Ik heb een i5-10de generatie en met 3 NVME SSD's doet die 12W. Hoeveel lager wilde je nog gaan?WielerArchieven schreef: 3 weken geleden En trouwens die dingen zijn ook nog eens een stuk energie zuiniger dan een 8ste Intel CPU
Nieuwe pc oudere mensen
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 10 keer
- WielerArchieven
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 2 keer
Voor een PC die niet 24/7 aanstaat inderdaad zéér weinig. Maar verwonder me nog altijd over je stellingname dat N-serie CPU zich zouden verslikken in een Windows-update, dat is toch een straffe bewering?
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Dus de vorige pc ging 15 jaar mee. Een Intel N100 staat qua prestaties ongeveer op niveau i5-4de generatie.
Hoe lang denk je dat zoiets vlot draait?
En als ik soms zie hoe stevig recente CPU's staan te blazen op een update, lijkt mijn stelling over "verslikken" niet zo ver gezocht, al is het natuurlijk beeldspraak.
Hoe lang denk je dat zoiets vlot draait?
En als ik soms zie hoe stevig recente CPU's staan te blazen op een update, lijkt mijn stelling over "verslikken" niet zo ver gezocht, al is het natuurlijk beeldspraak.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 20 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Is de startpost serieus? De kosten zijn een nieuwe batterijtje, die kun je ook bij Action halen.
Als je ze wilt helpen met een nieuwe pc zou ik eerder voor een complete pc gaan, als er problemen met de pc zijn hebben ze dan garantie op de hele pc en kunnen ze de hele pc weg brengen. Anders zijn ze afhankelijk van jouw hulp.
Als je ze wilt helpen met een nieuwe pc zou ik eerder voor een complete pc gaan, als er problemen met de pc zijn hebben ze dan garantie op de hele pc en kunnen ze de hele pc weg brengen. Anders zijn ze afhankelijk van jouw hulp.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Idd. De kans is groot dat enkel het CMOS-batterijtje (heel vaak een CR2032) plat is.
Gezien ze nu op Windows 7 nog online gaan, is dat de goedkoopste (maar dus zeker niet de veiligste) oplossing.
Gezien ze nu op Windows 7 nog online gaan, is dat de goedkoopste (maar dus zeker niet de veiligste) oplossing.
Computer(k)nul