werkt EWEKA nog bij jullie?

HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

als het goed is mag het ook gezegd...

TELE2 ... goe bezig. :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:

vond de interventie nu ne keer goed zie
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

HANs schreef:als het goed is mag het ook gezegd...

TELE2 ... goe bezig. :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:

vond de interventie nu ne keer goed zie


euh...

rond zevenen vanavond belde Tele 2 mij terug op. Ik had hen vanmiddag geinformeerd ivm de probs.
De dame vroeg of mijn problemen er nog waren. Toen ik zei dat ze weg waren was ze een beetje vol ongeloof....ik hoorde ze gewoon luidop denken van jaja, dus ge hebt de fout bij uzelf gevonden want 'wij' hebben niks gedaan... ik zei dat er meer mensen probs hadden maar dat die bij hun nu ook verdwenen waren...
Ik had ze moeten vragen of ze er 'iets' aan gedaan hadden...dju
Rippi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 maa 2004, 14:27
Locatie: Retie

Hier ook up and running. Ik haal wel maar de helft van de snelheid die ik gewoonlijk haal bij het DL van eweka. Kan iemand hierover reageren?

Het zou gewoon toeval kunnen zijn, want in het verleden heb ik ook wel eens tragere periodes gehad.
Rippi
Martco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005, 16:33
Locatie: Hamme
Bedankt: 1 keer

Rippi schreef:Hier ook up and running. Ik haal wel maar de helft van de snelheid die ik gewoonlijk haal bij het DL van eweka. Kan iemand hierover reageren?

Het zou gewoon toeval kunnen zijn, want in het verleden heb ik ook wel eens tragere periodes gehad.

Ik heb Always More en die haalt zijn snelheid van 105 kb/s met eweka.
Gr,Martco.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Bij mij blijkbaar nog altijd miserie :-(
meestal geen connect, en als er 1 is dan gaat ie supertraag, of slechts met 2 lijntjes ... pfff om na enkele minuten terug te disconnecten...

NIET goed dus...
hebben er echt niet meer mensen last van?
Rippi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 maa 2004, 14:27
Locatie: Retie

Martco schreef:
Rippi schreef:Hier ook up and running. Ik haal wel maar de helft van de snelheid die ik gewoonlijk haal bij het DL van eweka. Kan iemand hierover reageren?

Het zou gewoon toeval kunnen zijn, want in het verleden heb ik ook wel eens tragere periodes gehad.

Ik heb Always More en die haalt zijn snelheid van 105 kb/s met eweka.
Gr,Martco.


Tja, ik haal nu bijna 200kB/s, waar ik voorheen dikwijls dik boven de 300kB/s zat. Dus met je Always More merk je er niets van. Ik zal in de komende dagen nog eens op letten.
Rippi
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

bij mij loopt ie als tevoren... 's avonds rond de 350 door de drukte en 's nacht en in de ochtend 400.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

filipi schreef:Bij mij blijkbaar nog altijd miserie :-(
meestal geen connect, en als er 1 is dan gaat ie supertraag, of slechts met 2 lijntjes ... pfff om na enkele minuten terug te disconnecten...

NIET goed dus...
hebben er echt niet meer mensen last van?


OEF
probs zijn van de baan door...een andere payserver te nemen.

Bleek dat m'n newsleecher ongelooflijk veel last had van 'hanging connections'. Vroeger gebeurde dit heel soms, maar dit was nu schering en inslag geworden. Zelfs het aantal lijntjes op 1 brengen bracht slechts tijdelijk (enkele minuten) verbetering. Geen enkel 'hulpmiddel' uit het eweka forum bracht beterschap. Maar wat wel duidelijk werd is dat meer mensen last hebben met hun Eweka verbinding.
Wel blijft het raar dat mijn probs vlak na de Tele2-Eweka probs gebeurde....

Daarjuist instant access aangevraagd bij newshosting....en nu loopt m'n newsreader terug als een trein :wink: ... fup wa's da ? :lol:
jvd1971
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
Locatie: Oud-Turnhout
Bedankt: 1 keer

Vrijwel alle newsservers gehad. Ook Eweka, best goed. Al 2 jaar heb ik nu usenetserver.com 37,95 dollar unlimited, goede retentie en je kunt van 2 servers downloaden. Dus omgerekend per maand 5,50 euro per persoon. Snelheid hier ligt altijd tussen de 300 en 350
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”