Ik zou voor mijn ouders graag overschakelen naar een goedkoper internet abonnement (momenteel Orange).
Ik zou liefst met een bbox3 werken om er zelf zo min mogelijk werk aan te hebben. Bij de edpnet lijntest krijg ik op hun adres 100/40 te verwachten snelheid.
Mijn vraag: is Scarlet effectief gecapped op 100/20 of is het in de praktijk hoger?
Indien ja, wat zijn de alternatieven om de volledige 100/40 te kunnen krijgen (aan een gelijkaardige prijs)? Ik zie dat Yoin ook de bbox3 gebruikt?
Voordeel van Scarlet lijkt mij wel dat het de facto gewoon Proximus is, dus misschien betere helpdesk/minder risico op problemen?
Bedankt!
Effectieve snelheden Scarlet
Had ik ook al overwogen maar ze moeten dan nog een FRITZ!box aankopen en ik neem aan regelmatig eens updaten voor security redenen. Aangezien het voor bij mijn ouders is dacht ik dat de bbox meer hands off zou zijn (rechtstreeks gemanaged door de ISP), of maakt dit niet echt een verschil?
Ik heb in het verleden enkel coax en fiber gehad dus geen ervaring hiermee.
Ik heb in het verleden enkel coax en fiber gehad dus geen ervaring hiermee.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
Heytelecom is nog goedkoper en gebruikt dezelfde modem als Orange, ze zetten je vanop afstand over zonder technieker.
Hier vind je nog extra korting: viewtopic.php?t=66490
Hier vind je nog extra korting: viewtopic.php?t=66490
Als ik me niet vergis is de huidige promo er een van 29 euro per maand voor DRIE maanden. En dan de volle prijs van 39 euro.
Als die promo van 29 euro per maand levenslang nog te koop is, ben ik misschien ook geinteresseerd.
Alhoewel. Dat zou mijn telecompakket in prijs doen stijgen.
Als die promo van 29 euro per maand levenslang nog te koop is, ben ik misschien ook geinteresseerd.
Alhoewel. Dat zou mijn telecompakket in prijs doen stijgen.
-
- Elite Poster
Het is 30.1 euro lifetime via die link.
-
- Elite Poster
Ik heb op 13 mei zo'n bestelling gedaan en het is gelukt voor 30,1 euro lifetime.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Heb de laatste dag voor het vervalt besteld ook 30,1 en gebeld na installatie , support zei je factuur zal 30,1 bedragen.
PS maak geen slapende honden wakker!
Mooie overstap
PS maak geen slapende honden wakker!
Mooie overstap
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+