ik heb recent een een EGGO-product laten plaatsen
ik ben zeer blij met het product
maar de afwerking was niet correct
het is maar voor 98 % afgewerkt
nu die 2 % nog,,,,
maar ik zie dit niet echt gebeuren?
ik heb met EGGO gepraat en deze gaat plaatser contacteren
meer deze hoor ik niet
EGGO ervaringen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 94 keer
Nog een keer met eggo gaan praten, die plaatsets zijn zelfstandigen in onderaanneming en hebben soms een zetje nodig om contact op te nemen wegens te druk
Verstuurd vanaf mijn CPH2493 met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 328 keer
De meeste plaatsers bij eggo zijn niet in dienst bij eggo.
Ik had dezelfde ervaring, de mdf was zeer slecht afgewerkt.
Eggo verwees me terug naar de plaatser.
Ik verwees eggo terug naar het feit dat ik de helft nog niet betaald had en dat pas zou doen als het correct afgewerkt was.
Na een aanmaning tot betalen een brief bij eggo binnengebracht en laten tekenen voor ontvangst. Ik heb ook het openstaande bedrag betaald minus €1000.
Korte inhoud van de brief: ofwel binnen de 14 dagen correct afgewerkt, ofwel €1000 inhouden op de factuur en de factuur beschouwen als voldaan.
Weekje later was alles opnieuw afgewerkt.
Nog niet naar behoren, plaatser nogmaals laten terugkomen.
Mdf moet je nu eenmaal een paar keer schilderen met genoeg droogtijd en licht opschuren ertussen.
Daarna was het piekfijn in orde
Ik had dezelfde ervaring, de mdf was zeer slecht afgewerkt.
Eggo verwees me terug naar de plaatser.
Ik verwees eggo terug naar het feit dat ik de helft nog niet betaald had en dat pas zou doen als het correct afgewerkt was.
Na een aanmaning tot betalen een brief bij eggo binnengebracht en laten tekenen voor ontvangst. Ik heb ook het openstaande bedrag betaald minus €1000.
Korte inhoud van de brief: ofwel binnen de 14 dagen correct afgewerkt, ofwel €1000 inhouden op de factuur en de factuur beschouwen als voldaan.
Weekje later was alles opnieuw afgewerkt.
Nog niet naar behoren, plaatser nogmaals laten terugkomen.
Mdf moet je nu eenmaal een paar keer schilderen met genoeg droogtijd en licht opschuren ertussen.
Daarna was het piekfijn in orde

- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
Hier was het eerder bij het voorbereiden van de plaatsing. Ik had alle technieken van plaats veranderd en ik wou dat de plaatser kwam checken of alles op de juiste plaats zat voordat we niks meer konden veranderen. Maar die zelfstandige plaatser die was daar natuurlijk niet enthousiast over. Nadat ik het hem vriendelijk had gevraagd en er geen antwoord kwam, dan maar een paar keer naar eggo gebeld die hem dan met vriendelijke aandrang verzocht hebben om te komen. Uiteindelijk heb ik niks met die onderaannemer te maken: ik ben klant van Eggo.
Ondertussen werkt onze eggo niet langer met die onderaannemer, naar wat ik vernam.
Ondertussen werkt onze eggo niet langer met die onderaannemer, naar wat ik vernam.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 94 keer
Tuurlijk niet, daarvoor wordt hij niet betaald enkel voor de plaatsing en afwerking volgens uw contract met eggo. En daar staat de plaats van alle technieken op.Ik had alle technieken van plaats veranderd en ik wou dat de plaatser kwam checken of alles op de juiste plaats zat voordat we niks meer konden veranderen. Maar die zelfstandige plaatser die was daar natuurlijk niet enthousiast over.
Indien deze niet correct zijn mag hij zelf aan de plaatsing niet beginnen, immers contract is contract tussen eggo en hem/zij.
- WielerArchieven
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 2 keer
Klopt niet helemaal, voor mijn keuken bij is de plaatser eerst langsgekomen om exact op te meten nadat er gepleisterd werd en plafonds gestoken en afgewerkt. Dan wordt ook gecontroleerd naar aan- en afvoer voor spoelbak, elektriciteit kookplaat, oven, afvoer dampkap, ...
Alle punten zaten reeds klaar en bij bespreking met verkoper in een Eggo zaak dat ook zo doorgegeven dus daar was geen probleem/verandering meer voor nodig.
Dat is toch hoe ze normaal werken voor keukens in ieder geval.
Alle punten zaten reeds klaar en bij bespreking met verkoper in een Eggo zaak dat ook zo doorgegeven dus daar was geen probleem/verandering meer voor nodig.
Dat is toch hoe ze normaal werken voor keukens in ieder geval.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Erg he, dat dat nodig is om normale service te krijgen...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Duh !
Vraag dan ook eens of zij hun faactuur willen wijzigen in een creditnota, liefst een heel positieve
J.
Vraag dan ook eens of zij hun faactuur willen wijzigen in een creditnota, liefst een heel positieve

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...