Prijsstijging
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
Kijk eens op je laatste 2 facturen.bartman schreef: 12 apr 2024, 01:20 Ik zag dat het maandbedrag gestegen is van 73,24 naar 87,53 bij mijn moeder ( is dit enkel de index aanpassing? Zij heeft geen wijziging doorgevoerd.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
En eens kijken naat de facturatiecyclus want deze dirft wel eens te wijzigen bij telenet. Waardoor je plots iets meer dan een maand betaald.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 5 keer
en alweer ....
Telenet verhoogt prijzen voor internet, televisie en telefonie
Telenet verhoogt de prijzen voor internet, televisie en telefonie. Vanaf 28 april komt er bij sommige tarieven 2,9 procent bij. De prijsverhoging is volgens de telecomoperator een gevolg van de inflatie.
https://press.telenet.be/telenet-inform ... tie-xao5lk
Telenet verhoogt prijzen voor internet, televisie en telefonie
Telenet verhoogt de prijzen voor internet, televisie en telefonie. Vanaf 28 april komt er bij sommige tarieven 2,9 procent bij. De prijsverhoging is volgens de telecomoperator een gevolg van de inflatie.
https://press.telenet.be/telenet-inform ... tie-xao5lk
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
Waar zijn die mee bezig LMAO
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Compleet gestoord … iedereen geeft meer voor je geld of sommigen zakken.
Die willen zeker geen klanten meer
Die willen zeker geen klanten meer

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- buthead
- Elite Poster
Na die 6 maanden gelijk TN buiten gooien bij deze meer dan duidelijk 
Promo is dan gedaan 6/eu maand die one up
Hey, Orange en Base dan maar vergelijken eind deze zomer hopelijk leuke promo’s

Promo is dan gedaan 6/eu maand die one up
Hey, Orange en Base dan maar vergelijken eind deze zomer hopelijk leuke promo’s
- VossyGamer
- Pro Member
Waarom gaan honkvaste 'Teleneters' nie gewoon naar BASE? Is identiek dezelfde hardware & backbone van internet (alsook mobiele netwerk). Als ze toch zo graag hun TV bakje willen met dezelfde interface: get BASE. Het is ook nog eens veel goedkoper, en je kan chillen met de gedachte dat nie elke 6 maanden je factuur wordt verhoogd.
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
Omdat meeste klanten waarschijnlijk mentaliteit hebben: "Veranderen is gedoe"
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

ISP:

- buthead
- Elite Poster
Collega is vandaag van TN naar Base gegaan op aanraden van me.
Hij bespaart 40 euro per maand , mooi hè
Er moest een technieker komen die nieuwe modem kwam hangen.
Hij had een grijze-zwarte fast modem van TN
Nu heeft tech. die vervangen door een witte modem , lijkt op vorige model van TN.
Beetje zoals hey doet vorige of modems hergebruiken. Besparing moet ergens zitten.
Hij bespaart 40 euro per maand , mooi hè

