MyDIGI

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 68 keer

Is er iemand die zijn nummer naar DIGI heeft overgedragen en op "MyDIGI" iets kan instellen of opvolgen? Hier een week geleden nummer overgedragen, sindsdien op zich geen problemen ondervonden, maar op MyDIGI kan ik niks vinden of aanpassen. Volgens de FAQ zou ik daar bvb. budgetcontrole moeten kunnen instellen, of het verbruik moeten kunnen opvolgen. Maar ik zie bij 'producten' enkel mijn eigen gsm-nummer staan, maar ik kan er niet op klikken. Sinds een dag of twee staat ook het simkaart nummer nu onder mijn telefoonnummer, maar PUK code kan ik dan bvb. weer niet zien, hoewel dit volgens de FAQ zou moeten kunnen.

Op zich geen probleem, dat zal nog wel in orde komen, denk ik. Maar ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn bij wie dit wel werkt.
Willempie077
Starter
Starter

Hier ook het zelfde zie mijn telefoonnummer en simkaart nummer staan maar op klikken voor meer info van verbruik of .... is niet mogelijk op dit ogenblik.
Rke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Nope. Niks op terug te vinden, behalve persoonlijke gegevens, contracten, gsm nummer en simkaartnummer.
TOA
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 2 keer

Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op MyDigi omdat de beveiligingscode nooit aankomt in mijn emailbox. Nog anderen hetzelfde probleem?
En ja ik heb al mijn spam/junk folder nagekeken..
Internet (onbeperkt): Hey : 29€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Hier inderdaad hetzelfde probleem, de beveiligingscode komt niet aan. Vraag me ook af waarom dat eigenlijk moet, is toch niet dat iemand anders uw factuur zal betalen :lol:
Edit: Werkt blijkbaar terug nu.
Esabresu
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Ik heb hetzelfde voor al enkele dagen. Zinvol om eens proberen te bellen met de support? Heeft geen goede indruk...
Bart Bever
Starter
Starter
Bedankt: 2 keer

Avenger 2.0 schreef: 4 maanden geleden Hier inderdaad hetzelfde probleem, de beveiligingscode komt niet aan. Vraag me ook af waarom dat eigenlijk moet, is toch niet dat iemand anders uw factuur zal betalen :lol:
Edit: Werkt blijkbaar terug nu.
Idem hier... alleen dat het nog steeds niet lukt. Beveiligingscode komt niet aan
conexio
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 16 keer

Zonet nog succesvol kunnen inloggen. Ik gebruik wel een @unief.be adres dat via outlook werkt. Misschien dat bv. gmail deze mails als spam ziet?
Ik heb zaterdag een abonnement aangevraagd en daar is automatisch een contract voor opgemaakt. Vandaag zie ik dat er een nieuw contract is gemaakt. Voornaamste verschil is dat ik volgens dat nieuwe contract plots een zakelijke klant ben die facturen per overschijving (en niet via domiciliëring) betaald.
We zullen bij de eerste factuur wel zien wat het wordt, de wijze van betaling kan ik voorlopig nergens wijzigen.
Esabresu
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Bij mij werkt de 2fa email ook intussen terug sinds een week.
1 ding vreemd: ik ben al klant sinds midden december, maar tot heden toe nog geen facturen ontvangen, noch via mail, noch in mydigi...

In theorie tof, maar ik zou niet graag ineens een deurwaarder aan de bel krijgen wegens onbetaalde facturen...
Zijn er nog onder jullie die na meer dan 1 maand nog steeds geen facturen ontvangen hebben?
In "overzicht facturen" in MyDigi staan er ook geen, dus het ligt niet aan de emails deze keer...
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 38 keer
Provider
Te Koop forum

Hier ook nog niks betaald.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Ja ge zou denken dat ze toch nood hebben aan een cashflow. Niet iedereen zal ook blij zijn als we ineens facturen voor 3 of 4 maand tegelijk moeten betalen.
KKS
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

Facturatie zal gebeuren op 5 februari.
Voor januari (pro rata), en voor december (indien van toepassing en ook pro rata).

Bron: antwoord van digi op trustpilot
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

ondertussen zou dit eerder medio februari worden (bron: medewerker van DIGI die me dit telefonisch meldde - grote update van myDIGI op komst)
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 68 keer

Gisteren logde ik nog eens in op MyDigi en zag ik toevallig dat je nu per factuur ook een detail kan downloaden (met alle gebelde nummers, verstuurde sms'en, enz.). Dit kan ook voor facturen uit het verleden, waar initieel enkel de samenvatting van beschikbaar was.
DIGI Belgium
Official
Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 23 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dag Steven,

Dat klopt! Je kunt nu de details van je factuur bekijken via MyDIGI.
We blijven continu werken aan het uitbreiden van de functionaliteiten van MyDIGI en het verbeteren van onze diensten en service.

Bedankt voor jullie vertrouwen!

Met vriendelijke groet,
Noah van DIGI
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

DIGI Belgium schreef: 1 week geleden het verbeteren van onze diensten en service
Misschien overwegen om iets te doen aan de problemen met roaming?
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”