Ik wil er vanaf

Plaats reactie
J@kk£
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 sep 2003, 22:35

Hallo,

Ik heb nu al een jaar aan een stuk niets dan last met RealDSL in verband met de facturatie, deze is nooit in orde gekomen.

Ik heb in het begin een eerste rekening gekregen waar ik de activatiekosten + het eerste maand abonnementsgeld moest betalen, hierbij zat een aanvraagformulier om later via domiciliëring de betalingen verder te laten gaan en zo €5 administratiekosten per maand te besparen. Ik heb deze aanvraag de week erna persoonlijk binnengebracht mits ik op nog geen 10Km van hun Main Office woon. De maand erna zag ik niets van mijn rekening gaan, de maand daarna nog steeds niet. Tot ik ineens vier rekeningen tegelijk kreeg via de post waar natuurlijk die €5 extra administratiekosten wel bij ingerekend waren. Ik vond dat dit niet kon mits ik een aanvraag gedaan had om via domiciliëring alles verder te laten verlopen.
Ik heb hen hierover gecontacteerd en ze vertelden mij dat ze die aanvraag kwijt geraakt waren. Ik ben dan terug met een kopie naar hun main office geweest, maar er was op die moment niemand aanwezig (ze deden in ieder geval niet open) ik heb dan direct naar hun gebeld toen ik voor de deur stond en ze hadden me gevraagd om de kopie bij hun in de bus achter te laten. Dit heb ik dan gedaan, maar het bleek dat het maar niet in orde kwam. Ik ben dan nog eens een aantal keer naar hun main office geweest waar ik meer voor een gesloten deur stond dan ik binnen gelaten werd. Iedere keer was er geen verantwoordelijk aanwezig om deze zaak uit de doeken te doen. Na de tweede keer dat ze mij toch binnen gelaten hadden heb ik een afspraak laten maken voor me met Cain. Er was een datum en een uur afgesproken tot op het moment zelf van de dag ik een paar uur voorheen telefoon had gekregen en op mijn voice mail een bericht hadden achtergelaten dat deze afspraak niet kon doorgaan. Ik had gevraagd om een nieuwe afspraak te kunnen maken maar dit konden ze (de hulpjes) niet, ze gaven mij cain zijn e-mail adres en zeiden dat ik zo maar een afspraak met hem moest maken. Dit heb ik dan nog eens als laatste wanhoop geprobeerd, maar hier kwam geen antwoord/reactie op.

Ik vond dat ik genoeg inspanningen geleverd had en dat het nu aan hen was om maar eens orde op zaken te stellen, tot heden heb ik nog steeds niets van hen terug gehoord en is dit probleem nog steeds niet uit de doeken.

Nu is bijna mijn jaar om, nog een dikke twee maanden te gaan en wil ik eindelijk van deze amateurs af geraken.

Weet soms iemand van jullie raad?
Moet ik gewoon een aangetekende brief sturen om mijn abonnement op te zeggen tegen het einde van de abonnementsperiode.

Maar ik ben zeker niet van plan als ze afkomen met een heleboel rekeningen van afgelopen maanden deze aan de volle pot te betalen mits het hun schuld is dat deze zaak nooit in orde is gekomen en dat ik naar mijn mening genoeg inspanningen geleverd heb om deze zaak te willen oplossen.
Ik had heel graag voordien met hun een compromis gemaakt gehad maar na al deze tijd hoeft het voor mij niet meer ik ben het beu en wil gewoon van dit amateuristische gedoe af.

Alle raad is welkom!


Met dank bij voorbaat,

Jakke
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Wel als ge van plan zijt om ermee te kappen, dan zou ik dat aangetekend schrijven, per brief, per fax (alsge het kunt), per mail en telefonisch melden.
En best zo vroeg mogelijk, dan zal de maand vooropzeg zeker gedekt zijn.

http://www.realdsl.be/faq.php#faq21 schreef:21. Mijn vraag wordt niet in deze lijst beantwoord. Waar kan ik terecht voor meer informatie?
U kan ons steeds contacteren via onze contact pagina. U kan ook steeds terecht op het onafhankelijk forum van Userbase.be.

Maar over hoe ge moet opzeggen zeggen ze niks, dus ge zult het hen anders is moeten vragen eh

RealDSL Support

Lees zeker ook uw contract na, om te zien wat er in staat ivbm opzegging.


edit : Juist is heel uw verhaal doorlezen, en er is één ding datge ondertussen toch zou moeten weten, nl. dat alsge van iets zeker wilt zijn bij RealDSL, datge het daar (zeker in het begin), goe moet opvolgen, en regelmatig is bellen, om er u van te verzekeren dat het wel effectief in orde is of (aan het) kom(t/en) is.