Er moest een technieker komen die nieuwe modem kwam hangen.
Hij had een grijze-zwarte fast modem van TN
Nu heeft tech. die vervangen door een witte modem , lijkt op vorige model van TN.
Beetje zoals hey doet vorige of modems hergebruiken. Besparing moet ergens zitten.
- VossyGamer
- Pro Member
Port forwarding kan zeker wel, native bridging kan niet: maar je kan wel gewoon op bv. een Fritzbox kiezen dat "LAN 1" wordt gebruikt voor internet en deze poort dan verbinden met de BASE modem. Dit raad ik niet aan, dus kan je gewoon een modemswap doen, en je eigen modem gebruiken bij BASE.ben144 schreef: 4 maanden geleden Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je bij base geen poorten kan openzetten of de bridge modem kiezen.
Zojuist ingelogd op de My BASE van een familielid:
- VossyGamer
- Pro Member
Lucky you lol
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
En die betalen ook maar een fractie van de prijs. Net zoals we hier op werk bij Proximus maar enkele euro per gsm abonnement betalen en de gewone klant een veelvoud meer...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
jah is beetje overal hetzelfde buitenland zie je ook. Mensen die er werken hebben ook graag loonsopslag gebouwen huren water en electra da rekenen ze allemaal door. Zoals gezegd hier fiber kost handenvol geld dat gaan ze ook doorrekenen. Let op mijn woorden binnen hier en 5 jaar (en zal waarschijnlijk zo lang niet meer duren) zullen de prijzen naar elkaar toegroeien.
Beetje rare vergelijking misschien maar b c merken waren vroeger ook vele malen goedkoper dan de a merken, nu de producenten merken dat de a merken zo vlot niet meer verkopen vragen ze veel meer of willen ze niet meer maken waardoor het verschil ook veel kleiner komt.
Beetje rare vergelijking misschien maar b c merken waren vroeger ook vele malen goedkoper dan de a merken, nu de producenten merken dat de a merken zo vlot niet meer verkopen vragen ze veel meer of willen ze niet meer maken waardoor het verschil ook veel kleiner komt.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 145 keer
Ik heb enkel nog TV van Telenet, met twee gekochte Digicorders en ik wil dat "gemak" niet opgeven. Dus ik betaal ongeveer 21,5 eur, binnenkort dus weer wat meer.
De Base TV box is blijkbaar enkel beschikbaar in combinatie met Base internet (wat toch nog altijd iets duurder is dan EDPnet) En ik zie ook niet direct hoeveel ze voor een tweede box rekenen. Dus veel winst zal er niet te halen zijn.
De Base TV box is blijkbaar enkel beschikbaar in combinatie met Base internet (wat toch nog altijd iets duurder is dan EDPnet) En ik zie ook niet direct hoeveel ze voor een tweede box rekenen. Dus veel winst zal er niet te halen zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 211 keer
Idem + volgens mij de enige die een 'gratis' ongelimiteerde datakaart bij geeft (up). Ideaal om internet in buitenverblijf te voorzien

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Bij BASE kan je maar één tvbox afnemen. Je kan geen tweede box hebben op hetzelfde account. Ik denk dat dit bewust is om vele fanatieke tv klanten bij het duurdere Telenet te houden.
-
- Elite Poster
En ook minder zenders dan bij Telenet.
-
- Plus Member
- Bedankt: 12 keer
Is bij meeste lite varianten zo. Mijn vader zit zo ook al jaren bij Proximus, terwijl die perfect bij Scarlet zou kunnen, maar zijn nieuwe Italiaanse vrouw kan niet zonder de Rai op tv, zit niet bij Scarlet, dus die blijven bij Proximus voor het dubbele en meer per maand.
Ik ben blij dat ik mijn decoder 7j terug heb buitengegooid. EDPnet VDSL (hopend op de fiberaanleg in Deinze) en een Netflix of Disney abonnement en we zijn content. Op de shield staat een VTM, VRT en goplay app, maar mis eigenlijk niets.
Ik ben blij dat ik mijn decoder 7j terug heb buitengegooid. EDPnet VDSL (hopend op de fiberaanleg in Deinze) en een Netflix of Disney abonnement en we zijn content. Op de shield staat een VTM, VRT en goplay app, maar mis eigenlijk niets.
-
- Plus Member
- Bedankt: 13 keer
Base TV App is goedkoper en kan zonder verplichte afname van internet.SpecialK schreef: 4 maanden geleden Ik heb enkel nog TV van Telenet, met twee gekochte Digicorders en ik wil dat "gemak" niet opgeven. Dus ik betaal ongeveer 21,5 eur, binnenkort dus weer wat meer.
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Met vpn kan je da Rai TV op android TV gebruiken... https://www.purevpn.com/nl/how-to-watch ... side-italy (gewoon at random gezocht, gebruik het zelf niet maar deze heb je blijkbaar al voor minder dan €2 per maand)
vermoedelijk meer Rai kanalen en VOD dan bij Telenet.
Greetz cyberbug

