Enquete Hey Telecom
-
- Starter
Net een enquete ingevuld van Hey Telecom. Zou er iets aan zitten komen?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
Aanbod van DIGI is veel beter. Dan geef ik DIGI toch direct een kans hoor.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Mocht het goed werken, is het een fantastisch aanbod.kurtcockaert schreef: 2 maanden geleden Aanbod van DIGI is veel beter. Dan geef ik DIGI toch direct een kans hoor.
Ik ben van Hey! naar DIGI gegaan en terug naar Hey!
Het gebeurde regelmatig dat mijn telefonische contacten mij niet hoorden en omgekeerd, de geluidskwaliteit was vaak barslecht.
Ik had ook op sommige plekken geen internet.
Wat ben je dan met onbeperkte belminuten?
Als ze daarentegen hun eigen 5G netwerk al zouden hebben, en het werkt goed, ja, dan wordt het een andere zaak.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Starter
Geen idee, ik heb deze ontvangen via mail. Klant bij Hey sinds 12/2024. Vragen gingen vooral over promoties, waarbij je moest kiezen tussen kortingen op smartphones, kortingen op cloud diensten (Google/Apple), kortingen als je nieuwe klanten aanbrengt, kortingen als je meerdere abo’s (tv, extra nummer, Netflix,DAZN,…) neemt. En dan enkele vragen i.v.m. keuze tussen Digi en Hey.
Mijn voorkeur gaat lichtjes uit naar Digi vooral door de roaming tarieven. Dus ik wacht nog even tot alles wat stabieler is bij Digi en ook een E-sim lijkt me handig. Bij Hey, via de omweg gedaan van Orange abo eerst.
Mijn voorkeur gaat lichtjes uit naar Digi vooral door de roaming tarieven. Dus ik wacht nog even tot alles wat stabieler is bij Digi en ook een E-sim lijkt me handig. Bij Hey, via de omweg gedaan van Orange abo eerst.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Een beetje off topic, waarom hebben zo velen eigenlijk een voorkeur naar esim? Ik wil juist geen esim voor mijn gewoon abbonement, zodat ik gemakkelijker van telefoon kan wisselen, en zodat de esim optie vrij blijft voor iets tijdelijk, of internationaal toe te voegen.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als iemand link van enquête geeft , delen!

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Starter
In sommige landen is een eSIM kaart niet altijd gemakkelijk beschikbaar. Persoonlijk ook al ooit een probleem gehad met simkaart bij Base. Veranderen van eSIM is vrij gemakkelijk. Je hoeft niet tijdens de openingsuren naar een winkel om die af te halen en je moet ook geen twee dagen wachten tot de nieuwe simkaart in je brievenbus ligt.ym2003 schreef: 2 maanden geleden Een beetje off topic, waarom hebben zo velen eigenlijk een voorkeur naar esim? Ik wil juist geen esim voor mijn gewoon abbonement, zodat ik gemakkelijker van telefoon kan wisselen, en zodat de esim optie vrij blijft voor iets tijdelijk, of internationaal toe te voegen.
Ik heb ook de enquete via mail gekregen. Dit is de link die in de mail stond:
http://feedback. orange.be/testMar25NL?q1=<klantnr>
De spatie voor orange moet je nog weg doen. Ik kan namelijk nog geen links posten wegens nieuwe user hier.
http://feedback. orange.be/testMar25NL?q1=<klantnr>
De spatie voor orange moet je nog weg doen. Ik kan namelijk nog geen links posten wegens nieuwe user hier.

Modbreak:
klantnummer weggehaald
klantnummer weggehaald
Voorlopig heb ik voldoende met mijn 25GB voor 4€. Ik wens Digi alle succes maar daar moet technisch nog wel wat op orde gezet worden. Heb ze een maand getest, gelukkig voor mij met een nieuw nummer naast mijn bestaad Hey abonnement. Wat zeker handig was op de moment dat ik de landsgrens over ging. Hey zelf mag zich zeker nog interessanter maken met gullere abonnementen maar tenzij dat ze nog onder de 4€ duiken heb ik voorlopig geen behoefte aan nog meer data en zal ik niet te snel veranderen.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hopelijk doen ze ook nog iets met vast internet, hoger profiel of een speedboost optie ??
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
idd. al al begrijpt uw gesprekspartner U niet. (en omgekeerd)

- wens vast internet: hogere upload (minstens dubbele)
- Hopelijk bieden ze ooit (iptv) aan, zoals ook BASE doet.
- de L roamingdata mag wel verhogen, nu lager dan formule M.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik bedoel vooral kiezen in de Enquete, daarom hoef je nog niet echt DIGI te gaan gebruiken