Klachten bij ombudsdienst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Zoals reeds eerder aangehaald heb ik op 10 januari een klacht ingediend bij de ombudsdienst.
Ik kreeg geen reactie, alhoewel ze zelf stelden dat Tele2 1 maand tijd had om te reageren.
Had hen al eens een reminderke gestuurd, maar noppes.
Vandaag heb ik dan maar eens gebeld. Kreeg een vrienelijke man aan de lijn die me zei dat TELE2 gewoonweg niet antwoord op hun schrijven.
Ze hebben zelf een reminder gestuurd enkele dagen geleden, maar geen reactie.
Verder gaf hij me ook gelijk voorlopig niets te betalen tot alles uitgeklaard is.
Laatst gewijzigd door dietervanb 27 feb 2006, 21:10, in totaal 1 gewijzigd.
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Bij mij identiek, heb op 24 januari een klacht ingediend bij de ombudsdienst,ze zouden tele2 1 maand de tijd geven en hun antwoord aan mij mededelen,tot nu toe nog niks gehoord.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Hier net hetzelfde. Maar ik maakte me zowiezo geen illusies hierover.

De klacht die ik heb doorgegeven was ingegeven door het feit dat NIETS doen nooit een verschil kan maken, en dat zelfs bij non-reaktie, een groot aantal klachten toch door de media zou worden opgepikt : en dit met slechte pers (wat IEDER bedrijf kan missen als kiespijn) als gevolg.

We weten allemaal dat die slechte pers inmiddels ook effectief heeft plaatsgehad. We kunnen enkel hopen dat het feit dat Tele2 gestopt is met zijn agressieve reklame, en vele pending contracts op "hold" heeft gezet (waaronder die van mijn vader) een indicatie is dat het management ook door heeft dat het hoognodig schoon schip moet maken met de principiële en fundamentele problemen van de huidige Tele2 infrastruktuur.

Bij de introductie van Versatel op de Belgische markt waren er ook vrij lang duidelijke en zware problemen. Ik zie DAGELIJKS dat de jongens van Scarlet deze problemen ook nog steeds kennen. Het is dan ook mijn overtuiging dat het wishfull thinking is om te denken dat ALLE problemen op korte termijn zullen opgelost worden. Indien de lezer nog steeds in deze illusie leeft, raad ik hem aan een verandering van ISP niet enkel te overwegen, maar NU onmiddelijk te doen.

Me ? I'm in it for the long run. Ongeacht mijn dagelijkse klaagzang aan Versatel's helpdesk ga ik ervan uit dat het eerste jaar Tele2 een tammelijk bumpy ride zal blijken. Tot nu toe heeft Tele2 mijn hierin NIET teleurgesteld. :P :twisted:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Heeft eigenlijk iemand al een standpunt ontvangen van TELE2 via de ombudsdienst (of testaankoop) ? Mijn termijn is nu al een tijdje vervallen, dus ik heb maar een reminder gestuurd en mijn eerste factuur laten protesteren.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

kreeg vandaag volgende mail van ombudsdienst :

Uw klacht van 10/01/2006, genoteerd op de Ombudsdienst voor Telecommunicatie onder cliëntnummer 4xxx en klachtnummer 46xxxx en handelende over Defecten en storingen: algemeen is tot op heden niet afgehandeld. Ik beschik nog over onvoldoende gegevens om een standpunt in te nemen. In Uw belang zet ik het onderzoek verder en verleng ik de behandelingstermijn van Uw klacht met twee maanden tot 08/05/2006.
Wat wil zeggen dat Tele2 niet reageert. Zij denken "de pot op iedereen". Betaal jullie factuur en laat ons voor de rest gerust.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

dietervanb schreef:kreeg vandaag volgende mail van ombudsdienst :

Uw klacht van 10/01/2006, genoteerd op de Ombudsdienst voor Telecommunicatie onder cliëntnummer 4xxx en klachtnummer 46xxxx en handelende over Defecten en storingen: algemeen is tot op heden niet afgehandeld. Ik beschik nog over onvoldoende gegevens om een standpunt in te nemen. In Uw belang zet ik het onderzoek verder en verleng ik de behandelingstermijn van Uw klacht met twee maanden tot 08/05/2006.
Wat wil zeggen dat Tele2 niet reageert. Zij denken "de pot op iedereen". Betaal jullie factuur en laat ons voor de rest gerust.


... is dus exact wat ik verwacht had.Maakt niks uit, als ik je vorige posting lees denk ik dat je er zowiezo binnenkort van af bent, Dieter. Ik zal dus waarschijnlijk een van de dagen een soortgelijke email binnenkrijgen.

Hey, at least we tried.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Ik heb via de ombudsdienst aan antwoord gehad van Tele2. Kijk even in deze postings: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=9977
Ik heb erop gereageerd dat ik niet tevreden ben met dat standpunt. Maar tot nu toe nog geen verder gehoor gekregen.
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Gisteren een briefke geschreven naar de ombudsdienst,zie onderstaande.
Geachte



Een tijdje geleden heb ik een klacht bij jullie ingediend over Tele2allin, ze zouden tot 24-02-2006 de tijd hebben om hier op te reageren. Ik heb van jullie niets meer gehoord en ik heb nog steeds de zelfde klachten van Tele2allin, hoe is de stand van zaken nu eigenlijk en hoe moet ik nu verder.

Vandaag deze reactie gehad.
Geachte,

Ik ga een rappel doen om zo snel mogelijk hun standpunt te krijgen. Als ik dit heb zal ik u dat overmaken en kan u daar nog een reactie op geven.
Indien u nog verdere vragen heeft mag u mij altijd contacteren.

Met vriendelijke groeten

Wendy De Bock
ombudsdienst voor telecommunicatie
02/209 15 16

[email protected]
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

inmiddels hier dezelfde standaardbrief als Dieter's respons binnengekregen.

Verbaast me niks. Tele2 neemt een schildpad-defensie in, en daar doe je op korte termijn helemaal niks aan.
dpans
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 maa 2006, 21:28
Locatie: Diepenbeek

Heb 10 maart klacht ingediend bij de Ombudsdienst en op
13 maart had ik reeds een antwoord per brief van de ombusdienst dat
Versatel/Tele2 voor 10 april een antwoord moet geven.

Klacht handelt over de veelvuldige serverproblemen en een
enorm slechte klantendienst bij Versatel-Tele2.

Heb aan Versatel/Tele2 gevraagd voor minstens één maand gratis
surfen en de procedure die ik moet volgen om mijn abonnement
op te zeggen...
Wat blijkt op mijn factuur van vandaag... ze zeggen gewoon mijn
abonnement op... zonder mij iets te laten weten.
Dus kan ik ervoor gaan zorgen dat EDPnet.be mij zo snel mogelijk
connectie biedt.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”