Maar swat, ik zou het bovenste gedeelte van uwe mail copy pasten en naar [email protected] versturen.
En scan eventueel dat blad dat ge van de bank hebt gekregen om uw domiciliatie te bevestigen, want daar staat een datum op.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Maar ik ben zeker niet van plan als ze afkomen met een heleboel rekeningen van afgelopen maanden deze aan de volle pot te betalen


Dus als ik het goed begrijp heb je niets meer betaald omdat je domiciliëring niet in orde kwam. Natuurlijk ga je al die facturen ineens moeten betalen, je had toch elke maand een overschrijving kunnen doen? Of dacht je van: ik zal mezelf hier eens een korting toestaan van een paar maanden omdat ik niet de juiste service krijg :lol:

Na de tweede keer dat ze mij toch binnen gelaten hadden heb ik een afspraak laten maken voor me met Cain


Een afspraak met de big chief om een domiciliëring in orde te brengen?!? Ik denk niet dat die werkzaam is op de facturatiedienst hoor! je had inderdaad moeten blijven bellen en mailen naar de klantendienst en ondertussen je facturen blijven betalen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

J@kk£ schreef:Na de tweede keer dat ze mij toch binnen gelaten hadden heb ik een afspraak laten maken voor me met Cain


... en zijn knokploeg :twisted:
B__V
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jun 2005, 01:50
Locatie: Diepenbeek ( zonhoven )

bij telenet zou da ni pakken ze ! ! !

5dagen te laat betalen en ze sluiten den boel af :roll: :roll:
J@kk£
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 sep 2003, 22:35

flakey schreef:
Maar ik ben zeker niet van plan als ze afkomen met een heleboel rekeningen van afgelopen maanden deze aan de volle pot te betalen


Dus als ik het goed begrijp heb je niets meer betaald omdat je domiciliëring niet in orde kwam. Natuurlijk ga je al die facturen ineens moeten betalen, je had toch elke maand een overschrijving kunnen doen? Of dacht je van: ik zal mezelf hier eens een korting toestaan van een paar maanden omdat ik niet de juiste service krijg :lol:

Na de tweede keer dat ze mij toch binnen gelaten hadden heb ik een afspraak laten maken voor me met Cain


Een afspraak met de big chief om een domiciliëring in orde te brengen?!? Ik denk niet dat die werkzaam is op de facturatiedienst hoor! je had inderdaad moeten blijven bellen en mailen naar de klantendienst en ondertussen je facturen blijven betalen.


Euhm ik had om een domiciliëring gevraagd als ze daar zo lomp zijn om dat 2 keer kwijt te spelen kan ik daar zeker niets aan doen! + ik heb maar 1 keer 4 facturen tegelijk aangekregen voor de rest niks meer in de bus gehad. Hoe kunde dan facturen betalen als ge ze ni aankrijgt!?
RealROOT is in de fout gegaan, ik meer dan moeite genoeg gedaan heb er in totaal zeker 10 keer aan de deur gestaan waarvan ze mij 4 keer binnen gelaten hebben. Heb meerder malen met de dienst gebeld gehad, het is aan hun om het op te lossen niet aan mij.
J@kk£
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 sep 2003, 22:35

B__V schreef:bij telenet zou da ni pakken ze ! ! !

5dagen te laat betalen en ze sluiten den boel af :roll: :roll:


Ze hebben mij ook 1 maal afgelsoten gehad maar ik was die zelfde avond al terug online omdat ik naar hen gebeld had en dat ze inderdaad zagen dat ze zelf in de fout waren.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Euhm ik had om een domiciliëring gevraagd als ze daar zo lomp zijn om dat 2 keer kwijt te spelen kan ik daar zeker niets aan doen! + ik heb maar 1 keer 4 facturen tegelijk aangekregen voor de rest niks meer in de bus gehad. Hoe kunde dan facturen betalen als ge ze ni aankrijgt!?
RealROOT is in de fout gegaan, ik meer dan moeite genoeg gedaan heb er in totaal zeker 10 keer aan de deur gestaan waarvan ze mij 4 keer binnen gelaten hebben. Heb meerder malen met de dienst gebeld gehad, het is aan hun om het op te lossen niet aan mij.


Je moet mij daarvoor niet aanvliegen he, ik zeg u maar gewoon zoals dat 't is. Natuurlijk zijn zij in de fout en jij niet dus eventuele extra kosten zijn ten laste van RealROOT maar die achterstallige facturen betaal jij. Dat is nu eenmaal de realiteit. En hoe sneller je je daar bij kan neerleggen hoe meer kopzorgen je jezelf gaat besparen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”