downloaden van poort gaat weer maar tegen 1mbit max. (= de smalband snelheid bij dommel)
Ze gaan ons dus voor het einde van ons jaarcontraxt ook nog wat liggen pasten
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
zit jij al op het nieuwe netwerk?cyberbug schreef:Blijkbaar hebben ze nu ook de cap op poort 119 terug geplaatst.
downloaden van poort gaat weer maar tegen 1mbit max. (= de smalband snelheid bij dommel)
Ze gaan ons dus voor het einde van ons jaarcontraxt ook nog wat liggen pasten
dito, maar 02 hierRoderik schreef:zo lijkt het hier ook, 110k/s, hoger gaat het niet. (016 zone, op 3.3Mbit)
*zucht*
'k Heb het hen is gevraagd waarom ...cyberbug schreef:als het nieuw netwerk op 4mbit draait niet nee.
Ik heb het net even gecontroleerd en ik zit nog steeds op 3.3mbit/512kbit.
(er is gisteren of eergisteren wel een periode van een paar minuten geweest dat men connectie eruit lag)
maar de cap op poort 119 was voorheen al geruime tijd weg.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Je zal waarschijnlijk toch moeten blijven betalen tot september. Maar niets houd je natuurlijk tegen om te veranderen (en blijven te betalen bij realdsl voor de resterende maanden).rsca schreef:Ik heb momenteel nog een contract tot eind september maar ik zou graag veranderen naar edpnet door die ononzele cap of qos misschien![]()
Wat moet ik doen om het contract van realdsl te verbreken??
Gewoon aangetekend in gebreken stellen, en je betaling stop zetten.Avenger 2.0 schreef:Je zal waarschijnlijk toch moeten blijven betalen tot september. Maar niets houd je natuurlijk tegen om te veranderen (en blijven te betalen bij realdsl voor de resterende maanden).