Contact opgenomen met Mobile vikings (mail) en volgende proberen :
Toestel aan en uit
mobiel internet aan en uit

via samsung members mijn telefoon gecheckt (alles ok)
verbindingsgegevens checken, verbindingsgegevens verwijderen, 10 tal x al gewist en ingevoerd ... enz ...

vliegtuigstand in en uit ... 10 tallen x uitgevoerd

mijn simkaart in een andere gsm gestopt ( mijn oude 'S24' die mijn vrouw gebruikt ) bracht ook geen soelaas :
- de simkaart van mijn vrouw werkt zowel in de S24 als in de S25 , bellen sm'sen en mobiel internet geen probleem, 5 G werkt perfect
Ik heb een e-sim laten aanmaken, maar ook op deze manier kreeg ik geen mobiele internettoegang, (aangemaakt op S25)
De vriendelijke man van Mobile vikings heeft me dan een nieuwe simkaart opgestuurd. Vanmorgen ontvangen en om zeker te zijn dat het niet aan mijn toestel lag, de kaart geactiveerd in mijn oude gsm. (S24)
Helaas ook met de nieuwe sim kaart geen mobiele internetverbinding. Daarna terug voorstellen zoals in het begin, check verbinding (ok), mobiel internet aan en uit enz ... wat ik ook doe geen verbinding. (Zo kunnen we bezig blijven

Dan kreeg ik de melding dat het aan mijn toestel ligt .

Iemand nog een oplossing wat ik zou kunnen doen, Of gewoon veranderen van provider

Wat ik wel nog kan meegeven, toen ik op mijn werk kwam had ik kort 4G verbinding, maar niet voor lang

Naam: Mobile Internet
Apn : internet.proximus.be
gebruikersnaam:
wachtwoord:
MCC : 206
MNC : 01
Verificatietype : None
APN Type : default,supl
APN-protocol : IPV4, IPV6
APN-roamingprotocol: IPV4, IPV6 (verbindingsgegevens zoals voorgeschreven )
Laatste tip meegekregen van een it'r die alle smartphones instelt voor de bedienden ( data limiet checken, maar er staat geen limiet op)