Banners
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Kunnen de mods hier misschien een maximum size definieren voor de banners (van mij mag het zelfs text-only zijn) ? Het is niet echt aangenaam wanneer sommigen hier posten met een kleurrijke banner die bijna een kwart van een scherm groot is.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Er zijn niet echt regels hierover. Als we iemand tegenkwamen van wie de image in de sig te groot (vooral de hoogte was van belang) was, dan probeerden we dit met de persoon in kwestie te regelen. Maar misschien is het vastleggen van een max grootte geen slecht idee.
Ik start alvast een draadje in mod-talk.
Ik start alvast een draadje in mod-talk.
Wel, ik had proefwijze een banner gemaakt en deze in mijn signature gezet, die was zeker niet te lang of te hoog.
Maar ik vond het zelf niet zo goed, qua tekst en laat het dan liever bij de banner van Folding & Home.
Wie een banner wil gebruiken, welke aan de afmetingen voldoet dan is het steeds beter deze van Folding & Home er onder te plaatsen.
Zo zag ik dat toch. (grootte 6038 bytes)
Hier even de banner die er proefwijze stond.
Maar ik vond het zelf niet zo goed, qua tekst en laat het dan liever bij de banner van Folding & Home.
Wie een banner wil gebruiken, welke aan de afmetingen voldoet dan is het steeds beter deze van Folding & Home er onder te plaatsen.
Zo zag ik dat toch. (grootte 6038 bytes)
Hier even de banner die er proefwijze stond.
- Bijlagen
-
- Blue-Sky3.jpg
- (5.9 KiB) 3431 keer gedownload
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Die draait nog, maar niet voor mijBlue-Sky schreef:Klopt Sub Zero, mijn vidiokaart laat slechts een resolutie toe van 1024 X 770. (Medion Model 2002)
(zoals Debruneo er ook een heeft, of heeft die al een nieuw model ondertussen?)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Met Firefox surfen en de Adblock extension installeren. Het is maanden geleden dat ik nog eens een ad (of een ander ongewenst plaatje) heb gezien_rEuTeL_ schreef:hij vindt die van mij al storend..
mss een ignore-functie introduceren? daarmee kan je de storende elementen filteren
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
echt wel ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
een voorbeeld plugin noemt "nuke anything" en daar kan je ALLES op een pagina mee removen![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
verder kan je met "adblock" inderdaad per image blokkeren , dus kan je perfect irritante sigs (zoals die van reutel) permanent blokkeren![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
een voorbeeld plugin noemt "nuke anything" en daar kan je ALLES op een pagina mee removen
verder kan je met "adblock" inderdaad per image blokkeren , dus kan je perfect irritante sigs (zoals die van reutel) permanent blokkeren
Test Banner 4
- Bijlagen
-
- blue-Sky4.jpg
- (6.34 KiB) 3147 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 30 maa 2006, 10:28, in totaal 6 gewijzigd.
![Afbeelding](http://upload.userbase.be/upload/bar_userbasemoderator.png)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Als jij het was met dat enorme zwarte blok... ja dat was behoorlijk irritant. (ik zag het nut er ook niet van in... en wat mij betreft hoort het eerder thuis op fora zoals games.telenet.be). Voor de rest, no hard feelings._rEuTeL_ schreef:dus als ik het goed begrijp vind je mijn sig ook irritant?
ik zal hem morgen verwijderen
Op het werk kan ik trouwens zomaar niet kiezen welke resolutie, browser of additionele software ik draai/gebruik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Op het werk moet je ook niet liggen rondsurfen naar de userbase hér2504 schreef: Als jij het was met dat enorme zwarte blok... ja dat was behoorlijk irritant. (ik zag het nut er ook niet van in... en wat mij betreft hoort het eerder thuis op fora zoals games.telenet.be). Voor de rest, no hard feelings.
Op het werk kan ik trouwens zomaar niet kiezen welke resolutie, browser of additionele software ik draai/gebruik.
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Foei foeir2504 schreef: Op het werk kan ik trouwens zomaar niet kiezen welke resolutie, browser of additionele software ik draai/gebruik.
Op het werk moete werken, nie userbase lezen :d
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Irritant an sich niet ; je kan eerder stellen dat ik in het algemeen een probleem heb met signatures die groter zijn dan de meeste forumposts. Dus niks tegen jouw persoonlijk; gewoon een algemene ergernis_rEuTeL_ schreef:dus als ik het goed begrijp vind je mijn sig ook irritant?
ik zal hem morgen verwijderen
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)