Voipbuster werkt niet ??

Plaats reactie
janneman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2006, 15:34

Ik heb een raar probleem...
Momenteel gebruik ik tele2allin zowel met mijn desktop als met mijn laptop...
Op beide computers is Voipbuster geinstalleerd om te telefoneren...op mijn desktop werkt dit zonder problemen, maar wanneer ik met mijn laptop probeer te bellen logt hij mij telkens af wanneer ik op de groene verbindingsknop klik...
Dus even verduidelijken, ik open het programma, ik word aangemeld zonder probleem, maar wanneer ik probeer te telefoneren word ik terug afgemeld en darna terug automatisch aangemeld ???
Echt raar...is dit iets in de instelling van de router ??
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik ben niet zo thuis in VoIP-toestanden, maar is VoIPbuster een verplicht programma? Kan je niet andere SIP-gebaseerde software gebruiken?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Omdat je poort al in gebruik is van de tele2allin VoIP

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”