Ik kwam vandaag thuis en kon niet meer op internet komen.
Ik gebruik nog het oude inlog account van surfadsl maar volgens mij werkt het niet meer en aangezien mijn opzegging pas volgende week is dacht ik nog even te kunnen internet maar blijkbaar hebben ze alles uitgezet van ex-Surfadsl, of niet? Gisteren nog kunnen surfen en nu ...... niets meer. Ik krijg ook op mijn modem/router te zien dat ik een extern Ip adres krijg. vreemd.
Andere ook hetzelfde probleem?
Groeten,
Geen verbinding meer via Surfadsl gegevens?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Misschien werkt dhcp server van surfadsl nog wel ... maar heb ze de dns-server van surfadsl uitgeschakeld. Probeer eens een andere dns-server in te geven in je modem en/of in je netwerkinstellingen op je pc (probeer eens die van skynet of edpnet 212.71.8.11).
Heb DNS van Scarlet geprobeerd en die van EDPnet maar toch kom ik niet meer op internet. Vreemd is dat de modem gewoon een verbinding maakt en dat ik een 212.xxx.xx.x adres krijg en als ik mijn internet opstart blijft deze de site zoeken (bijvoorbeeld google of msn) en krijg ik geen foutpagina.
Toch heel raar. Nu heeft het niet veel zin om de helpdesk te bellen omdat mijn account volgende week afgesloten wordt maar toch snap ik niet wat zij nu gedaan hebben.
Iemand nog een idee???
Toch heel raar. Nu heeft het niet veel zin om de helpdesk te bellen omdat mijn account volgende week afgesloten wordt maar toch snap ik niet wat zij nu gedaan hebben.
Iemand nog een idee???