Streaming van arthousefilms op 'Avila' via het lidmaatschap van een bibliotheek. Afhankelijk van de bib is dit gratis.
https://watch.avilafilm.be/nl/bib
Cinébib
- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 64 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bibliotheekgebruikers van Aalter, Aartselaar, Bilzen-Hoeselt, Bree, Brugge, Damme, De Panne, Dendermonde, Genk, Haacht & Boortmeerbeek, Hasselt, Hechtel-Eksel, Heers, Herentals, Heusden-Zolder, Hoogstraten, Jabbeke, Kasterlee, Kluisbergen, Kontich, Lier, Lille, Lochristi, Lommel, Maaseik, Muntpunt, Nazareth-De Pinte, Nieuwpoort, Oostende, Oosterzele, Puurs-Sint-Amands, Staden, Stekene, Westerlo hebben toegang tot de online filmcatalogus van Avila.
Laatst gewijzigd door Ratface 2 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 96 keer
Ik denk dat omdat je zelf een link deelde naar de pagina van Avila, Luboli een link deelde naar de pagina's van 2 andere partijen die ook meedoen aan Cinébib. De pagina van Cinébib zelf is deze volgens mij: https://bibliotheek.be/cinebib
- bollewolle
- Elite Poster
Als je naar de FAQ onderaan scrolled zie je dat Sooner ook vermeld wordt.
https://bibliotheek.be/welke-films-kan- ... ibliotheek
https://bibliotheek.be/welke-films-kan- ... ibliotheek
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
https://bibliotheek.be/hoe-kan-ik-een-s ... m-bekijken
Cinébib geeft je toegang tot een basisabonnement. Via het filtermenu kan je kiezen tussen ‘alles’, ‘ abonnement’ of ‘à la carte’. Kies je voor voor ‘alles’ of ‘à la carte’, dan zie je ook titels verschijnen met op de afbeelding een gouden ticket icoon. Deze kunnen tegen betaling worden bekeken. Hiervoor voeg je jouw betalingsgegevens toe in jouw Sooner-account. Je betaalt enkel voor de films uit het betalend aanbod. De andere zijn in je abonnement inbegrepen.
Cinébib geeft je toegang tot een basisabonnement. Via het filtermenu kan je kiezen tussen ‘alles’, ‘ abonnement’ of ‘à la carte’. Kies je voor voor ‘alles’ of ‘à la carte’, dan zie je ook titels verschijnen met op de afbeelding een gouden ticket icoon. Deze kunnen tegen betaling worden bekeken. Hiervoor voeg je jouw betalingsgegevens toe in jouw Sooner-account. Je betaalt enkel voor de films uit het betalend aanbod. De andere zijn in je abonnement inbegrepen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- bollewolle
- Elite Poster
Heb zelf geen bib account, maar afgaande van de verschillede FAQ’s gewoon via de Sooner en Avila apps, nadat je je bibliotheek account gelinkt hebt. Dan zal het gratis deel ook in de Sooner app beschikbaar zijn. Enfin, ik kan het zelf niet testen, dus is een veronderstelling.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 63 keer
Door in te loggen op Sooner of Dalton met je Mijn BibliotheekaccountRatface schreef: 2 maanden geleden Maar hoe raak je dan aan dat aanbod? Want sooner vraagt toch gewoon een maandelijkse fee voor hun abo?
- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 64 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Dat werkt alvast niet....
Heb je dat eigenlijk zelf al geprobeerd? Bij 'Sooner' krijg ik 'username bestaat niet' en bij 'Dalton' krijg ik een foutmelding.
Edit: bij 'Sooner' betreft het een apart klein knopje met 'bib' op en nu werkt het wel, merci.
Dalton werkt niet voor mijn bib denk ik.
Heb je dat eigenlijk zelf al geprobeerd? Bij 'Sooner' krijg ik 'username bestaat niet' en bij 'Dalton' krijg ik een foutmelding.
Edit: bij 'Sooner' betreft het een apart klein knopje met 'bib' op en nu werkt het wel, merci.
Dalton werkt niet voor mijn bib denk ik.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Het is een goed initiatief en zeker nodig om de inhoud van arthousefims te groeperen. Nu zit alles te verspreid en moet je meerdere abo's nemen en zoeken naar wat waar zit. Het aanbod van Cinebib was wat mager, er zitten goeie films tussen maar de meeste heb ik al gezien, Veel Belgische films ook.De aanvulling met sooner en Dalton is leuk maar de interessante films zijn betalend. Hopelijk gaat dit verder en doen anderen ook nog mee. 1 abo voor al deze films kan wel interessant zijn.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.