speedtouch 716
hoi wie kan mij verder helpen ik heb mijn speedtouch 716 gereset zonder een kopie te maken van mijn modem instellingen na de reset kon ik niks meer niet internetten ook niet bellen , dus paniek in huis internet gaat nou weer gelukkig maar bellen lukt nog steeds niet alvast bedankt voor alle hulp
Voor je speedtouch 716 kan je best de helpdesk van je provider bellen.
Bij een reset moet je normaal steeds opnieuw kunnen inloggen.
Zelf kan je een en ander verknoeien, dus ... helpdesk.
Greetz
Bij een reset moet je normaal steeds opnieuw kunnen inloggen.
Zelf kan je een en ander verknoeien, dus ... helpdesk.
Greetz
Tafa, eerst en vooral, reken niet op hulp van Tele2.
Maar geen nood, je kunt makkelijk zelf je probleem oplossen. Ik neem aan dat je je modem nu kunt configureren, aangezien je al weer op internet kan? (Indien niet, surf dan naar https://192.168.1.254/, gebruiker 'Administrator', paswoord 'Sudnilet!')
Vul dan deze instellingen in (met dank aan deepBlue voor de screenshots):
In SIP URI en username vul je je eigen telefoonnummer in, zonder de eerste 0. Het paswoord is gewoon hetzelfde paswoord van je adsl-account.
Hoop dat dit je verderhelpt.
Maar geen nood, je kunt makkelijk zelf je probleem oplossen. Ik neem aan dat je je modem nu kunt configureren, aangezien je al weer op internet kan? (Indien niet, surf dan naar https://192.168.1.254/, gebruiker 'Administrator', paswoord 'Sudnilet!')
Vul dan deze instellingen in (met dank aan deepBlue voor de screenshots):
In SIP URI en username vul je je eigen telefoonnummer in, zonder de eerste 0. Het paswoord is gewoon hetzelfde paswoord van je adsl-account.
Hoop dat dit je verderhelpt.