Oppassen bij downgraden van one abonnement

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Sphexthor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 mei 2021, 15:10
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

20 januari , 1 van mn 4 one for 4 overgezet naar base.
1 telefoon minder op one , dan denk je tn zet dat naar one for 3 , zeker als overgezet nummer ook weg is bij mn abonnement.
Doch tn blijft maar 182 euro rekeningen, 2 weken geleden toch maar even gebeld.
Schuld dat het niet naar one for 3 is gezet ligt bij de klant, die had het moeten aangeven(smartswitch???).
Teveel betaalde wilden ze niet terugbetalen, het was geen fout van hen , wel wilden ze mn 3 nummers op one for 3 zetten.....
Dan maar ombudsdienst ingeschakeld , reactie tn ... uit coulance daar we al heel lang klant zijn gaan we de klant die 76 euro toch terugbetalen.
Klant moet dus meldden een nummer overgezet is zelfs al zien ze dat er een nummer weg is.
Volgende maand maar proximus laten komen , uit coulance voor tn....
Toch raar zoveel klantenverloop is bij tn....
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Goed dat je ombudsman inschakelde als je het nummer weghaalt is het toch weg dus logisch gezien 1 nr minder in je abbo.

Goed dat er meer en meer gebruik gemaakt wordt van de ombudsman

Het verhaal we zullen terugbetalen is mooie show het zal gemoeten hebben en mss om de rest maar van je diensten maar niet te verliezen niet te moeilijk gedaan

Zeker als je veel diensten hebt of aan je genoemde prijs te zien ben je wel een goede klant voor hen.
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
master-magic
Premium Member
Premium Member
Berichten: 555
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

dit gebeurt al een tijdje als je een nummer uit je one abbo haalt dat ze het blijven aanrekenen, de klant moet zelf bellen om zijn abbo aan te passen, net zoals je een One for 1 hebt met dus 1 gsm nr en die dan naar een andere provider gaat moet je ook bellen om je abbo aan te passen want je blijft die nr betalen tot je het laat aanpassen.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Sphexthor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 mei 2021, 15:10
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Hebben ze niet net om die dingen ’easyswitch’ bedacht?
Ze zien dat er een nummer weggehaald is en zelf aanpassen doen ze niet .
Komop zeg ,denk zelfs dat een simple Excel bestand dat al zou aanpassen.
Als er met zoiets te weinig zou betaald worden aan tn , wedden ze heel snel zijn met aanpassen?
Als ik m'n geld terugkrijg denk ik erover om naar px te gaan voor inet en tv , goedkoper en met netflix , welke ik nu ook betaal.
Mobieltjes allen naar base.
23 jaar tn gehad en dan wat teveel betaald is terugkrijgen uit coulance.....
Vraagje betreffende px , tv reclame doorspoelen is dat goed?
Verder sport etc gelijk aan tn?
Zou de picks allstars & sport nemen.
Baal wel mn tn mail dan verdwijnt.
Bvd
master-magic
Premium Member
Premium Member
Berichten: 555
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

je kan je telenet mailbox behouden, die valt niet weg, reclame doorspoelen bij proximus kan ook niet meer.
lees hun proximus forum eens na, veel problemen met de V7 decoder, maar er zijn ook klanten dat geen problemen hebben.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18369
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 18 keer
Provider

Sphexthor schreef: 1 maand geleden Hebben ze niet net om die dingen ’easyswitch’ bedacht?
Neen, "Easy switch" gaat over veranderen van provider van vaste diensten.
Voor mobiele diensten is er de nummerportering
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”