verbinding verbroken

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
no name
Member
Member

kheb nu sinds een aantal weken edpnet en ben zeer tevreden maar heb het volgende probleem.
Bijna elke dag wordt mijn verbinding 1 keer verbroken en blijft mijn modemrouter in de negotiating stand staan en gaat niet over naar active.
De nodige lijnstatussen zijn allemaal in orde.Wanneer ik de modem herstart connecteerd hij terug en kan ik terug op internet. Waaraan zou dit kunnen liggen? Ik laat soms mijn pc aanstaan om te downloaden en wanneer ik dan thuiskom heeft deze lange tijd niets gedaan. :?

Gr No Name
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

ADSL-connecties verbreken om de 24 of 36 uur, automatische reconnect opzetten (op de modem/router of windows, al afhankelijk van een ethernet of USB-modem). Tenzij het hier nog om een andere disconnect gaat natuurlijk.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
no name
Member
Member

ik had ervoor op dezelfde modemrouter een scarlet verbinding en die is nooit zo uitgevalle. Wel da die om de zoveel tijd trg zen connectie resette en trg connecteerde zonder probleem. Bij edpnet wil die da ni automatisch doen :?

Gr
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Router op always connected mode zetten ofzo? :)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”