Hey! Mobile S ( mobiele abbo )

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

zelfde netwerk dus in principe niet...
misschien (weer) een fout met de tellers en sta je nu met de 15g ipv op 0 van nieuw contract al gelijk op smalband ?
(want momenteel zijn die tellers niet gereset geweest voor de lopende maand, dus mss ook zo overgenomen bij jou?)
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 7 keer

Daarnet stond alles op 0, enkele speedtesten gedaan en het mobiel internet staat nu op 0.01GB verbruikt.
Dat lijkt het dus niet te zijn.
Allemaal leuk en aardig, moet binnen enkele uren gaan werken.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 140 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

Probeer eens met je GSM te herstarten, en/of 4G te forceren?
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Wow! (GSM herstarten was voldoende)
Download Mbps: 385 :eek:
Upload Mbps: 16.2
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 140 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

De upload is wel aan de magere kant voor 5G te zijn, ik haal hier momenteel op 4G 98 down, 42 up
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Verbruik van data schiet nu wel de hoogte in, enkele Speedtesten gedaan en plots een verbruik van 1.18gb
hn123
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer
Recent bedankt: 1 keer

Splitter schreef: 2 weken geleden zelfde netwerk dus in principe niet...
misschien (weer) een fout met de tellers en sta je nu met de 15g ipv op 0 van nieuw contract al gelijk op smalband ?
(want momenteel zijn die tellers niet gereset geweest voor de lopende maand, dus mss ook zo overgenomen bij jou?)
Bij mijn Mobile S abonnement loopt de periode tot de 14e en zijn de tellers, vandaag de 15e, correct gereset.
De vermelde periode klopt wel niet, er staat "Van 15/04/2025 tot 15/06/2025"
Screenshot 2025-05-15 143652.png
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

misschien is het voor resets vanaf vandaag opgelost?
mijn teller (reset periode is de 11de) geeft nog steeds mijn 9gb van vorige maand aan)

ben vandaag trouwens niet 1, maar 2! keer opgebeld geweest door hey/orange omdat ik dit op de chat had aangekaart.
(in beide gevallen kon je wel merken dat nederlands alvast niet hun eerste taal was - maar ze deden hun best, which counts)

qua communicatie is het daarentegen wat minder: nummer 1 zei dat het een gekend issue was, dat ze ermee bezig waren, en dat die data automatisch wel gescheiden was achterliggend (we will see), terwijl de 2de het niet goed leek te begrijpen en ging doorgeven (maar misschien was dat omdat zijn nederlands iets minder was)

zal allemaal wel goedkomen, maar het blijft soms toch verbazend hoe slecht het kan lopen bij hey.
ik vraag me dan af, heeft orange gewoon diezelfde problemen? want het is achterliggend toch hetzelfde systeem, niet ?
gvo7
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 13 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb bij Orange dezelfde kwaliteit gezien van de helpdesk enkele jaren geleden.
Bij Telenet en Base is er wel een kwaliteitsverschil op de helpdesk. Toen ik Base belde in januari dacht ik dat ik bij Orange/Hey terecht was gekomen :-)
karine
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 38 keer

Het geval met de foute teller bij mijn dochter hebben ze toch netjes aangerekend.
Had +- 800Mb verbruikt maar volgens Hey meer dan de toegestand 15GB.
Ze hebben dan wel 15GB bijgegeven om de teller te omzeilen maar toch ook netjes €0,5 extra aangerekend.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Sinds ik klant ben geworden onlangs en na alle berichten hier houd ik die meter toch goed in de smiezen.
Tot zover nog niet het idee dat het fout zit maar wel dat ze royaal lijken aan te rekenen qua data.
Ik heb 8 jaar bij Orange gezeten en daar kwam ik in de verste verte niet aan 5GB elke maand maar nu heb ik het gevoel dat ik toch moet proberen om tijdig de Wifi aan te zetten.

Ik heb trouwens vrij snel 5G uitgezet want het verbruik was de eerste dagen behoorlijk hoog.
Nu op 4G komt het denk ik meer in de buurt van de realiteit.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Hier werken de meters niet whoops
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+