Bestelprocedure

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

Hallo

Ik heb gisteravond EDPnet aangevraagd. Ik vroeg me nu af wat de bestelprocedure is. Krijg ik een bevestiging in mijn mailbox, want ik heb momenteel nog niks van EDPnet gehoord...

grtz

Sa13
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Geef die mensen toch nog een béétje tijd hé... normaal gezien krijg je binnen de kortst mogelijke termijn een mailtje met bevestiging van je aanvraag.
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

Ik geef ze een beetje tijd hoor... geen probleem... maar ik wou gewoon zeker zijn dat mijn bestelling goed aangekomen was. Ik heb gisteren om 23.45 besteld en was nogal vermoeid. Ik kon dus evengoed zelf een fout gemaakt hebben.

Ondertussen wel een mail gekregen die ik moet bevestigen (de afstand tot centrale was bij bestelling niet gekend en blijkt nu 2494 meter te zijn... nipt voor 6Mbits/sec). De levertijd is wel gestegen tot 20 werkdagen...

grtz
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Salomon13 schreef:Ik geef ze een beetje tijd hoor... geen probleem... maar ik wou gewoon zeker zijn dat mijn bestelling goed aangekomen was. Ik heb gisteren om 23.45 besteld en was nogal vermoeid. Ik kon dus evengoed zelf een fout gemaakt hebben.

Ondertussen wel een mail gekregen die ik moet bevestigen (de afstand tot centrale was bij bestelling niet gekend en blijkt nu 2494 meter te zijn... nipt voor 6Mbits/sec). De levertijd is wel gestegen tot 20 werkdagen...

grtz


levertijd 20 dagen, zolang...
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ter vergelijking: van Belgacom naar Belgacom (!) duurde 23 dagen bij mij.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ja die 20 dagen is tot wanneer er een Belgacom technieker langs gaat bij de centrale ofzo zeker? Het ligt in iededer geval aan Belgacom en niet aan EDPnet.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb Datum : 16/02/2006 een bestelling gedaan via de weborder maar nog geen bevestigingsmail gezien tot op heden
:-( nada.
Vaag.....
nephilimhell
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:34
Bedankt: 3 keer

Salomon13 schreef:Hallo

Ik heb gisteravond EDPnet aangevraagd. Ik vroeg me nu af wat de bestelprocedure is. Krijg ik een bevestiging in mijn mailbox, want ik heb momenteel nog niks van EDPnet gehoord...

grtz

Sa13


Sa13, zat je voordien ook bij een ADSL provider?
of ben je volledig nieuw?

't is omdat ik binnenkort ook EDPNet ga aanvragen, maar nu ben ik nog Telenet klant.

'k vroeg me af of die 20 dagen wachttijd ook geldt voor een volledig nieuwe klant die een heel nieuw lijnprofiel moet krijgen in de telefooncentrale?
iemand enig idee?
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

Ik ben volledig nieuw. Ik had vroeger Telenet, maar ga alleen wonen. Ik heb gisteren pas mijn aanvraag gedaan, omdat Belgacom de lijn pas gisteren kwam installeren.

grtz
Zyne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 jul 2004, 19:20

nephilimhell schreef:Sa13, zat je voordien ook bij een ADSL provider?
of ben je volledig nieuw?

't is omdat ik binnenkort ook EDPNet ga aanvragen, maar nu ben ik nog Telenet klant.

'k vroeg me af of die 20 dagen wachttijd ook geldt voor een volledig nieuwe klant die een heel nieuw lijnprofiel moet krijgen in de telefooncentrale?
iemand enig idee?


Ik zat tot een maand geleden nog bij telenet...
Ik ben in 10 dagen overgeschakeld naar EDPnet, en nu 2 weken later, ben ik nog steeds bij EDPnet :)
Het heeft bij mij eigenlijk net geen 10 dagen geduurd vooraleer de technieker hier aan de deur stond om die ADSL-modem te installeren. (wij hebben alarm en telefoon-centrale op ISDN-lijn en vonden dit iets te riskant om zelf te doen...)

Ik moet er wel bij vermelden dat wij reeds een belgacom-lijn liggen hadden. Indien je die nog niet hebt, zal het hoogstwaarschijnlijk wel langer duren, aangezien die belgacom-lijn er moet liggen voor ze die modem kunnen installeren ;)
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

Kan ik eigenlijk de vooruitgang van mijn bestelling volgen via MyEDPnet? En welke username + paswoord moet ik dan gebruiken?

mvg
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Salomon13 schreef:Kan ik eigenlijk de vooruitgang van mijn bestelling volgen via MyEDPnet? En welke username + paswoord moet ik dan gebruiken?

mvg


Voor zover ik weet gaat dat alleen als je al edpnet klant was; en een my edpnet login hebt :)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”