Voordelige laadpassen?

Vragen, suggesties, reviews, discussies over elektrische voertuigen en opladen doe je hier!
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum

Ik zie dat er wel een aantal zijn mat automatische incasso ipv te werken met kredietkaart.
Ik ben daar precies niet zo een voorstander van. Werk liever met kredietkaart of zien jullie geen graten in zo automatische incasso?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Bij welke laadpassen kan je een btw nummer vermelden ? Ik heb een eenmanszaak dus dat is wenselijk. E-Flux by Road zou dit moeten kunnen maar kan het niet vinden.
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 133 keer
Recent bedankt: 7 keer

Dats 24, maar moet je wel via 'laadpas voor professioneel' aanvragen.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 182 keer
Recent bedankt: 5 keer

je kan bij de meeste toch een zakelijk account vragen?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik heb nu aan dats24 gevraagd mijn portaal te activeren / heb daar ook een benzine tankkaart.

Dats lijkt ok met 1,99 abbo / maand - Maes vraagt ook zoiets - alleen niet duidelijk welke de beste tarieven heeft. ( Moet eens kijken welke aanbieder beste is op de allego palen ).
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Als je één vast "merk" gebruikt, dan is een laadpas van dat merk meestal het voordeligste (niet altijd, trouwens, bizar genoeg...).

Ga je gewoon telkens naar verschillende (bv. op de variabele route), kan je een indicatie krijgen via https://www.chargeprice.app/ - waarbij ik zelf denk dat https://www.freshmile.com/en/ een zeer competitief aanbod heeft (ook op de Allego palen trouwens).
ooh. shiny.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik had via T.net OVO gevonden - zeer interssant maar willen / kunnen geen btw nummer toevoegen.
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 261 keer

Ik ben ook nog wat op zoek, puur voor noodgevallen, naar een goede laadpas die bv. goedkoop is op de TotalEnergies laadpunten die hier in de omgeving massaal geïnstalleerd worden. Heb al Tap, Freshmile en pas via werkgever (factuur daarvan gaat direct naar mij), waar de beoogde palen enkel in de laatste twee beschikbaar zijn. Bij Freshmile voor een exuberant tarief (omgerekend zo'n 2 euro/kWh) en bij de laadpas via de werkgever (als de app al werkt) zou het uitkomen op 0.5euro/kWh (met 1 euro init kost). Dat laatste is doenbaar, maar lijkt me nog steeds duur.
Ik dacht, eens kijken bij TotalEnergies zelf, maar daar is voor particulieren niets over een eigen aanbod/laadpas te vinden. Iemand tips?
novie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
Te Koop forum

Freshmile was vroeger interessant maar ik gebruik het tegenwoordig praktisch helemaal niet meer. Ze reken ook een tarief van 0,05euro per minuut aan bij de meeste laadpalen…ik laad tegenwoordig onderweg meestal aan de Tesla superchargers.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische voertuigen en opladen”