Probleem EDPNET 06-03-06 21:00

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Lowie
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 maa 2006, 20:09

Zelfde probleem hier. Ik heb een ticket aangemaakt en kreeg het volgende als antwoord:

Beste klant,

Alle informatie over uw probleem kunt u op onze website vinden:

http://www.edpnet.net/cms.aspx?S=Helpce ... tus_Issues

Daar staat dit:
Thursday 9 march 2006

In the evening you can suffer from speed problems to international sites. This is due to a connection problem to one of our international partners. We are forced to leave a piece of our bandwith unused.


Blijft de vraag, wanneer is dit opgelost natuurlijk.
sideshow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2004, 09:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb eens gebeld naar de helpdesk en ze zeiden hetzelfde.
Ze weten ook niet direct wanneer het zal opgelost worden.

Iets offtopic nog, ik kan het niet begrijpen dat een bedrijf iemand tewerkstelt in hun helpdesk die de hoofdtaal niet 100% vloeiend spreekt, en dus vol met oosterse tongvallen en accenten...
Lowie
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 maa 2006, 20:09

sideshow schreef:
Iets offtopic nog, ik kan het niet begrijpen dat een bedrijf iemand tewerkstelt in hun helpdesk die de hoofdtaal niet 100% vloeiend spreekt, en dus vol met oosterse tongvallen en accenten...


Ik heb ook al iemand aan de lijn gehad, waarbij je duidelijk kon merken dat haar moedertaal niet het Nederlands is. Maar, toegegeven, deze jongedame was zeer beleefd en hulpvaardig, en haar Nederlands was ondanks een accent toch duidelijk verstaanbaar.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

sideshow schreef:Iets offtopic nog, ik kan het niet begrijpen dat een bedrijf iemand tewerkstelt in hun helpdesk die de hoofdtaal niet 100% vloeiend spreekt, en dus vol met oosterse tongvallen en accenten...


Ik heb deze dame (julia als ik me niet vergis) al een aantal keren gesproken; en zij is altijd zeer vriendelijk en weet goed wat ze doet en waar ze mee bezig is.

Sinds wanneer is een hoorbaar accent of hoorbare buitelandse afkomst een reden om geen mensen in dienst te nemen ?
sideshow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2004, 09:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb ook al enkele malen gebeld, en voor ietwat complexere problemen, hoor je toch echt dat het allemaal niet meer zo vlot gaat om iets uit te leggen. Dit wordt ook mede in de hand gewerkt door het accent. Dus dit zou bvb een reden kunnen zijn voor een bedrijf om iemand die de taal niet helemaal vloeiend spreekt, aan te nemen als helpdeskoperator via de telefoon. Verdenk me niet van racisme, is voor niets nodig ...
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

tsja; ik heb in de periode december-januari verschillende uren doorgebracht aan de lijn; zowel met julia; als met iemand anders; en zij volgde altijd perfect wat ik vertelde; technisch of niet. (en ik kon haar ook perfect volgen ... )
(uiteindelijk is het probleem wel overgenomen door iemand anders; maar dat kwam puur omdat er een confcall met belgacom aan te pas kwam; en niet omdat julia te kort schoot op taalkundig of technisch vlak )

Daarenbuiten is het niet aan jouw, mij, of iemand anders op dit forum om edpnet hun wervingsbeleid in vraag te stellen he ;)
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

sideshow schreef:Ik heb eens gebeld naar de helpdesk en ze zeiden hetzelfde.
Ze weten ook niet direct wanneer het zal opgelost worden.

Iets offtopic nog, ik kan het niet begrijpen dat een bedrijf iemand tewerkstelt in hun helpdesk die de hoofdtaal niet 100% vloeiend spreekt, en dus vol met oosterse tongvallen en accenten...

Vroeger bij Telenet (perfecte Vlaming): heu, tja, heum... hebt ge uwe modem al eens gereset ? Draait er misschien spyware op uwe pc ? Anders ne keer Windows herinstalleren en terugbellen he meneer...

Dan heb ik liever iemand als Julia aan de lijn die op z'n minst weet waarover ze het heeft. Die tongval, I don't give a flying f*ck!
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

het probleem is ondertussen opgelost btw.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Als het maar verstaanbaar is en er goed gewerkt word :-D

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”