hallo,
ik zit momenteel met telefoonlijn + adsl bij belgacom. ik wil alles opzeggen en overschakelen op edpnet max dyn ... ik heb geen telefoonlijn nodig, gewoon ADSL. is dit mogelijk om over te schakelen naar edpnet en geen abonnement meer te moeten betalen of andere kosten aan belgacom?
bedankt
bert
belgacom adsl go -> edpnet max dyn?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Je hebt altijd een actieve belgacom telefoonlijn nodig, al is het die van 6,5€ de maand. Er bestaan providers waarbij je geen belgacom lijn nodig hebt (scarlet), maar onrechtstreeks betaal je in je abonnement hier ook voor.bschiett schreef:hallo,
ik zit momenteel met telefoonlijn + adsl bij belgacom. ik wil alles opzeggen en overschakelen op edpnet max dyn ... ik heb geen telefoonlijn nodig, gewoon ADSL. is dit mogelijk om over te schakelen naar edpnet en geen abonnement meer te moeten betalen of andere kosten aan belgacom?
bedankt
bert
bedankt voor de reactie..Avenger 2.0 schreef:Je hebt altijd een actieve belgacom telefoonlijn nodig, al is het die van 6,5€ de maand. Er bestaan providers waarbij je geen belgacom lijn nodig hebt (scarlet), maar onrechtstreeks betaal je in je abonnement hier ook voor.bschiett schreef:hallo,
bedankt
bert
als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon 6,5 EUR betalen voor de telefoonlijn en 29,95 EUR aan edpnet voor ADSL?