Hoe is de snelheid van de newsservers van edpnet? Hoeveel kanale kunnen gelijktijdig gebruikt worden?
Ik zit nu bij scarlet en heb een gemiddelde snelheid van 70 - 80 KB/s met 2kanalen.
Ik zou graag overschakelen naar edpnet, goede prijs goede snelheid.
Thx No Name
Snelheid newsserver edpnet
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Denk er ook aan om over te schakelen naar Edpnet, maar heb hier op het forum al berichten gezien van capping op downloadvolume van binserver (10Gig/maand)
En 'mogelijke' capping op downloadsnelheid (20KB/sec)
Ik ben dus ook wel benieuwd hoe het echt zit.
En 'mogelijke' capping op downloadsnelheid (20KB/sec)
Ik ben dus ook wel benieuwd hoe het echt zit.
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Giganews geeft voorlopig ook nog problemen, ook als externe account bij EDPnet. Ze bieden wel een tijdelijke oplossing aan (helpdesk bellen), maar ik denk dat je voorlopig beter uitbent bij Eweka.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Heb die reactie "helpdesk bellen" ook gezien van Edpnet support.Phuncz schreef:Giganews geeft voorlopig ook nog problemen, ook als externe account bij EDPnet. Ze bieden wel een tijdelijke oplossing aan (helpdesk bellen), maar ik denk dat je voorlopig beter uitbent bij Eweka.
Wat houd dat precies in als je eenmaal de helpdesk hebt gebeld?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Waarschijnlijk dat men nakijkt of je een betalende gebruiker bent... en dat men dan de cap van je verbinding neemt.Petrikske schreef:Wat houd dat precies in als je eenmaal de helpdesk hebt gebeld?