hey
onlangs kocht ik een 2de comp bij om volgende reden 1 comp voor internet en 1 comp voor prive dingen (vb rekeningen) zodat de belangrijke info niet door virussen beschadigt kan worden.
nu wil ik een swither aanschaffen om 1 toetsenbord, scherm en muis te gebruiken voor deze 2 comp dit was perfect mogelijk alleen ik werk met een draadloos toetsenbord van microsoft en draadloze muis en die hebben samen 1 onvanger als ik die op een gewone swither aansluit (dus met 1ingang voor muis en 1 ingang voor toetsenbord) werkt dit niet in de winkel zeggen ze me dat een swither nog niet bestaat voor draadloze toestellen klopt dit? moet ik dan echt, als ik maar 1 toetsenbord wil gebruiken, gebruiken maken van een toetsenbord met kabel? of is er een oplossing? ik hoop van wel want nu ik die draadloze dingen gekocht heb zal het wel jammer zijn dat ik die niet meer kan gebruiken
bedankt voor de hulp
toetsenbord switcher
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Wat jij nodig hebt is een KVM met USB. Maar of dat dat helemaal goed gaat gaan met draadloze toestellen ... geen idee, nog nooit geprobeerd in elk geval.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
-
- Plus Member
bedankt voor de info 
ditch als ik het goed begrijp is jou systeem 2 computers met elke een scherm en je kan met je muis van scherm 1 naar scherm 2 overspringen?
meon ik heb even opgezocht wat je vertelde kan het zijn dat volgend systeempje zal werken? http://www.pixmania.be/be/nl/92472/art/ ... 2-poo.html# hier is idd vooraan een usb poort voorzien waarop ik de draadloze ontvanger kan op aansluiten zal dit lukken denk je?
heel erg bedankt alle2

ditch als ik het goed begrijp is jou systeem 2 computers met elke een scherm en je kan met je muis van scherm 1 naar scherm 2 overspringen?
meon ik heb even opgezocht wat je vertelde kan het zijn dat volgend systeempje zal werken? http://www.pixmania.be/be/nl/92472/art/ ... 2-poo.html# hier is idd vooraan een usb poort voorzien waarop ik de draadloze ontvanger kan op aansluiten zal dit lukken denk je?
heel erg bedankt alle2

Normaal heb je bij de ontvanger een usb to ps/2 converter bijgekregen, waardoor je een KVM-Switch kan gebruiken zonder usb (die doorgaans nog goedkoper zijn). Zowel de systemen met als zonder usb werken perfect met draadloze toestellen.Heb al bijde versies geinstallerd gehad zonder problemen.
Gr No Name
Gr No Name
-
- Plus Member
hey das raar want bij mij lukt het dit niet ik heb idd al een switcher maar dan zonder usb poort en enkel met toetsenbord en muis toegang, als ik zo'n converter gebruik van usb naar ps/2 dan werkt het jammer genoeg niet bij me ik begrijp niet hoe het komt maar de bij het inklikken van de ontvanger krijgt men ontvanger geen stroom (denk ik) omdat de lampjes op de conecter NIET branden (en dit doen ze wel als ik ze in een usb poort op de comp aansluit)
raar
raar

Das idd raar dat dit niet werkt. Je kan mss eens proberen de ontvanger via ps/2 rechtstreeks aan te sluiten op de pc zelf en kijken of dit werkt.Er moet wel minstens 1 pc aan de kvm switch zijn aangesloten en deze moet aanstaan, anders krijgt de switch geen stroom om te werken.Ook moet de switch de ingangen van de aangesloten pc gebruiken.
Gr No Name
Gr No Name