Is het beter of..??
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Al een goede week lijkt het enorm beter te gaan, waar vroeger snelheden van 20kb/s naar nu constante snelheden van 320kb/s en onder tussen pingen en geen packet loss .. alleen bij mij of..
Hier nog steeds noegabollen...
surfen ging vandaag precies iets vlotter dan andere dagen, maar zal maar weer tijdelijk zijn peins ik.
Download blijft stabiel hangen rond de 100k, met pieken naar de 60k... dus verbetering, niet echt...
Ik wacht nog steeds op die "nu-al-legendarische-330k" op mijn scherm want die heb ik nog nooit gezien in de 5mnd dat ik abonnee ben
surfen ging vandaag precies iets vlotter dan andere dagen, maar zal maar weer tijdelijk zijn peins ik.
Download blijft stabiel hangen rond de 100k, met pieken naar de 60k... dus verbetering, niet echt...
Ik wacht nog steeds op die "nu-al-legendarische-330k" op mijn scherm want die heb ik nog nooit gezien in de 5mnd dat ik abonnee ben
Inet gaat snel, downloadspeed capped op 100 kB/sec. Tenminste op poort 119. Laat dat nbu net de enigste poort zijn die ik nog wil gebruiken
De rest gaat tegen 320kB. Achja .. ik heb liever dat het stabiel inet is en capped op 100kB voor download als om de 5 seconden eraf maar downloaden tegen 300. Maar als ze hun eigen netwerk hebben en alles zou perfect moeten draaien dan wil ik wel de beloofde 300kB ... till then I'll survive zeker. 
Ik ben al blij dat ik niet meer op smallband geraak voor het minste en dat surfen, leechen en stubru streamen lekker tegelijk gaat.
edit: zOMG!!! @300kB/sec op 119 .. w00t. ty realdsl.

Ik ben al blij dat ik niet meer op smallband geraak voor het minste en dat surfen, leechen en stubru streamen lekker tegelijk gaat.
edit: zOMG!!! @300kB/sec op 119 .. w00t. ty realdsl.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Zucht...
de RDSL performance is veranderlijk als het weer.
Soms een dag bijna maximale snelheid zonder packetloss,
de volgende is het weer 20kB/s met in pieken 50% packetloss.
En we wachten nog steeds op nader bericht van Realroot/Realdsl wanneer er verbetering te verwachten is.
de RDSL performance is veranderlijk als het weer.
Soms een dag bijna maximale snelheid zonder packetloss,
de volgende is het weer 20kB/s met in pieken 50% packetloss.
En we wachten nog steeds op nader bericht van Realroot/Realdsl wanneer er verbetering te verwachten is.
Blijkbaar zijn jullie de ongelukkingen bij mij heeft het altijd mooi gewerkt. Snelheden van 280-330 KBps. Alleen NNTP (news) zit op iets van een 100 KBps, maar daar hebben ze dan QoS op toegepast.
Maar zoals jullie zelf zeggen den snelheden mogen omhoog, 100 KBps is gewoon te weinig om efficient te kunnen werken.
Let's hope...
Btw al bij al ben ik tevreden, maar zo mag het toch niet te lang duren...
Maar zoals jullie zelf zeggen den snelheden mogen omhoog, 100 KBps is gewoon te weinig om efficient te kunnen werken.
Let's hope...
Btw al bij al ben ik tevreden, maar zo mag het toch niet te lang duren...