=> jammer wel: voor EDPnet ging het rad 2 plaatsjes te ver voor mij

thx @UserBase voor de organisatie
Ik ben wel geen winnaar, maar door de aktie er attent op gemaakt dat er een promotie loopt bij EDPnet voor gratis Fiberaansluiting.splinterbyte schreef: 2 maanden geledenHoezo, dat is toch al doorstreept bij EDPnet fiber?philippe_d schreef: 2 maanden geleden Wat mij tegenhield voor de overstap tot nu toe waren de set-up kosten![]()
Screenshot 2025-03-17 at 15-19-10 Eerlijk internet bij je thuis voor een faire prijs edpnet.be.png
Graafwerken (Raw Copper Installation: Test & Label) van € 49,95 rekenen ze bij VDSL XL vaak nog verplicht bij nieuwe aansluitingen en is nog apart van de € 50 activatiekost.cadsite schreef: 2 maanden geleden Dat is zelfs het geval voor iedereen (behalve vdsl XS) die nu klant wilt worden.
Een paar jaar geleden kostte het aanleggen van glasvezel bij ons 15 euro/m voor de graafwerken door volle grond, interne kablering was 5 euro/m en de connection (incl SSV) en SDU materiaal 1100 euro. Allemaal exclusief btw. Ze moesten gelukkig geen zaken openbreken op de openbare weg.cadsite schreef: 2 maanden geleden Dat is zelfs het geval voor iedereen (behalve vdsl XS) die nu klant wilt worden.
Los daarvan, de kost die er voor aangerekend werd bij mij (buiten deze promo) was gewoon belachelijk in vergelijking met het uitgevoerde werk.
Ik heb €50 moeten betalen, maar de werkelijke kost kan volgens mij gemakkelijk het 10 tot 20-voudige zijn.