Maar sinds de overdracht naar Proximus lijkt er toch vanalles fout te gaan.
Ik heb al vele jaren Scarlet Trio en heb nooit geen klachten gehad over dit pakket.
Telefoon heb ik wel nooit gehad en TV keek ik eigenlijk weinig, maar de prijs was wel ok dus who cares..
Een maand geleden wilde ik toch eens TV kijken (Champions League voetbal) bleek de TV decoder niet meer te werken.
Daags nadien telefoneren (helpdesk was immers reeds gesloten s'avonds op 8/4) vertelde de helpdesk medewerker dat er een omwisseling diende te gebeuren.
Het zou slechts enkele dagen duren en dan zou ik een nieuwe TV decoder in huis hebben.
Die TV decoder is jammer genoeg nooit toegekomen, het was wel het begin van een heleboel ellende.
Volgens Scarlet was deze decoder effectief verstuurd dmv Bpost maar misschien door de drukte had de levering enige vertraging opgelopen?
Ok, kan gebeuren...wachten we nog even.
Tijd later nog steeds geen TV decoder en ook nooit enige info ontvangen van Bpost, niets in de Bpost app en ook geen kaartje in de bus noppes nada..
Opnieuw bellen met Scarlet.. "ja sorry maar wij kunnen geen andere TV decoder sturen want het order staat nog steeds open"
Ze kunnen wel een nieuwe sturen als ik eerst de oude decoder opstuur.
Wat wil betekenen wanneer ik de oude decoder opstuur en die word ook niet ontvangen ik niets meer in handen heb, ga ik niet doen dus.
Nog een tijdje later een SMS van Scarlet, "Bpost heeft het pakketje terug gestuurd naar ons"

Dus opnieuw bellen opnieuw een TV decoder laten opsturen maar deze keer de nieuwe TV decoder in een winkel laten afleveren hier in het centrum van Turnhout.
Gisteren goedgemutst deze gaan afhalen, kon ik s'avonds naar 'PSG - Arsenal' kijken hip hip hoera..
Jammer genoeg eenmaal thuis was de euforie snel verdwenen.
In de doos geen nieuwe Scarlet TV decoder maar eerder een vieze afgeleefde baby rammelaar leek het wel.
Uit vrees voor een kortsluiting deze maar niet aangesloten, het koelelement en een heleboel andere onderdelen zaten gewoon los in de TV decoder.
(er zat zelfs een verdroogde vlieg in die TV decoder, geen idee hoe deze daarin terecht is gekomen. Heb ook enkele foto's genomen van alles wat er in die decoder zit moest er iemand interesse hebben)
Denk dat ik nu maar een klachtenformulier ga invullen, het word stilaan toch einde verhaal voor mij en Scarlet, het was ooit een goed huwelijk.