scarlet integratie zorgt voor email op fout adres

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

We weten dus al langer dat proximus scarlet stilaan aan het opslorpen is, dat is an sich geen probleem.

maar: nu kreeg ik vandaag een mailtje op een hotmail adres van me (met bestemmeling een oud proximus email adres dat ik lang geleden had - die account was, naar mijn weten, al jaren geleden stopgezet - en in die tijd had ik daar inderdaad een forward naar mijn hotmail op staan)....
en dat mailtje was de scarlet factuur, die normaal op een ander adres (niet hotmail) komt.

als ik inlog op myproximus zie ik daar natuurlijk het scarlet abbo wel, én het correcte emailadres....

onder "proximus mail" zie ik nu echter ook dat oude adres effectief terug, en als ik daar ga kijken zie ik sinsds oktober vorig jaar ook terug mails (van scarlet!) daarop toekomen. (en ook de mails van de opzeg en co - in 2020! - zijn terug te vinden)

ik vind het vreemd (maar niet verbazend), maar dacht het toch ook even mee te geven - want als er hier nog mensen zijn die ooit proximus hadden, en waarbij ze nu scarlet hebben, en proximus gaat deze samenvoegen op zulke manier....
niet iedereen zal ooit een forward op hun proximus email gehad hebben, dus kan je op deze manier ook gewoon belangrijke mails missen (zoals facturen....)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”