Reeds 1 maand klant bij tele2 en tot nog toe weinig problemen...
Maar sinds 2 dagen is mijn voip-verbinding enorm slecht.
Soms verstaan ze mij niet en soms is het omgekeerde het geval en versta ik de persoon aan de andere kant van de lijn niet.
Alles hakkelt en hapert...
Zijn er nog mensen die dit probleem vaststellen ??
Janneman
telefoon onverstaanbaar...
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Soms blijf je beter waar je bent
Gewoon rapporteren aan de helpdesk...
Gewoon rapporteren aan de helpdesk...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
janneman schreef:Reeds 1 maand klant bij tele2 en tot nog toe weinig problemen...
Maar sinds 2 dagen is mijn voip-verbinding enorm slecht.
Soms verstaan ze mij niet en soms is het omgekeerde het geval en versta ik de persoon aan de andere kant van de lijn niet.
Alles hakkelt en hapert...
Zijn er nog mensen die dit probleem vaststellen ??
Janneman
yep, en het is geen continu probleem. Helpdesk gebeld en gemailed. Probleem is bekend, zou te maken hebben met de infrastruktuurwerken, en moet binnen enkele dagen opgelost zijn. (da's wat ze mij hebben proberen wijs te maken)
Maar zoals Ken zegt : melden. Druk op de ketel houden.
Vandaag dan ook contact opgenomen met de helpdesk..
20 minuten moeten wachten en luisteren naar een haperend muziekje.
Er werd mij ook gemeld dat het een algemeen gekend probleem is bij Tele2 en dat het probleem idd het grote succes is, waardoor de servers de trafic niet aankunnen...
Zal volgens de medewerker ZEKER voor het einde van de maand opgelost zijn, dus wachten we nog maar even af.
20 minuten moeten wachten en luisteren naar een haperend muziekje.
Er werd mij ook gemeld dat het een algemeen gekend probleem is bij Tele2 en dat het probleem idd het grote succes is, waardoor de servers de trafic niet aankunnen...
Zal volgens de medewerker ZEKER voor het einde van de maand opgelost zijn, dus wachten we nog maar even af.