-
- Elite Poster
Zijn zeker omwegen, maar niet evident om voor ouderen om te gebruiken. En dat weten ze goed genoeg bij Telenet/Proximus...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Je kunt Base Tv app nemen (9EU per maand icm internet + 36EU voor internet) en zo kan je op 2 tv's gelijk kijken. Koopt u een android tv box als het niet lukt om de app op je tv te installeren. De aankoop zal je snel terug verdienen.Nordic schreef: 4 maanden geleden Bij BASE kan je maar één tvbox afnemen. Je kan geen tweede box hebben op hetzelfde account. Ik denk dat dit bewust is om vele fanatieke tv klanten bij het duurdere Telenet te houden.
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 14 keer
Wat ik erg vind is dat telenet ook de gsm abo's gaan verhogen qua prijs !
De unlimited van telenet betaal je binnenkort 41.16 euro per maand !
Orange betaal je dit 39 euro en proximus ( als je echt wil duur betalen ) 49,99 euro !
gewoon een schande !
Ik hoop dat digi z'n netwerk snel recht krijgt en ook een unlimited abo zou aanbieden , vind de mobiele prijzen in belgie al kei zot

De unlimited van telenet betaal je binnenkort 41.16 euro per maand !

Orange betaal je dit 39 euro en proximus ( als je echt wil duur betalen ) 49,99 euro !
gewoon een schande !
Ik hoop dat digi z'n netwerk snel recht krijgt en ook een unlimited abo zou aanbieden , vind de mobiele prijzen in belgie al kei zot

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
Ben ook aan het kijken. Maar dan is het 1/5de snelheid.VossyGamer schreef: 4 maanden geleden Waarom gaan honkvaste 'Teleneters' nie gewoon naar BASE? Is identiek dezelfde hardware & backbone van internet (alsook mobiele netwerk). Als ze toch zo graag hun TV bakje willen met dezelfde interface: get BASE. Het is ook nog eens veel goedkoper, en je kan chillen met de gedachte dat nie elke 6 maanden je factuur wordt verhoogd.
Als je 1000Mbit snelheid zoekt zijn er weinig tot geen alternatieven die veel goedkoper zijn dan Telenet.
In 2023 start van Fiberklaar in onze gemeente, maar ligt volledig stil. Verwacht dit jaar niets.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
Orange heeft 1000/50mbit abo voor 69€/m.
Telenet 1000/40mbit (nieuw tarief) 80.10€/m.
Op jaarbasis toch al mooi bedrag (vind ik persoonlijk)
Maar inderdaad, fiber abo via Mobile Vikings voor 1000/500mbit aan 55€ is wel groot verschil in prijs én snelheid.
Maar inderdaad, fiber abo via Mobile Vikings voor 1000/500mbit aan 55€ is wel groot verschil in prijs én snelheid.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
ISP:
Hey! (modem in bridge)

ISP:

- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
Je kan bij MV nog 3 EUR korting krijgen als je ook een mobile abo hebt en dan zijn er nog de Vikingpunten. Dat betekent meer dan 350 EUR minder per jaar tov TN en nog een veel hogere upload.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
Klopt, 121 euro besparing per jaar.TheCeet schreef: 4 maanden geleden Orange heeft 1000/50mbit abo voor 69€/m.
Ga eens zoeken naar ervaringen met Orange.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Microsoft Surface Pro 8
-
- Plus Member
Abusimbal schreef: 4 maanden geledenBen ook aan het kijken. Maar dan is het 1/5de snelheid.VossyGamer schreef: 4 maanden geleden Waarom gaan honkvaste 'Teleneters' nie gewoon naar BASE? Is identiek dezelfde hardware & backbone van internet (alsook mobiele netwerk). Als ze toch zo graag hun TV bakje willen met dezelfde interface: get BASE. Het is ook nog eens veel goedkoper, en je kan chillen met de gedachte dat nie elke 6 maanden je factuur wordt verhoogd.
Die snelheid is ook maar een marketingcampagne die telenet gelanceerd heeft om.zich te onderscheiden van het adsl aanbod van Belgacom vroeger.
Ik doe het beheer van een omgeving met 15000 connected workstations, inclusief remote workers en een e-commerce channel met 30k concurrent klanten. Op piekmomenten zitten we daar op een 4Gbps piek op minuut resolutie.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 8 keer
Ben waarschijnlijk den enigen die 2 tal maanden geleden terug naar telenet is gegaan haha.
Ik was wel op zich tevreden ze van proximus, alles was wel oke, weinig problemen enz...
Maar na een tijdje begon ik me aan de 100mbps te ergeren bij momenten, zoals 120GB game installeren en nog wat andere stuff die zeer traag gingen, ik zette ook bv ondertussen netflix open en de boel stopte, snelheid te laag en ja ik weet, je kan zoiets naar het schijnt managen maar daar heb ik gewoon geen zin in.
En ik merkte nog een verschil op dat de beeldkwaliteit bij telenet beter is dan bij proximus, dat is toch opvallend, geen idee hoe dat komt.
Nog eens reden wrm ik terug ben gegaan is omdat telenet alle voetbal heeft en f1 enz...
Ook die kleine nieuwe decoder is top, heel tevreden van en terwijl ik paar jaren geleden met de vorige box/software van telenet constante problemen had en internet uitval, tot nu toe helemaal niks problemen, zelfs geen internet uitval, verschiet me hier kapot haha. Ook opgenomen programma's, alles werkt feilloos.
Enige ik wat gewoon moet worden is de reclame soms voor ik iets opstart, maar dan ga ik naar de frigo ofzo om iets te halen nog
.
Orange heb je wel maar dan heb je meerdere zaken niet, ik neem soms ook opt zelfde moment 3-4 programma's op, of soms als ik wat vergeten ben terugkijk tv enz....
PS; ik kreeg vandaag mail van telenet; korting play sports van 2 euro + binnenkort nieuwe play sports app stond erbij.
Ik was wel op zich tevreden ze van proximus, alles was wel oke, weinig problemen enz...
Maar na een tijdje begon ik me aan de 100mbps te ergeren bij momenten, zoals 120GB game installeren en nog wat andere stuff die zeer traag gingen, ik zette ook bv ondertussen netflix open en de boel stopte, snelheid te laag en ja ik weet, je kan zoiets naar het schijnt managen maar daar heb ik gewoon geen zin in.
En ik merkte nog een verschil op dat de beeldkwaliteit bij telenet beter is dan bij proximus, dat is toch opvallend, geen idee hoe dat komt.
Nog eens reden wrm ik terug ben gegaan is omdat telenet alle voetbal heeft en f1 enz...
Ook die kleine nieuwe decoder is top, heel tevreden van en terwijl ik paar jaren geleden met de vorige box/software van telenet constante problemen had en internet uitval, tot nu toe helemaal niks problemen, zelfs geen internet uitval, verschiet me hier kapot haha. Ook opgenomen programma's, alles werkt feilloos.
Enige ik wat gewoon moet worden is de reclame soms voor ik iets opstart, maar dan ga ik naar de frigo ofzo om iets te halen nog

Orange heb je wel maar dan heb je meerdere zaken niet, ik neem soms ook opt zelfde moment 3-4 programma's op, of soms als ik wat vergeten ben terugkijk tv enz....
PS; ik kreeg vandaag mail van telenet; korting play sports van 2 euro + binnenkort nieuwe play sports app stond erbij.
- WielerArchieven
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 2 keer
Na vele jaren ben ik zelf vertrokken bij Telenet, was klant van het eerste uur toen het hier beschikbaar kwam. Maar €63,27 p/maand voor onbeperkt internet was me tegenwoordig wat te gortig.
Nu overgestapt naar Hey! Telecom voor €30,60 p/maand wat per jaar net iets meer dan €390,00 voordeel zal opleveren, uiteraard voor een lagere snelheid 150/10 tov 300/20. Nu het feit dat ik ook zware verbouwingen aan het doen ben, maakt dat ik ook wat meer op de 'kleintjes' ben beginnen letten
We gaan het meemaken of de stabiliteit ook zo goed was als bij Telenet, want daar had ik geen klagen over.
Nu overgestapt naar Hey! Telecom voor €30,60 p/maand wat per jaar net iets meer dan €390,00 voordeel zal opleveren, uiteraard voor een lagere snelheid 150/10 tov 300/20. Nu het feit dat ik ook zware verbouwingen aan het doen ben, maakt dat ik ook wat meer op de 'kleintjes' ben beginnen letten

