kazaa onbruikbaar

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
memyselfandi
Plus Member
Plus Member

hey mensen ik heb kazaa zopas op men nieuwe comp geinstalleerd maar die weigerd elk gebruik. het programma start wel op maar ik kan niet op de search of traffic bar duwen.

hebben jullie enig idee hoe dit komt? hebben ze kazaa plat gelegd of komt het door bepaalde instellingen of programmas op men comp
ik gebruik norton maar daar staat ALLES TOESTAAN en ik heb overigens ook nog hitmanpro en ccleaner en windows firewall

bedankt voor de hulp vele groeten
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Heb je het nu over Kazaa of Kazaa++ (K++) ?
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Gelukkig maar :twisted:
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

memyselfandi schreef:ik gebruik norton maar daar staat ALLES TOESTAAN
Kan je evengoed Norton achterwege laten :twisted:

Als het KaZaA is, wees blij dat het niet werkt en verwijder alles zo snel mogelijk van uw PC, dat ding zit vol spyware.

Als het K++ is, zal iemand anders je moeten helpen, ik heb weinig ervaring met P2P (er zijn betere alternatieven :wink: ).
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

en wat van limewire pro?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
wem
Premium Member
Premium Member

Ik heb de indruk dat de eerste keren dat het geïnstalleerd is, je enige tijd geduldig moet wachten (meerdere minuten) eer hij een netwerk gevonden heeft waarom hij kan verbinden.
De keren erna ging dit telkens veel vlugger (aantal seconden).

Heb je dus al gewoon het programma een paar uur aan laten staan?
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

limewire pro
Laatste keer dat ik het getest heb, leek het wel in orde. Maar het zuipt geheugen voor dood (java). Nu ja, Gnutella is niet meer aan mij besteed.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

heb nog geen problemen ondervonden met limewire pro.
ook als ik het soms uren laat openstaan op mijn pc om een aantal zaken te downloaden. dit loopt zeer vlot.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Limewire zuipt inderdaad op sommige momenten enorm veel geheugen.
En wanneer mijn portable op battery werkt, dan gaat het vaak enorm traag om mee te werken.

Snelheden op Limewire zijn wel te aanvaarden (zeker met de Pro versie)
meon
Administrator
Administrator
Provider

Svekke schreef:Limewire zuipt inderdaad op sommige momenten enorm veel geheugen.
En wanneer mijn portable op battery werkt, dan gaat het vaak enorm traag om mee te werken.
Logisch, 't is een Java-applicatie :roll:
(ik ben geen fan van Java-toepassingen ;))
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

iemand ervaring met Imesh?
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 43 keer

hollebollegijs schreef:iemand ervaring met Imesh?
Ik dacht dat Imesh één van de ergste programma's was qua toelevering van spyware. Kan uiteraard veranderd zijn maar ik zou het toch eens heel erg goed nakijken!

edit: op de site staat dat er geen spyware inzit maar ze mogen zeggen wat ze willen, paar jaar geleden was dit helemaal niet zo!
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

Dacht dat kazaa veroordeeld was en zijn netwerk moest sluiten? Gaat niet natuurlijk maar de default servers waarmee kazaa probeert te connecten zullen dan niet meer online zijn. Check is op google.cn .. grapje, daar krijg je alleen chinese sites in het resultaat :) google.be ofzo
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Als je echt P2P wil gebruiken raad ik e-mule (of eventueel eDonkey) en bittorent (Azureus) aan.
memyselfandi
Plus Member
Plus Member

ik werk met kazaa lite k++

ik heb het programma via telefoon betaald en dan kon ik het downloaden starten maar toch werkt het niet. ik krijg dus alles te zien in kazaa lite k++ maar de balk search en traffic zijn niet aanklikbaar (net alsof er geen verbinding is)

onderaan in de balk blijft CONNECTING ... staan en dus krijg kazaa blijkbaar geen toegang ofzo want normaal krijg je dan onderaan toch de aantal beschikbare files enzo te zien. ligt dit dan aan een of andere instelling op mijn computer?

is kazaa lite k++ voldoende veilig? ik bedoel zit hier ook nog spyware in als in de gewone kazaa? kennen jullie andere goede en betrouwbare p2p programma's?

bedankt
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Kazaa, Imesh :wink: nostalgie gevoelen van 99-00 komen weer naar boven :p
meon
Administrator
Administrator
Provider

memyselfandi schreef:ik werk met kazaa lite k++

ik heb het programma via telefoon betaald en dan kon ik het downloaden starten maar toch werkt het niet. ik krijg dus alles te zien in kazaa lite k++ maar de balk search en traffic zijn niet aanklikbaar (net alsof er geen verbinding is)

onderaan in de balk blijft CONNECTING ... staan en dus krijg kazaa blijkbaar geen toegang ofzo want normaal krijg je dan onderaan toch de aantal beschikbare files enzo te zien. ligt dit dan aan een of andere instelling op mijn computer?

is kazaa lite k++ voldoende veilig? ik bedoel zit hier ook nog spyware in als in de gewone kazaa? kennen jullie andere goede en betrouwbare p2p programma's?

bedankt
Je hebt betaald voor K++ :eek: ??
Foei :-/ Nu zijn alle downloadlinks naar K++ wel ongeveer verdwenen, maar met wat zoekwerk moet je dat ongetwijfeld nog gewoon vinden.
Hier werkt K++ in elk geval nog gewoon, even slecht als het altijd gedaan heeft ;)

Alternatieven haalt ZMD hierboven reeds aan, maar de K++ is normaal gestript van evilware ;)
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

memyselfandi schreef:hey mensen ik heb kazaa zopas op men nieuwe comp geinstalleerd maar die weigerd elk gebruik. het programma start wel op maar ik kan niet op de search of traffic bar duwen.

hebben jullie enig idee hoe dit komt? hebben ze kazaa plat gelegd of komt het door bepaalde instellingen of programmas op men comp
ik gebruik norton maar daar staat ALLES TOESTAAN en ik heb overigens ook nog hitmanpro en ccleaner en windows firewall

bedankt voor de hulp vele groeten
Een mogelijke oorzaak (en oplossing) vind je hier
Dit is een oplossing voorgesteld voor Trustyfiles (werkt zoals kazaa e.d. maar op meerdere netwerken en geen spyware)
Blijkbaar kan het probleem zich voordoen als je WinXP met SP2 hebt, een van de updates zou het bestand tcpip.sys aanpassen zodat dergelijk internetverkeer (om veiligheidsredenen) geblokkeerd wordt.
Op de pagina van de gegeven link kan je trouwens een patch vinden. En verder die je bij 'automatische updates' aan te duiden dat je de betreffende update niet meer wil, anders ga je telkens opnieuw de patch moeten toepassen.

Ik raad trouwens niet de gewone Kazaa Lite aan (de oudere kan sowieso niet meer aanloggen op het kazaa netwerk, wegens geblokkeerd door uitgever van originele Kazaa), maar de nieuwe "Kazaa Lite Resurrection", die kan je hier vinden.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”