Scarlet heeft weer iets gevonden om extra geld te verdienen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Scorpido
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 maa 2006, 10:04

Scarlet heeft weer eens een nieuwe manier gevonden om haar klanten extra geld uit de zakken te kloppen ... :-(

Als je je abonnement niet via domiciliëring betaalt, dan rekenen ze hier al een ganse tijd bijna 2 euro per maand extra voor aan (administratiekosten), wat ik op zich al schandalig vindt, want ik ben principieel tegen domiciliëringen, maar spijtig genoeg rekenen de meeste internet providers hiervoor kosten aan ... nu gaan ze echter ook nog eens bovenop die kost nog eens een euro extra aanrekenen voor als je die factuur op papier wenst toegestuurd te krijgen ... dit doen ze zogezegd onder het mom van een "groen" milieuvriendelijk beleid ... :-s

Bovendien vraag ik net zoals sommige andere abonnees al maanden wanneer zij hun prijzen/limieten eens gaan aanpassen aan de recente aanbiedingen van o.a. EDPNET & DOMMEL, maar dan blijft het natuurlijk stil ... :-s :-(
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

beste oplossing: schakel over naar edpnet :-D
ge zult het u echt ni beklagen. :P

Gr No Name
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Och, daar is wel een truckje voor, maar dat ga ik hier niet online vertellen :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

selder schreef:Och, daar is wel een truckje voor, maar dat ga ik hier niet online vertellen :)

Hoe aardig van je :roll:
(effe tussendoor: "truc" ipv. "truck")

Anyway: de beste truc is om over te stappen naar EDPnet. Scarlet biedt bitter weinig voordelen tov. EDPnet.
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Die 2 € extra is al zolang als ik mij kan herinneren :evil:
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

selder schreef:Och, daar is wel een truckje voor, maar dat ga ik hier niet online vertellen :)


hehe, ben wel wat nieuwsgierig :p...
Laatst gewijzigd door Sparky 13 maa 2006, 22:11, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Sparky schreef:hehe, ben wel wat nieuwschierig :p...


nieuwsgierig *KUCH*
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

ditCh schreef:
Sparky schreef:hehe, ben wel wat nieuwschierig :p...


nieuwsgierig *KUCH*


idd :p, heb post aangepast. :roll:
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Vroeger kreeg je één euro korting als je je papieren factuur liet schrappen. Ik betaal nu 48.95 voor scarlet one.

Strange
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Scorpido
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 maa 2006, 10:04

underkux schreef:Die 2 € extra is al zolang als ik mij kan herinneren :evil:


Ja spijtig genoeg van als mijn Tiscali-abonnement overgenomen is door Scarlet ... :-(

En inderdaad zo wel Dommel, als EDPNET bieden veel meer waar voor mijn geld, maar ik zit nog vast aan een abonnement van 18 maanden ... :-(
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Scorpido schreef:
underkux schreef:Die 2 € extra is al zolang als ik mij kan herinneren :evil:


Ja spijtig genoeg van als mijn Tiscali-abonnement overgenomen is door Scarlet ... :-(

En inderdaad zo wel Dommel, als EDPNET bieden veel meer waar voor mijn geld, maar ik zit nog vast aan een abonnement van 18 maanden ... :-(


Nog 18 maanden hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Scorpido
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 maa 2006, 10:04

Nee, nu is het gelukkig maar enkele maanden meer hoor, maar op het moment van de formulewijziging stond er een clausule dat je opnieuw voor minstens 18 maanden aan hen verbond ... :-(
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Ai das wel minder dan, nog enkele maanden op je tanden bijten en vlug opzeggen dan :)
Scorpido
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 maa 2006, 10:04

Ik lees hier vandaag juist in de krant, dat min. van consumentenzaken Freya VDB juist heeft beslist dat ze geen extra kosten meer mogen aanrekenen om maandelijks facturen te krijgen i.p.v. domiciliëring ... ze mogen wel nog kortingen geven aan klanten die dit wel nemen ... ben eens curieus of dit veel gaat uitmaken ...
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Scorpido schreef:Ik lees hier vandaag juist in de krant, dat min. van consumentenzaken Freya VDB juist heeft beslist dat ze geen extra kosten meer mogen aanrekenen om maandelijks facturen te krijgen i.p.v. domiciliëring ... ze mogen wel nog kortingen geven aan klanten die dit wel nemen ... ben eens curieus of dit veel gaat uitmaken ...


komt dat niet op 't zelfde neer? Dag doen ze hun abbo gewoon ietsje duurder zodanig dat je evenveel betaalt....
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

underkux schreef:komt dat niet op 't zelfde neer? Dag doen ze hun abbo gewoon ietsje duurder zodanig dat je evenveel betaalt....


Voordeel van een prijsverhoging is dat er een eenzijdige wijziging is in het contract en je dus zonder meerkost je contract kan opzeggen. Zelfs als je minder dan 1 jaar klant bent.
Voor nieuwe abonnees komt dit inderdaad op hetzelfde uit.
Scorpido
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 maa 2006, 10:04

khsw schreef:Voordeel van een prijsverhoging is dat er een eenzijdige wijziging is in het contract en je dus zonder meerkost je contract kan opzeggen. Zelfs als je minder dan 1 jaar klant bent.
Voor nieuwe abonnees komt dit inderdaad op hetzelfde uit.


Voila ik doelde dus ook op dit voordeel, al zullen ze daar bij Scarlet kennende toch wel weer moeilijk over doen, als je daarvoor je abonnement opzegt ...

Maar anderzijds staat het natuurlijk ook niet goed om je abonnement zelf te verhogen, maar ja ze zullen er wel weer een goeie uitleg aangeven, zoals bij die 1 euro voor papieren factuur (->milieu) ...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”