Sinds Tele2Allin gelanceerd werd kan je via de links in het menu van versatel.be het Always More aanbod nergens meer opvragen, alleen nog "Always" en "Free".
Maar door Always More te zoeken via Google (niet Google's cache wel te verstaan) gaat dat wel:
http://versateladsl.be/adsl/adsl_always ... anguage=nl
En de online aanvraag lijkt nog te werken; geen dode links of zo. Ik kan de aanvraag niet 100% doorlopen natuurlijk, maar enfin: alle oude voorwaarden staan er nog. Ook het "maximum 5 euro" voor de High Volume Fee.
Ik vermeld dit uit interesse, en omdat het nuttig kan zijn voor nieuwe gebruikers die absoluut de oude formule willen aangaan en voor wie "Always" te traag is.
Always More aanvraag nog altijd mogelijk?
Hmm, ik denk toch als je dit uitrekent duurder uitkomt dan als je gewoon tele2 allin zou pakken. Maar ale, voor diegenen die al een telefoonlijn bij belgacom hebben is dat mischien wel interesant...
Laatst gewijzigd door FST 27 feb 2006, 19:50, in totaal 1 gewijzigd.
FST schreef:Hmm, ik denk toch als je dit uitrekent duurder uitkomt als je gewoon tele2 allin zou pakken.
Behalve wat volume betreft: wie nu Allin neemt betaalt toch 1€ per gb boven de 10 gb en zonder maximumgrens? Als ik mij niet vergis.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Drewvt schreef:FST schreef:Hmm, ik denk toch als je dit uitrekent duurder uitkomt als je gewoon tele2 allin zou pakken.
Behalve wat volume betreft: wie nu Allin neemt betaalt toch 1€ per gb boven de 10 gb en zonder maximumgrens? Als ik mij niet vergis.
Yup, tenzij je All-in neemt aan een 512kbps lijnprofiel, dan zou het "alles boven 10€ is gratis" idee nog werken. Swat, dat was ook het orginele waarmee ik bij Versatel gestart ben : ik kwam toen van Telenet, dus dat was een redelijke cultuurshock, maar toen kon ik er nog mee leven.
Ik zou van vandaag op morgen terug naar 1.1mbps kunnen gaan zonder gaga te worden, maar 512 .... da's echt wel langzaam hoor.
kaween schreef:Ik zou van vandaag op morgen terug naar 1.1mbps kunnen gaan zonder gaga te worden, maar 512 .... da's echt wel langzaam hoor.
Idd, gezien het feit dat de meesten op dit netwerk maar de helft van hun theoretische snelheid halen en gezien de onstabiliteit, lijkt 512 in de praktijk meer op een ISDN-lijn dan op iets anders. Vandaar dat Always More nog altijd goed in de markt ligt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Drewvt schreef:kaween schreef:Ik zou van vandaag op morgen terug naar 1.1mbps kunnen gaan zonder gaga te worden, maar 512 .... da's echt wel langzaam hoor.
Idd, gezien het feit dat de meesten op dit netwerk maar de helft van hun theoretische snelheid halen en gezien de onstabiliteit, lijkt 512 in de praktijk meer op een ISDN-lijn dan op iets anders. Vandaar dat Always More nog altijd goed in de markt ligt.
De HELFT ??? HA ! Eerder 1/4e tot 1/8e. Da's wat ik de laatste maand hier heb gehad.