Enige (vage) hints over limieten zijn altijd welkom
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
O RLY?Ken Losfeld schreef:In de loop van het eerste kwartaal van 2006 zal EDPnet ADSL2+ aanbieden in België !
ADSL2+ is de opvolger van ADSL en laat naast hogere downloadsnelheden (tot 24 Mbps) ook stabielere verbindingen toe.
De downloadsnelheid die daadwerkelijk gehaald kan worden is in sterke mate afhankelijk van de afstand van uw telefoonaansluiting tot de wijkcentrale (en ook de kwaliteit van de binnenbekabeling in uw huis).
In eerste instantie zullen dichtbevolkte steden kunnen profiteren van het ADSL2+ aanbod.
Tegen het einde van 2006 zal een dekking van 75% gehaald worden.
Binnen enkele weken zal u hier online kunnen nakijken of ADSL2+ reeds leverbaar is op uw telefoonlijn en welke snelheid maximaal gehaald kan worden of stuur nu reeds een email naar [email protected]
U kunt zich hieronder inschrijven op onze ADSL2+ mailinglijst zodat we u automatisch op de hoogte kunnen houden.
Eerste kwartaal 2006, duurt nog anderhalve maandLoSeR schreef:1)~datum wnr ze BEGINNEN met adsl2 ( grote steden dus)
Setupkosten, nieuwe modem eventueel en een andere abonnementsvorm. Zal afhangen van je eisen maar zal zowiezo niet gratis zijn.+ of dat huidige klanten kunnen gratis overschakelen
= dan weet ik of dat ik not beetje//lang moet wachten of dat ik zich nu al kan aansluiten en dan probleemloss(= kosteloos) kan overschakelen op adsl2
EDPnet kennende gelijk of meer. De rest valt af te wachten. Het zal eraan liggen hoe EDPnet, Dommel en RealDSL stand houden. Als EDPnet zich door deze moeilijke periode kan slaan zonder kleerscheuren, is er grote kans dat de rest moet volgen.2) zullen de limieten ~= huidige aanbieding of zullen ze groter/kleiner worden voor adsl2?
Bij EDPnet zijn ZyXEL modem/routers te bestellen, verder zou ik voor de merken Linksys, D-Link of SMC gaanLaundroMat schreef:Mag ik er van uit gaan dat een modem waarvan op de productfiche geen ADSL2-compatibiliteit op vermeld staat, sowieso niet geschikt zal zijn?
(En mocht er iemand suggesties hebben voor een goeie, niet te prijzige, router+wifi adsl2 modem, be my guest).
dan neem ik het zeker niet.ph4t schreef:barbapapa5800 schreef:ik ben ook benieuwd of die prijzen van het adsl2+ abbo duurder zullen zijn...![]()
Uiteraard zal het duurder zijn. Ik denk niet dat je 24Mbit kunt krijgen voor 30-40 euro. Ik verwacht iets van 50-60 euro.
'Deze'? Er is nog niets bekend daarover, en sowieso zal alle info - zodra ze er is - in onze nieuwsbrief staan.barbapapa5800 schreef:ik verwachte eigenlijk niet deze spectaculaire prijsverhoging...