hoe een nieuwe Hey sim bekomen als het adres niet klopt

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 829
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Mijn moeder is sinds 16/3 haar gsm kwijt en heeft dus een nieuwe sim nodig.
Het adres is bijna correct enkel ontbreekt het blok en bus nummer.

- wijzigen lukt niet want dan komt de melding
"Annulering van je registratie
Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren." (bug in hun systeem)

omdat de hey chat niet reageerde heb ik deze dan toch maar laten verzenden, maar na een week was er zoals ik vreesde niet toegekomen.

- de chat kan je uren laten openstaan, met een medewerker helpt je dadelijk verder. zonder resultaat
- op facebook komt ook geen reactie

zijn er nog andere dingen die ik kan doen ?

is een simkaart bij Orange halen een optie ?
of is overstappen naar een andere provider de enige optie ?
Greetz cyberbug

Afbeelding
Sanatax
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 12 dec 2023, 00:12
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer
Provider

Probeer eens het 0800-nummer van Hey! Telecom te bellen, wellicht krijg je daar sneller antwoord, en een oplossing voor je probleem.
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1408
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum

Had onlangs iets gelijkaardigs voor, na 3 dagen opnieuw en opnieuw proberen ben ik uiteindelijk wel geholpen.
Misschien ‘‘s morgens vroeg eens proberen op de chat.
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

Bij Hey moet je geduld hebben, maar is wel het beste aanbod. Uiteindelijk komt het wel OK
Veel voor weinig: Vowifi, volte, 5G, veel data, onbeperkt bellen, smssen en dat voor 5 euro
Gebruikersavatar
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 829
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

nu zijn er deze ochtend 2 simkaarten van hey toegekomen.
1 met incompleet adres en 1 handgeschreven met het correcte (ik vermoed dat iemand bij hey extra moeite heeft gedaan)

Geen van beide raakt nu wel niet geactiveerd "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?"
ik vermoed dat die in handgeschreven envelop nog tijd nodig heeft om in het systeem te geraken ?
Greetz cyberbug

Afbeelding
Nexive
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 maanden geleden
Provider

Contact opnemen met de helpdesk van Hey. Ik kreeg ook deze foutmelding toen ik de sim van mijn vriendin wou activeren. Ze hebben toen geantwoord dat ze hebben gezien dat ik meerdere aanvragen had verstuurd maar dat een van de aanvragen wel gelukt was. Het duurde wel meer dan 4 werkdagen vooraleer de sim uiteindelijk geactiveerd was.
Mobiel: hey! mobile M 35GB €4
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150 / edpnet Fiber XS
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light / BASE TV
Gebruikersavatar
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 829
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik heb het gisteren gemeld via de facebook chat.
verder probeer ik enkel de 9122020****** sim nog (van de handgeschreven enveloppe)
op de envelop met de andere sim 6064013****** staat eerste oproep uitvoeren voor 31/12/2022 (de envelope met het onvolledig adres)

als ik momenteel de puk code opvraag is dit niet één van de 2 sim's (vermoedelijk nog die van de originele oude sim)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”