hallo
ik werk met outlook express
en kan nu geen mails meer binnenhalen via dit programma maar wel verzenden ik zie dat ik 7 mails heb die ik moet binnenhalen maar van zodra ik dit doe stopt hij met downloaden en krijg ik de volgende melding in outlook express
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.belgacom.net', Server: 'pop.belgacom.net', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 43900 octets', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
hopelijk weten jullie wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen vele groeten bye bye
ik kan geen mails meer binnenhalen
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
bekijk je mails eens via http://webmail.skynet.be .
Het kan zijn dat er bepaalde mails inzitten die om een of andere reden iets blokkeerd. Mails die niet belangrijk zijn kan je daar al op voorhand verwijderen, probeer dan nog eens te downloaden. Dan zal het mss beter gaan.
Het kan zijn dat er bepaalde mails inzitten die om een of andere reden iets blokkeerd. Mails die niet belangrijk zijn kan je daar al op voorhand verwijderen, probeer dan nog eens te downloaden. Dan zal het mss beter gaan.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
ik gebruik outlookexpress 6
en windows xp
en norton antie virus maar dat is enkel een virus scannen want firewall kan ik daar nergens terug vinden
ik heb gehoord dat xp een firewall heeft maar die weet ik niet staan nee ik heb dit nog maar 1week ik heb vorige week een virus gehad en norton had dit virus geblokeert kan het daar aan liggen?
of ook even geleden heeft mijn broer hier aan de xp wirewall zitten prutsen voor een spel (warcraft) via internet te kunnen spelen
zo als je nog info nodig hebt laat maar weten
hopelijk kan u mij verder helpen
bedankt alvast
ik heb ook naar de skynet hulplijn gebeld en die vertelden dat ik de computer maar moet formateren dit is toch ook geen normaal antwoord he bye
en windows xp
en norton antie virus maar dat is enkel een virus scannen want firewall kan ik daar nergens terug vinden
ik heb gehoord dat xp een firewall heeft maar die weet ik niet staan nee ik heb dit nog maar 1week ik heb vorige week een virus gehad en norton had dit virus geblokeert kan het daar aan liggen?
of ook even geleden heeft mijn broer hier aan de xp wirewall zitten prutsen voor een spel (warcraft) via internet te kunnen spelen
zo als je nog info nodig hebt laat maar weten
hopelijk kan u mij verder helpen
bedankt alvast
ik heb ook naar de skynet hulplijn gebeld en die vertelden dat ik de computer maar moet formateren dit is toch ook geen normaal antwoord he bye
Link werkte niet meer, dus weg gedaan op 24 nov. 2004
Klik hier xxxx
Solution Center >> Stel een vraag: daar vul je in > Outlook+Express+5 en druk enter. > onder punt 10 vind je de instellingen.
Andere mogelijkheid: ivm de Firewall van WindowsXP
Klik boven in de werkbalk op " Extra " > Internetopties > Geavanceerd > Standaard instellingen herstellen > OK.
Hopelijk heb je succes
Klik hier xxxx
Solution Center >> Stel een vraag: daar vul je in > Outlook+Express+5 en druk enter. > onder punt 10 vind je de instellingen.
Andere mogelijkheid: ivm de Firewall van WindowsXP
Klik boven in de werkbalk op " Extra " > Internetopties > Geavanceerd > Standaard instellingen herstellen > OK.
Hopelijk heb je succes
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 24 nov 2004, 20:43, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Starter Plus
simpele oplossing ga naar http://webmail.belgacom.net
en verwijder daar de nieuwsbrief van Skynet
alles zou terug in orde moeten zijn
en 'me' wie heeft je gvd gezegd dat je moest formateren?
en verwijder daar de nieuwsbrief van Skynet
alles zou terug in orde moeten zijn
en 'me' wie heeft je gvd gezegd dat je moest formateren?
Paranoia is just reality on a finer scale - Strange Days
-
- Starter Plus
sorry, no comment de details ervan weet ik niet maar er is iets mis gegaan met een mailing, meer weet ik dus ook niet echt, en ik vermoed dat als ik het wist ik het nog niet zou mogen uitleggen I like my job too much
maar al wat ik weet is dat als dat mailtje weg is het probleem weg is
maar al wat ik weet is dat als dat mailtje weg is het probleem weg is
Paranoia is just reality on a finer scale - Strange Days
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
bij mij zijn er een paar dagen geleden 4 nieuwsbrieven van skynet binnen gekomen, waarvan 2 goeie, en 2 plain-text. Skynet spamt mij
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Zouden ze ook virus mails verstuurd hebben... zoals het BIPT... van een blunder gesproken
(allez ja, eigenlijk zou ik er zo niet zo mee mogen lachen)
Zou een mailtje naar [email protected] helpen ?
(allez ja, eigenlijk zou ik er zo niet zo mee mogen lachen)
Skynet spamt mij
Zou een mailtje naar [email protected] helpen ?
If you can't beat them, confuse them.
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Goeiendag meneer, ik had graag gehad dat u iets onderneemt tegen deze IP, bijvoorbeeld zijn internet afsluiten, want hij spamt mij
CueBoy schreef:Zouden ze ook virus mails verstuurd hebben... zoals het BIPT... van een blunder gesproken :lol:
(allez ja, eigenlijk zou ik er zo niet zo mee mogen lachen)Skynet spamt mij
Zou een mailtje naar [email protected] helpen ? :twisted:
zeker niet want daar krijg je een auto-reply dat je het webformulier moet gaan invullen, jaja skynet doet weer eens lastig
oh schandalig, wat een discriminatie!!
*flame* Nu ja het is ook skynet dat regelmatig op blacklists komt te staan en niet TN ;).
*flame* Nu ja het is ook skynet dat regelmatig op blacklists komt te staan en niet TN ;).