Grootverbruikers unite

Plaats reactie
iNFERNiS
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 okt 2004, 18:32

Voor de mensen met 4mbit unlimited. Hoeveel Gb heb je er doorgesleurd op uw eerste weken/maanden? Als ik mij niet vergis is er wel een FUP (nergens zien staan eigenlijk, 't is maar een veronderstelling), ik vraag mij af vanaf welke hoeveelheid ze beginnen te neuten, als ze dat doen.

Al iemand met waarschuwingen?
Afbeelding
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Nog geen mensen over horen klagen :) Maar kveronderstel dat ze na een tijd toch wel gaan klagen :D
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Krusty schreef:Nog geen mensen over horen klagen :) Maar kveronderstel dat ze na een tijd toch wel gaan klagen :D


Voor de mensen die nog onder het "10 Euro max" systeem hangen zoals dat bij Versatel de gewoonte was .... eerste maand All-in heb ik de meest onzinnige downloads gedaan gewoon om te zien of alles normaal werkte.

230 gig transfer, nooit enige klacht gehad. In mijn Versatel More tijd ging ik ook iedere maand makkelijk over de 100 gig, nooit enige opmerking noch klacht gehad.

Dit zal best wel de reden zijn waarom Tele2 het oude Versatel systeem waarschijnlijk noodgedwongen heeft laten varen.

Het grappige is dat de wetenschap dat er nauwelijks een limiet op je abo staat NIET automatisch gaat zorgen dat je een superleecher wordt, of toch niet in mijn geval. Tegenwoordig ben ik vrij braaf, en kom ik met 40 gig ruim toe. MAAAAR het is heel leuk te weten dat je de vrijheid hebt om door te pushen als het nodig zou blijken, en dat zorgt wel regelmatig voor "dom gedrag". Bijvoorbeeld : 10x het demofilmpje downloaden van Crisis of zo .... maakt toch niks uit. :P
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

kaween schreef:Bijvoorbeeld : 10x het demofilmpje downloaden van Crisis of zo .... maakt toch niks uit. :P

Het is Crysis. Kwijl.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Al een jaar lang ongeveer 200GB/maand. Nooit iets over te horen gekregen. (Behalve dan die ene keer da'k de technische dienst moest bellen vanwege de vele disconnects die ik een week heb moeten ondergaan. "U download wel veel he". "Ja, maar daarvoor ben ik naar Versatel gekomen, weet u nog wel? Unlimited!". "Da's waar.")

Ondertussen wel al bijna 5 maanden geleden da'k overgestapt ben op Tele2 All-in. De aansluiting moet nog steeds gebeuren. Volgens mij hebben ze schrik :)
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

kaween schreef:Het grappige is dat de wetenschap dat er nauwelijks een limiet op je abo staat NIET automatisch gaat zorgen dat je een superleecher wordt


Juist het omgekeerde zou ik denken: aangezien ook de upload onbeperkt is wordt je juist meer solidair en een betere 'sharer'. Tegenwoordig geef ik bijna evenveel terug als ik neem, en dat was wel anders bij Telenet waar je per definitie leecher bent.


Al een jaar lang ongeveer 200GB/maand.
Ondertussen wel al bijna 5 maanden geleden da'k overgestapt ben op Tele2 All-in. De aansluiting moet nog steeds gebeuren. Volgens mij hebben ze schrik


De technieker heeft schrik om bedolven te worden onder de metershoge stapels DVDs en CDs waar al uw terabytes aan geDLde files op staan, denk ik. :lol: :wink:
jvd1971
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
Locatie: Oud-Turnhout
Bedankt: 1 keer

Zelf jeb ik met more altijd gedownload rond de 100 gig. Momenteel heb ik iets minder tijd, maar zit toch altijd rond de 80-120 gb. Snelheid altijd top, nooit geen last van disconnects.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Drewvt schreef:
kaween schreef:Het grappige is dat de wetenschap dat er nauwelijks een limiet op je abo staat NIET automatisch gaat zorgen dat je een superleecher wordt


Juist het omgekeerde zou ik denken: aangezien ook de upload onbeperkt is wordt je juist meer solidair en een betere 'sharer'. Tegenwoordig geef ik bijna evenveel terug als ik neem, en dat was wel anders bij Telenet waar je per definitie leecher bent.


Mjah, ik heb we wat foutief uitgedrukt. Ik bedoelde "leecher" niet zozeer in zijn correcte negatieve betekenis, maar meer de "ik-heb-last-van-verzamelwoede-en-probeer-alles-vast-te-krijgen-of-ik-er-nu-iets-mee-kan-doen-of-niet". Zal best ook wel een correct woord voor bestaan, maar ik ben niet zo thuis in die wereld.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

kaween schreef:
Drewvt schreef:
kaween schreef:Het grappige is dat de wetenschap dat er nauwelijks een limiet op je abo staat NIET automatisch gaat zorgen dat je een superleecher wordt


Juist het omgekeerde zou ik denken: aangezien ook de upload onbeperkt is wordt je juist meer solidair en een betere 'sharer'. Tegenwoordig geef ik bijna evenveel terug als ik neem, en dat was wel anders bij Telenet waar je per definitie leecher bent.


Mjah, ik heb we wat foutief uitgedrukt. Ik bedoelde "leecher" niet zozeer in zijn correcte negatieve betekenis, maar meer de "ik-heb-last-van-verzamelwoede-en-probeer-alles-vast-te-krijgen-of-ik-er-nu-iets-mee-kan-doen-of-niet". Zal best ook wel een correct woord voor bestaan, maar ik ben niet zo thuis in die wereld.

downloadiac? :???:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Has a nice ring to it. :-D
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Is dieje van tele2 all in nog altijd ongelimiteerd? of is da ondertussen al veranderd?
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

ik dacht dat "limietloos" vlak na het nieuwe aanbod werd geschrapt, op de site staat alleen iets van een 10GB limiet en, de link naar de algemene voorwaarden zijn dood...
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

rapweg schreef:ik dacht dat "limietloos" vlak na het nieuwe aanbod werd geschrapt, op de site staat alleen iets van een 10GB limiet en, de link naar de algemene voorwaarden zijn dood...


Klopt.

Tele2 heeft in eerste instantie op de 19e december het semi-unlimitied (>10gig -> max 5€ extra, oude Versatel facturatiesysteem) geschrapt. In praktijk hebben ze dit echter nog aangehouden voor alle gebruikers die voor 1 januari 2006 hebben ingeschreven.

Mensen die tegenwoordig de courante 10 gig spuugzat zijn, kunnen best eens Dommel en EDP van dichtbij checken. Beiden hebben op dit moment hele interessante formules uitgebracht.
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2006, 13:25
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Ik download zo'n 500GB per maand. Nog niemand horen klagen.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”