Beste,
Probeer Zonealarm te installeren op een windows XP prof, SP2. Firewall is uitgeschakeld. Na installatie blijft PC zich automatisch herstarten. In windows geeft hij een ernstige fout aan. In het logboek is er sprake van True Vector Engine, een onderdeel van zonealarm. Als ik zonealarm verwijder, is er geen probleem. Heb dit programma echter nodig.
Wat te doen?
Zonealarm error: True Vector Engine
-
- Starter
- Contacteer:
Idd, zoals Sub Zero schreef, ik denk dat na installatie van SP2 en updates daarvan, Windows geen programma meer installeert welke geen certificaat van MS heeft.Sub Zero schreef: Er zijn desnoods andere alternatieven als het echt niet werkt.
Maar dat wordt dan meestal gesignaleerd tijdens de installatie.
Zo bijvoorbeeld -> na update van:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De installatie van ZoneAlarm Security Suite zou geen probleem mogen geven onder Win XP met SP2. Ik draai dat programma al sinds lange tijd.
Ik heb dit probleem ooit ook eens voorgehad en ben toen naar een lagere versie overgestapt. Het probleem stelde zich niet meer en na een volgende update ook niet. Ik heb dan tijdelijk eens 1 versie overgeslagen. Maar een echte oorzaak heb ik nooit kunnen achterhalen.
Ik heb dit probleem ooit ook eens voorgehad en ben toen naar een lagere versie overgestapt. Het probleem stelde zich niet meer en na een volgende update ook niet. Ik heb dan tijdelijk eens 1 versie overgeslagen. Maar een echte oorzaak heb ik nooit kunnen achterhalen.