Ik vind het een beetje onvoorzichtig om hier in sommige posts e-mail adressen te zien van personen uit verschillende bedrijven. Zou het niet best zijn om hier enkele regels toe te passen?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 242#103242
Ik denk niet dat iedereen hier graag z'n e-mail adres van op het werk zou zien staan. Er is dan ook veel traffic hier éh
Persoonsgegevens
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Een terechte opmerking.Ken schreef:Ik vind het een beetje onvoorzichtig om hier in sommige posts e-mail adressen te zien van personen uit verschillende bedrijven. Zou het niet best zijn om hier enkele regels toe te passen?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 242#103242
Ik denk niet dat iedereen hier graag z'n e-mail adres van op het werk zou zien staan. Er is dan ook veel traffic hier éh
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 15 feb 2006, 18:06, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Administrator
- Contacteer:
denk trouwens niet dat je een briefwisseling met iemand zomaar publiek mag maken zonder die andere persoons toestemming, iemand een idee daarover?
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Goed voor spam en ongewenste indirecte vragen etc...FST schreef:sales@, ale, das goe voor hunne verkoop
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dan staat dat vaak als disclaimer in de mail zélf, maar of dat dat bijkomend is, of de algemene regel laat ik in het midden ...airzimmy schreef:denk trouwens niet dat je een briefwisseling met iemand zomaar publiek mag maken zonder die andere persoons toestemming, iemand een idee daarover?
@Ken,
Die mailadressen worden zowieso platgespamd