Proximus heeft altijd gezegd dat de diensten op de oude koperaansluiting zullen stopgezet binnen de 5 jaar nadat Fiber beschikbaar is voor een aansluiting.Nordic schreef: 2 maanden geleden Vandaag een van de buren gezien die deze brief heeft ontvangen van Proximus. Ikzelf maak ook gebruik van het Proximus netwerk hier in de straat, maar dan via EDPnet. Momenteel heb ik op mijn adres nog niets ontvangen over een stopzetting van onze diensten. Fiberklaar die in 2024 met de aanleg ging beginnen en voor onbepaalde duur is uitgesteld, heeft ons goed liggen. Geen haar op mijn hoofd die aan TN iets zou gunnen.
Ik heb de persoonlijke info er wel uit gehaald.
Maar blijkbaar beginnen ze nu koper af te sluiten, nog voor dat de aanleg van Fiber begonnen is ...
- kan dit zomaar?
- en op zo'n korte termijn (vooropzeg van amper 3 maanden)?
Geen alternatief voor TV.
Dat is toch onaanvaardbaar?