Meerdere abonnementen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Joly
Member
Member

Is het mogelijk om meerdere isp abbonementen te nemen, bv skynet en adsl2fit ?
Zodat je dus je op beide kan surfen ?
Afbeelding
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 13 keer

hallo,

met de voorbeelden die jij opsomt zal het waarschijnlijk zeer moeilijk gaan, want skynet zit op een netwerk van belgacom en adsl2fit zit op het netwerk van kpn. dus dit is van elkaar gescheiden.

wat je wel kan doen is een abonnement nemen bij skynet en een abonnement nemen bij wanadoo. dit zou normaal wel moeten gaan omdat ze op het zelfde netwerk zittten, nl dat van belgacom. ook zal je niet tegelijkertijd op alle twee de abonnementen kunnen surfen, hiervoor zou je twee lijnen nodig hebben en speciaal materiaal om aan load balancing te doen tussen uw twee lijnen.

grtz
Gimic
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Joly,

neen zoals Gimic reeds gezegd heeft kan je dat niet omwille van twee verschillende achterliggende netwerken. Nuja, indien je ze toch wenst zal je twee aparte lijnen nodig hebben. (dat load balancing gaat wel wat ver, gewoon elke pc een lijntje eh :p)

Ik weet ook wel niet of je nog tussen normale adsl ips zomaar een isp account kan aanvragen. Geloof dat skynet dat beginnen tegenwerken is, niet meer losse verkoop... ben het niet zeker.
I love it when a plan comes together!
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik denk wel dat het bestaat, maar ik heb hier ergens opt forum ooit gelezen "als ik mij niet bedrieg:P" dat slechts in 1 % van de gevallen apart een abonnement en adsl-lijn worden aangevraagd.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mja, op de site van BGC kan je nog de adsl ips accounts krijgen, maar ik weet niet, ik dacht dat Nukem hier ergens gepost had, dat dit steeds moeilijker wordt. Effe checken.

Enne PiR²,
zo zot van mijn stopwoordje of wat het ook is? tsss
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

kvin da gewoon zo grappig, archisch taalgebruik in een tijd van skynet user bases... :P (da geeft wel den indruk dat ge meer autoriteit hebt als ge da gebruikt, dus ja, kan da ook ies testen he)

maar kzalt niemeer doen! :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

PiR²,
dat heeft niet echt met authoriteit te maken, maar wel met respect. Allez ja, wij zijn ook maar mensen en wij weten ook niet alles en wij maken ook fouten. Maar sommige op de fora's die verstaan dat niet goed en die krijgen het ***** als ge hen een verkeerd of onvolledige antwoord gegeven hebt.... dusja... mja kga der beke op letten :p

Meer authoriteit? Er is geen authoriteit nodig, tenzij men zich niet gedraagt...
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik weet dat toen ik adsl aanvroeg ik niet veel keuze had: ofwel doorgaan met skynet, of wanadoo en nog 2 kleinere dacht ik: bij de rest zijn abonementen gekoppeld aan een abonnement van turboline.

Vroeger stonden die nog op http://www.turboline.be/ , maar tegenwoordig vermelden ze blijkbaar enkel nog de all-in-providers.

2x Skynet nemen heeft bvb geen zin: als het gaat om uw limiet te verhogen ben je veel beterkoop af met uw volume packs ...
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ADSL technology delivered by :

Belgacom

Internet access delivered by :

Belgacom Skynet
Belnet
Cybernet
Openweb
Win

Maar zijn die hierbovengenoemde allemaal geen dochters van belgacom?
Joly
Member
Member

En wat als je ads2fit wil proberen, doch wantrouwig zoals we allemaal zijn, een kaart achter de hand wil houden, met name ons skynet go abbonement ?
Afbeelding
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dan moet ge alles dubbel hebben, maar ook dubbel geven.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Tja Joly het is een gok eh.

Ofwel stap je definitief over met eventuele gevolgen vandien en laat je Skynet zitten. Ofwel neem je alles dubbel met als gevolg dubbel zoveel betalen.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”