Weet er iemand hoe het nu zit met de 36u leech-truc bij skynet ?
Heb gemerkt dat de meter nu 'on the fly" geupdate wordt

Greetz,
Deva
Niets van aan .... bij mij gebeurt alles stipt na een tijdsverloop van 36:00:01 ongeacht de mogelijke aktie welke ik onderneem op Skynet's mail.Bergie schreef:Ik heb al een paar keer het volgende ondervonden : als je aan het downloaden bent aan het einde van je maandelijkse volume of volumepack, vertrekt er van BC een mail om te melden dat je transfervolume op is.
Als je die mail NIET binnenhaalt, kun je nog 36 u. doorgaan met downloaden, maar als je hem daarentegen wél binnenhaalt, krijg je een paar uur later al een disconnect.
Dus mijn vermoeden is dat ze bij BC de disconnect op één of andere manier gelinkt hebben aan het al of niet ontvangen hebben van die mail.
Dus vorige keer heb ik de mail gewoon gebounced, en het probleem was opgelost...
Heb ik ook een paar keer achter elkaar gehad, maar vorige maand ging het 100 percent (vlekke)disconnectloosKwabber schreef:Ik zou het eigenlijk niet meer weten. Vorige maand nog eens geprobeerd en na 3u kreeg ik een onrechtmatige disconnectmet als gevolg dat ik op smalband zat. Binnen een kleine 2 weken nog eens testen dus
Er zal toch ergens iets van aan zijn, want er zijn hier duidelijk nóg mensen die een disconnect krijgen vóór de 36 uur verstreken zijn.wype schreef: Niets van aan .... bij mij gebeurt alles stipt na een tijdsverloop van 36:00:01 ongeacht de mogelijke aktie welke ik onderneem op Skynet's mail.
NuKeM schreef:Idem hier eergisteren, maar dan na ongeveer 12 uren (ik zal het als ik thuis ben eens proberen na te kijken).
Volgens mij heeft het niets te maken met een zwakke lijn, maar zijn ze bij Skynet met iets nieuws bezig------> Op Zondag ?(mensen in het oog houden en manueel/automatisch reconnecten ofzo).
Code: Selecteer alles
29/03/2006 07:27:34 24h 58m 27s 20.411 Kb 894.323 Kb
Code: Selecteer alles
Gebruikt volume voor deze maand 10 GB 667 MB 769 KB 172 Bytes
Ik vraag me af wat er zou gebeuren bij het opnieuw opstarten van de modem.cptKangaroo schreef:Zolang de modem/router verbonden blijft, zou je in principe 36uur dezelfde verbinding moeten hebben -- dus ook als je de computer enkele uren uitzet bijvoorbeeld.