Mijn moeder is sinds 16/3 haar gsm kwijt en heeft dus een nieuwe sim nodig.
Het adres is bijna correct enkel ontbreekt het blok en bus nummer.
- wijzigen lukt niet want dan komt de melding
"Annulering van je registratie
Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren." (bug in hun systeem)
omdat de hey chat niet reageerde heb ik deze dan toch maar laten verzenden, maar na een week was er zoals ik vreesde niet toegekomen.
- de chat kan je uren laten openstaan, met een medewerker helpt je dadelijk verder. zonder resultaat
- op facebook komt ook geen reactie
zijn er nog andere dingen die ik kan doen ?
is een simkaart bij Orange halen een optie ?
of is overstappen naar een andere provider de enige optie ?
hoe een nieuwe Hey sim bekomen als het adres niet klopt
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
nu zijn er deze ochtend 2 simkaarten van hey toegekomen.
1 met incompleet adres en 1 handgeschreven met het correcte (ik vermoed dat iemand bij hey extra moeite heeft gedaan)
Geen van beide raakt nu wel niet geactiveerd "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?"
ik vermoed dat die in handgeschreven envelop nog tijd nodig heeft om in het systeem te geraken ?
1 met incompleet adres en 1 handgeschreven met het correcte (ik vermoed dat iemand bij hey extra moeite heeft gedaan)
Geen van beide raakt nu wel niet geactiveerd "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?"
ik vermoed dat die in handgeschreven envelop nog tijd nodig heeft om in het systeem te geraken ?
Greetz cyberbug

Contact opnemen met de helpdesk van Hey. Ik kreeg ook deze foutmelding toen ik de sim van mijn vriendin wou activeren. Ze hebben toen geantwoord dat ze hebben gezien dat ik meerdere aanvragen had verstuurd maar dat een van de aanvragen wel gelukt was. Het duurde wel meer dan 4 werkdagen vooraleer de sim uiteindelijk geactiveerd was.
Mobiel: hey! mobile M 35GB €4
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150 / edpnet Fiber XS
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light / BASE TV
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150 / edpnet Fiber XS
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light / BASE TV
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Ik heb het gisteren gemeld via de facebook chat.
verder probeer ik enkel de 9122020****** sim nog (van de handgeschreven enveloppe)
op de envelop met de andere sim 6064013****** staat eerste oproep uitvoeren voor 31/12/2022 (de envelope met het onvolledig adres)
als ik momenteel de puk code opvraag is dit niet één van de 2 sim's (vermoedelijk nog die van de originele oude sim)
verder probeer ik enkel de 9122020****** sim nog (van de handgeschreven enveloppe)
op de envelop met de andere sim 6064013****** staat eerste oproep uitvoeren voor 31/12/2022 (de envelope met het onvolledig adres)
als ik momenteel de puk code opvraag is dit niet één van de 2 sim's (vermoedelijk nog die van de originele oude sim)
Greetz cyberbug