rds schreef:Hoe werkt dit juist? Stel dat mijn facturatiemoment 15 maart is. Kan ik dan tot 15 maart een aangetekend schrijven sturen en sluiten ze dan op 15 april af? (uitgaande van een maand opzeg)
Vanaf de datum dat ze de brief ontvangen, worden er 30 dagen bijgeteld. Het nog verschuldigde bedrag zal in rekening gebracht worden, en zal je moeten betalen met je laatste factuur (tenzij je uiteraard een later afsluitdatum opgeeft... )
Krijg je een bevestiging van je opzeg of hebben ze die zogezegd nooit ontvangen?
Ik heb nog geen bevestiging gekregen... Maar ik vermoed dat ze dat ook niet zullen doen...
Wanneer wordt je effectief afgesloten en hoe lang duurt de aanvraag bij EDPnet (heb al vaste lijn) Het ideale zou zijn dat ik max een week overlappende ISP's heb. (of max 2 dagen zonder zit )
Zoals gezegd: 30 dagen na ontvangen van de opzeggingsbrief... Bij EDPNet duurt het maximaal 10 dagen voor je online bent! Ik was op 7 dagen online, en zat ongeveer in dezelfde situatie als jij (ook nog belgacom, telenet buiten )
De modem laten ze staan en je krijgt je 50 euro terug? Is terugsturen op hun kosten indien dit toch nodig is? En wat met dat kastje ('splitter') dat bij ons in de bergplaats hangt waar de kabel binnenkomt?
Ik heb gehoord dat ze die gewoon gaan laten hangen... Misschien zou er iemand omkomen, maar ik verwacht van niet... Als die persoon er dan omkomt, mag hij bij mij mijn keuken uitbreken (modem en splitter zitten achter de keukenkast)
Ik ben 2 maand geleden overgeschakeld van mono naar expressnet. Is identiek hetzelfde abonnement. Nu moet ik toch niet weer een jaar lid blijven?
Ik vermoed van niet, aangezien mono en expressnet eigenlijk hetzelfde product zijn... Maar ik ben niet zeker. Misschien best eens een emailtje sturen daarvoor naar de telenet helpdesk (als je tenminste nog 2 weken kan wachten voor je antwoord krijgt)