Wat nu?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Waggel
Starter
Starter

Ik zou graag weg gaan van Skynet (wegens hun monopoly :oops: )
Maar welke nu pakken ?
ik ben aant denken aan Dommel of aan Freedomnet.be
Ik woon in regio leuven en het schijnt dat dommel daar nogal problemen heeft ...
en ik zou graag ook weten wat je juist extra moet betalen voor meer gig enzo....

groeten Waggel
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Als je in Leuven woont is misschien Chello Extreme iets voor jou. Ben zelf ook aan het overwegen om dit te nemen:

http://www.chello.be/Abonnementen/1949/19496588.html
Waggel
Starter
Starter

ziet er idd goed uit , mja prijs is ook wel al wat ...
maar de functies :eek:
heerlijk ....
mss minder dure alternativen?
StB
Plus Member
Plus Member

Skynet monopolie ?! :?

Als er één bedrijf een monopolie heeft is het wel duidelijk Telenet en niet Skynet.

Ik heb zelf Skynet en ben niet van plan te veranderen. Je leest hier zo vaak problemen met bepaalde alternatieve providers ...
toerist
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

StB schreef:Ik heb zelf Skynet en ben niet van plan te veranderen. Je leest hier zo vaak problemen met bepaalde alternatieve providers ...
En zo blijven ze monopolie, ja Skynet ook (laatste koperdraad?)
Wat die problemen betreft, als je een goede provider kiest, ben je beter af dan bij skynet.
Persoonlijk naar Edpnet overgestapt en nog nie beklaagd.Betaal veel minder per maand en heb er meer aan (nee praat nu niet over illegale dingen).
Feit is dat je je kan verbeteren voor minder geld.
En in de overstap geen enkele minuut downtime, en geen enkele dag dubbel betaald aan providers.
Ge moet het durven doen, en niet altijd de negatieve dingen lezen.
StB
Plus Member
Plus Member

Voor mij is de prijs niet echt het belangrijkste.
Had vroeger Telenet maar niet echt tevreden over de service daar.

Ben nu heel tevreden over de service en helpdesk van Skynet.

En ik maak ook gebruik van de extra's van Skynet: legaal downloaden via itunes en andere extra's via www.adsl.be

Dus als ik tevreden ben verander ik niet :-D
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

veranderen van isp werkt niet zolang men nog nieuwe potentieele klanten heeft ! vanaf de moment er te weinig potentieele nieuwe abonnees zijn zal men pas beginnen concureren dus help iedereen aan het net en er zal snel concurrentie komen.
Praetorian
Premium Member
Premium Member

Ofloo schreef:veranderen van isp werkt niet zolang men nog nieuwe potentieele klanten heeft ! vanaf de moment er te weinig potentieele nieuwe abonnees zijn zal men pas beginnen concureren dus help iedereen aan het net en er zal snel concurrentie komen.
ik denk niet dat de markt nog grote groei zal kennen:
50% van de gezinnen heeft inet, en wie het nu nog niet heeft is meer omdat ze het zich niet kunnen veroorloven... anders had je het al :P

nu ff serieuzer:stond laatst ergens in de krant dat meer dan 1/3de van de belgen nog nooit gesurfd hebben.. dat verklaart hoogstwaarschijnlijk waarom ze die doelgroep al een eind proberen aan te boren door gratis lessen internet te geven... als je al gratis internet lessen moet geven, die vrij kostelijk zijn voor een handvol klanten, is me dat imo een teken dat de markt geleidelijk aan aan het verzadigen is of zie ik het verkeerd?
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

fulladsl

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

10 gig en 4.5 voor 5 gig xtra

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”