Is er iemand die zijn nummer naar DIGI heeft overgedragen en op "MyDIGI" iets kan instellen of opvolgen? Hier een week geleden nummer overgedragen, sindsdien op zich geen problemen ondervonden, maar op MyDIGI kan ik niks vinden of aanpassen. Volgens de FAQ zou ik daar bvb. budgetcontrole moeten kunnen instellen, of het verbruik moeten kunnen opvolgen. Maar ik zie bij 'producten' enkel mijn eigen gsm-nummer staan, maar ik kan er niet op klikken. Sinds een dag of twee staat ook het simkaart nummer nu onder mijn telefoonnummer, maar PUK code kan ik dan bvb. weer niet zien, hoewel dit volgens de FAQ zou moeten kunnen.
Op zich geen probleem, dat zal nog wel in orde komen, denk ik. Maar ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn bij wie dit wel werkt.
MyDIGI
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
Hier ook het zelfde zie mijn telefoonnummer en simkaart nummer staan maar op klikken voor meer info van verbruik of .... is niet mogelijk op dit ogenblik.
-
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02 nov 2024, 08:38
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op MyDigi omdat de beveiligingscode nooit aankomt in mijn emailbox. Nog anderen hetzelfde probleem?
En ja ik heb al mijn spam/junk folder nagekeken..
En ja ik heb al mijn spam/junk folder nagekeken..
Internet (onbeperkt): Hey : 29€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Hier inderdaad hetzelfde probleem, de beveiligingscode komt niet aan. Vraag me ook af waarom dat eigenlijk moet, is toch niet dat iemand anders uw factuur zal betalen 
Edit: Werkt blijkbaar terug nu.

Edit: Werkt blijkbaar terug nu.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Bedankt: 2 keer
Idem hier... alleen dat het nog steeds niet lukt. Beveiligingscode komt niet aanAvenger 2.0 schreef: 4 maanden geleden Hier inderdaad hetzelfde probleem, de beveiligingscode komt niet aan. Vraag me ook af waarom dat eigenlijk moet, is toch niet dat iemand anders uw factuur zal betalen
Edit: Werkt blijkbaar terug nu.
-
- Plus Member
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 07 maa 2015, 15:29
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 16 keer
Zonet nog succesvol kunnen inloggen. Ik gebruik wel een @unief.be adres dat via outlook werkt. Misschien dat bv. gmail deze mails als spam ziet?
Ik heb zaterdag een abonnement aangevraagd en daar is automatisch een contract voor opgemaakt. Vandaag zie ik dat er een nieuw contract is gemaakt. Voornaamste verschil is dat ik volgens dat nieuwe contract plots een zakelijke klant ben die facturen per overschijving (en niet via domiciliëring) betaald.
We zullen bij de eerste factuur wel zien wat het wordt, de wijze van betaling kan ik voorlopig nergens wijzigen.
Ik heb zaterdag een abonnement aangevraagd en daar is automatisch een contract voor opgemaakt. Vandaag zie ik dat er een nieuw contract is gemaakt. Voornaamste verschil is dat ik volgens dat nieuwe contract plots een zakelijke klant ben die facturen per overschijving (en niet via domiciliëring) betaald.
We zullen bij de eerste factuur wel zien wat het wordt, de wijze van betaling kan ik voorlopig nergens wijzigen.
Bij mij werkt de 2fa email ook intussen terug sinds een week.
1 ding vreemd: ik ben al klant sinds midden december, maar tot heden toe nog geen facturen ontvangen, noch via mail, noch in mydigi...
In theorie tof, maar ik zou niet graag ineens een deurwaarder aan de bel krijgen wegens onbetaalde facturen...
Zijn er nog onder jullie die na meer dan 1 maand nog steeds geen facturen ontvangen hebben?
In "overzicht facturen" in MyDigi staan er ook geen, dus het ligt niet aan de emails deze keer...
1 ding vreemd: ik ben al klant sinds midden december, maar tot heden toe nog geen facturen ontvangen, noch via mail, noch in mydigi...
In theorie tof, maar ik zou niet graag ineens een deurwaarder aan de bel krijgen wegens onbetaalde facturen...
Zijn er nog onder jullie die na meer dan 1 maand nog steeds geen facturen ontvangen hebben?
In "overzicht facturen" in MyDigi staan er ook geen, dus het ligt niet aan de emails deze keer...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Ja ge zou denken dat ze toch nood hebben aan een cashflow. Niet iedereen zal ook blij zijn als we ineens facturen voor 3 of 4 maand tegelijk moeten betalen.
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
- Bedankt: 174 keer
ondertussen zou dit eerder medio februari worden (bron: medewerker van DIGI die me dit telefonisch meldde - grote update van myDIGI op komst)
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
-
- Plus Member
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 68 keer
Gisteren logde ik nog eens in op MyDigi en zag ik toevallig dat je nu per factuur ook een detail kan downloaden (met alle gebelde nummers, verstuurde sms'en, enz.). Dit kan ook voor facturen uit het verleden, waar initieel enkel de samenvatting van beschikbaar was.
-
- Official
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 3 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 23 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Dag Steven,
Dat klopt! Je kunt nu de details van je factuur bekijken via MyDIGI.
We blijven continu werken aan het uitbreiden van de functionaliteiten van MyDIGI en het verbeteren van onze diensten en service.
Bedankt voor jullie vertrouwen!
Met vriendelijke groet,
Noah van DIGI
Dat klopt! Je kunt nu de details van je factuur bekijken via MyDIGI.
We blijven continu werken aan het uitbreiden van de functionaliteiten van MyDIGI en het verbeteren van onze diensten en service.
Bedankt voor jullie vertrouwen!
Met vriendelijke groet,
Noah van DIGI