We gaan het meemaken of de stabiliteit ook zo goed was als bij Telenet, want daar had ik geen klagen over.
-
- Plus Member
Ik heb hier al enige jaren een ripe atlas probe draaien en in die periode heb ik Telenet, BASE en Hey draaiende gehad.
Het valt mij op dat BASE het meest stabiele was op basis van deze stats.
Bij Telenet is het een gekend probleem dat ze voor hun upstream connecties van Liberty Global gebruik moeten maken en bij LG zijn er regelmatig problemen. Geen idee of die regel ook geldt voor BASE (vermoed van wel gezien BASE gebruik maakt van het AS van Telenet).
Enige vervelende aan Orange/Hey is dat alle (Google) reclame/sites denken dat ik Franstalig ben ...
Het valt mij op dat BASE het meest stabiele was op basis van deze stats.
Bij Telenet is het een gekend probleem dat ze voor hun upstream connecties van Liberty Global gebruik moeten maken en bij LG zijn er regelmatig problemen. Geen idee of die regel ook geldt voor BASE (vermoed van wel gezien BASE gebruik maakt van het AS van Telenet).
Enige vervelende aan Orange/Hey is dat alle (Google) reclame/sites denken dat ik Franstalig ben ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Deze week een brief gekregen.
Vanaf 28 april 2025 komt er 2,9% bij op internet, kabel en digitale tv.
Wij hebben TV-only en huur digicorder.
32,27€ per maand zal dan 33.19€ zijn.
Vanaf 28 april 2025 komt er 2,9% bij op internet, kabel en digitale tv.
Wij hebben TV-only en huur digicorder.
32,27€ per maand zal dan 33.19€ zijn.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 21 keer
Het is duidelijk dat de beste jaren voor Telenet gedaan zijn. En zolang coax hun primaire technologie is, gaat het alleen slechter worden. En ja, ik weet dat met Wyre hier verbetering in zal komen maar de beslissing om te investeren in FTTH is veel te laat genomen, waardoor de ROI ook veel later zal zijn.
IMHO was de Grote Netwerf een miscalculatie. Men had ofwel onmiddellijk voor een grote fiber uitrol moeten gaan zoals Proximus, of een combinatie van zowel coax + fiber. Waarbij men via coax verbetering/optimalisatie voor de "laag hangende fruit" moest gaan in gebieden waar de ROI sneller realiseerbaar was. En een fiber uitrol zou dan prioriteit moeten geweest zijn.
Daarom dat ze nu afkomen met gekke promoties en belachelijke campagnes zoals "wij komen tot bij uw thuis om het netwerk te verbeteren" of "lees hier waarom je fiber niet echt nodig hebt en nog steeds goed zit bij Telenet!".
Of hun gewicht gebruiken -via de politiek- voor vertraging maneuvers tegen hun concurrenten
Uieindelijk is dat allemaal verloren moeite. En zolang ze hun energie blijven steken in nutteloze dingen (zoals hierboven beschreven) zal het licht sneller uitdoven.
IMHO was de Grote Netwerf een miscalculatie. Men had ofwel onmiddellijk voor een grote fiber uitrol moeten gaan zoals Proximus, of een combinatie van zowel coax + fiber. Waarbij men via coax verbetering/optimalisatie voor de "laag hangende fruit" moest gaan in gebieden waar de ROI sneller realiseerbaar was. En een fiber uitrol zou dan prioriteit moeten geweest zijn.
Daarom dat ze nu afkomen met gekke promoties en belachelijke campagnes zoals "wij komen tot bij uw thuis om het netwerk te verbeteren" of "lees hier waarom je fiber niet echt nodig hebt en nog steeds goed zit bij Telenet!".
Of hun gewicht gebruiken -via de politiek- voor vertraging maneuvers tegen hun concurrenten

Uieindelijk is dat allemaal verloren moeite. En zolang ze hun energie blijven steken in nutteloze dingen (zoals hierboven beschreven) zal het licht sneller uitdoven.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
Iedereen zit te klagen over de nieuwe prijsstijging, maar Telenet doet momenteel een promo waarbij alle normale abonnementen €20 of €15 goedkoper zijn voor 6 maanden.
Bij ONE en ONEup krijg je ongeveer €10 korting voor 24 maanden.
Dus voor de ONE(up) klanten is er eigenlijk een de facto prijsdaling.
Bij ONE en ONEup krijg je ongeveer €10 korting voor 24 maanden.
Dus voor de ONE(up) klanten is er eigenlijk een de facto prijsdaling.
ISP+TV: TN
- VossyGamer
- Pro Member
Is dit een grap? Dit is allerereest alleen voor nieuwe klanten, en het is een tijdelijke promotie. Terwijl ze om het half jaar de prijzen verhogen?! Hopelijk is dit sarcastisch..