Hey! Mobile S ( mobiele abbo )
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ondertussen werd er visuele update uitgevoerd op hun site
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Toch een teken dat het voorlopig zal blijven 
Beter geen slapende honden wakker maken zoals eerder al meermaals gezegd

Beter geen slapende honden wakker maken zoals eerder al meermaals gezegd

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 5571
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik wil al heel de tijd hey bestellen.
Eerste order hebben ze niet eens ontvangen? Hoe kan dat?
2de order blijkt mijn rijksregisternummer niet correct te zijn terwijl het gewoon de layout is.
3rde order wacht ik nu al meer dan een week op de simkaart...
Ik geef het op.
Eerste order hebben ze niet eens ontvangen? Hoe kan dat?
2de order blijkt mijn rijksregisternummer niet correct te zijn terwijl het gewoon de layout is.
3rde order wacht ik nu al meer dan een week op de simkaart...
Ik geef het op.
-
- Elite Poster
- Berichten: 806
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 20 keer
Het is al wat minder 'verstopt'. Al noemen ze 15GB zeer weinig en is niet alles op de website vertaald uit het frans .. is toch gewoon een vorm van 'upselling' . Test-aankoop kan HEY niet verplichten een bepaald tarief aan te bieden.
Telenet heeft zo zijn 'oplossingen op maat' die niet via de website besteld kunnen worden zo is TV apart zeer moeilijk (via IP box niet meer) te bestellen... Is dat niet maatschappelijk relevanter om op te reageren dan hun pijlen op HEY te richten?
Test-aakoop leer aub uit je fouten... zo hebben ze bij telenet eens aangeklaagd dat de distributietarieven (verschillen die uit de intercommunales kwamen) niet gelijk waren in vlaanderen... resultaat is dat iedereen meer moest gaan betalen.. maar wél hetzelfde dus volgens test-aankoop het alsnog een overwinning
Telenet heeft zo zijn 'oplossingen op maat' die niet via de website besteld kunnen worden zo is TV apart zeer moeilijk (via IP box niet meer) te bestellen... Is dat niet maatschappelijk relevanter om op te reageren dan hun pijlen op HEY te richten?
Test-aakoop leer aub uit je fouten... zo hebben ze bij telenet eens aangeklaagd dat de distributietarieven (verschillen die uit de intercommunales kwamen) niet gelijk waren in vlaanderen... resultaat is dat iedereen meer moest gaan betalen.. maar wél hetzelfde dus volgens test-aankoop het alsnog een overwinning
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- Ratface
- Premium Member
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 64 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Laaghangend fruit enzo.... Hun eigen bestaan verantwoorden met 'makkelijke' jobjes is nu eenmaal gemakkelijker dan effectief iets ingrijpend te gaan veranderen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Op drie weken tijd 800MB verbruikt volgens mijn telefoon.(15GB abonnement)
Kreeg ik vorige week de melding dat ik al 80% zou verbruik hebben en vandaag de melding dat ik 100% verbruikt heb oftewel 15GB op drie weken.
Klopt iets niet.
Kreeg ik vorige week de melding dat ik al 80% zou verbruik hebben en vandaag de melding dat ik 100% verbruikt heb oftewel 15GB op drie weken.
Klopt iets niet.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Welk verbruik toont de app of op de website dan ??
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ja dan zal je wel 15 GB verbruikt hebben . . .
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Heb enkele dagen geleden m'n aanvraag gedaan na het DIGI debacle, moet ik alweer spijt krijgen? 
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Tja bij mij bvb heb een verbruik van 0.62 GB , meestal maar rond de 1 GB verbruik per maand ook, raar dat je nu zo hoog staat....
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 38 keer
Zolang je uit de buurt van Zwitserland wegblijft zal het wel meevallen zeker.Petrikske schreef: 1 maand geleden Heb enkele dagen geleden m'n aanvraag gedaan na het DIGI debacle, moet ik alweer spijt krijgen?![]()
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Gewoon gezond verstand gebruiken. Roaming is een cash cow, dus als je ergens in de buurt van een niet eu land bent...afzetten.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Gisteren tijdje aan het proberen geweest maar geen medewerkers beschikbaar. Dan ze laten terugbellen maar niets gehooord. Dan nog via de chat maar daar komt helemaal geen reactie op.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Je moet echt geduld-geluk hebben.
Was vorige week na 1 min al binnen via de tel was na de middag en voor de vooravond
Was vorige week na 1 min al binnen via de tel was na de middag en voor de vooravond
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik was gisteren gelijk binnen via hun 0800 nummer.
Was om 15u08
Was om 15u08
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- cyberbug
- Elite Poster
- Berichten: 829
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Ik zou niet Negeren, en het gewoon bij noodzaak aanzetten, je kan altijd een onterechte aanrekening krijgen die je eerst moet betalen en nadien pas terugbetaald krijgt...
Greetz cyberbug


- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Handig om te weten:
Welk type toestel?
Android durft rare dingen doen, continu sync iets.
iOS heb ik nog geen rare dingen gezien.
Welk type toestel?
Android durft rare dingen doen, continu sync iets.
iOS heb ik nog geen rare dingen gezien.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Denk dat je bij dat toestel real time data verbruik in de notificatiebalk kan laten weergeven, maar ik vermoed toch
dat ze fout zitten bij Hey.
15gb is gigantisch veel, ik zit (nog) bij Orange op 5gb maandelijks en ik kan zelfs data sparen als ik niet tijdig vergeet te herladen.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
5 dagen Berlijn: 10gb


Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Kan je niet zien op jouw toestel welke app meeste data verbruikt?
Op iPhone reset de interne teller steeds automatisch tijdens nieuwe termijn bij mij.
Geen idee hoe het dag van vandaag bij Android gaat
Bij iPhone heb je ook setting die mobiele data gebruikt als je wifi verbinding slecht is. Visueel zie je dit niet, enkel setting.
Op iPhone reset de interne teller steeds automatisch tijdens nieuwe termijn bij mij.
Geen idee hoe het dag van vandaag bij Android gaat
Bij iPhone heb je ook setting die mobiele data gebruikt als je wifi verbinding slecht is. Visueel zie je dit niet, enkel setting.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Heb geen idee daarom stel ik de vraag maar, kan je via de app en of de website je dagelijkse verbruik zien?
Indien ja de data eens uitzetten voor 1 of meerdere dagen? (weekend?)
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Dat is heel jammer natuurlijk, heb net mijn toestel eens nagekeken (RealMe GT6 T) en daar kan ik zowel per dag als per maand een maximum zetten op dataverbruik.
Ook kan ik per app instellen op welke manier data kan gebruikt worden.
Misschien heb je er niet veel aan maar het zou toch enige bewijskracht moeten hebben zou ik denken als je de nodige screenshots kan doormailen als Hey Telecom onterecht kosten wil aanrekenen.
Ook kan ik per app instellen op welke manier data kan gebruikt worden.
Misschien heb je er niet veel aan maar het zou toch enige bewijskracht moeten hebben zou ik denken als je de nodige screenshots kan doormailen als Hey Telecom onterecht kosten wil aanrekenen.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Pro Member
- Berichten: 280
- Lid geworden op: 21 okt 2005, 19:45
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 12 keer
Wat ik me afvraag is dat bij Hey mobile (s) het doorschakelen van oproepen, vowifi/voip mogelijk is? Want ik heb die vraag gesteld via contactformulier op hey mobile, maar men reageert niet....
- VossyGamer
- Pro Member
- Berichten: 229
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Alles is mogelijk. Technisch is alles idem zoals bij Orange. Alleen de klantendienst en vooral de prijs is verschillend.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Misschien je toestel toch een tijdje uitzetten en zien of het verbruik blijft oplopen?
Zou het verbruik aan jou toegewezen door iemand anders kunnen verbruikt worden?
Misschien heb je nog ergens een oude werkende SIM liggen of anders een pre pay pakketje kopen?
Heb hier nog een werkend pre pay Base kaartje liggen moest je interesse hebben om te testen. (Turnhout)
Zou het verbruik aan jou toegewezen door iemand anders kunnen verbruikt worden?
Misschien heb je nog ergens een oude werkende SIM liggen of anders een pre pay pakketje kopen?
Heb hier nog een werkend pre pay Base kaartje liggen moest je interesse hebben om te testen. (Turnhout)
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,