Streamz: Vlaamse Netflix

Ander nieuws dat te maken heeft met technologie
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer

Wanneer je een dienst te vindt voor wat het biedt dan is de oplossing heel makkelijk: opstappen. :-D
Er wat over liggen klagen gaat het niet goedkoper noch van betere kwaliteit maken.

In heb nog steeds basic internet van Telenet icm VRT Max, HBO en Prime.
Dat kost me in totaal 33,16 pm en wordt dus blijkbaar 2,9%/96 cent pm duurder en niet een opstapelen van meerdere euro.
En dat aanbod en geboden kwaliteit is voor mij eveneens ruim voldoende.
Ruimschoots gecompenseerd door de indexaanpassing van de lonen.
Geen reden om naar iets anders over te stappen.

Uiteraard kan dat voor een ander anders uitpakken maar dan moet je actie ondernemen zodat je jezelf kan verbeteren.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 33 keer
Provider

@ivob je kan niet zeggen dat de Vlaamse apps kwaliteit leveren in beeld en geluid vergeleken met de Amerikaanse app dat je ook gebruikt 😉
VRT Max is zelf stereo geluid en een lage kwaliteit in beeld, hbo Max is veel betere kwaliteit in beeld en geluid (heb hbo premium met 4K beeld), wie film liefhebber is heeft graag goeie kwaliteit en dat vind je op Belgische apps niet spijtig genoeg.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer

Smaken en voorkeuren verschillen.

Naar VRT max kijk ik voornamelijk duiding en Britse en scandinavische series. Kwaliteit is voor mij dan ruim voldoende.
Als filmliefhebber kijk ik de films die ik echt wil zien in de bioscoop en niet op een TV.

Ik kan dus met zekerheid zeggen dat voor mij de combinatie van Canvas en HBO voor TV ruimschoots voldoet.
Moest ik voor Prime betalen stond het ook niet op de TV. Aanbod vind ik, naar mijn smaak, beneden niveau om daar zelf één euro voor te betalen. Is blijkbaar ook meer op franstalig België gericht.
Wat Streamz betreft idem. Staat niet veel op dat ik zou missen dus daar heb ik nog nooit een euro ingestoken.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

Streamz, de Vlaamse streamingdienst van Telenet en DPG Media (VTM), zal gebruikers niet langer toelaten om accounts te delen. Vanaf juni zet Streamz die mogelijkheid gefaseerd stop.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider

Zijn er dan klanten die dat delen voor dat flauwe aanbod ???
greets
master-magic
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

Ik gebruik het zelf niet.
Wat ik hoor bij familie en vrienden is dat er zo weinig op staat, dat als het toch eens voorvalt ze er iets van willen zien dat ze rondhoren wie een account heeft :).
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider

Oeie, ook ferm dit, en mensen geven hun inlog aan anderen, hopelijk is het geen Telenet inlog gegevens 😜
greets
master-magic
edon
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

Dizzy schreef: 2 maanden geleden Streamz, de Vlaamse streamingdienst van Telenet en DPG Media (VTM), zal gebruikers niet langer toelaten om accounts te delen. Vanaf juni zet Streamz die mogelijkheid gefaseerd stop.
Is toch volgens hun algemene voorwaarden nu al het geval... De vraag is, hoe gaan ze het controleren? :angel:
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider

Met een knop dat je op verplaatsing bent en wilt kijken, ze gaan dan je thuis IP opslaan en of via locatie.
greets
master-magic
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws ivm technologie”