TELE2/VERSATEL Box

Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Jos Michiels schreef:Als ik dit lees zakt de moed mij in de schoenen.Ook ik heb mij dus een olifanten oor laten aannaaien.Heb vlug mijn doorlopende opdracht laten cancelen.Aan mijn geld kunnen ze dus al niet meer aan.Ik betaal niet voor diensten die ik niet krijg.Wat snelheid betreft zit ik nog tamelijk goed maar de telefonie is een echte ramp.Deze werkt 1u per dag en soms als ik de Maibox(1919)inschakel valt alles gewoonweg uit.Ligt het aan mij en zo ja kan iemand me helpen wwarvoor mijn dank.BTW ik ben geen informatica specialist.


Telefonie die één uur per dag werkt? :s Was dat nu weer voor iets :s
Jos Michiels
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2006, 17:40

Verbaasd Krusty....toch is het zo.Als ik het geluk heb om een verbinding tot stand te brengen valt deze soms in het midden v/h gesprek uit.en kan ik daarna niet meer oproepen of ben ik gedurende een ganse tijd niet bereikbaar.Soms maak ik het nr v/d correspondent en valt de internet en de telefonie verbinding uit.Zal nu maar doorpraten
...dit sinds 10/01.Mijn(goedbewaarde )mailbox zit vol met klachten dien aangaande die ik bewaar om over te maken aan test aankoop .BTW wacht ook bij hen al 7 dagen op een antwoord.Moet er ook aan toevoegen dat ik met kabel werk en niet wifi.Bedankt in ieder geval voor het mailtje.
Topcat
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2006, 21:04

hi,

De tele 2 box ziet er volgens de meeste reviews wel goed uit, maar ik vraag me af of de lijn stabiel is.
Hier mee bedoel ik dat de pingtijden naar andere websites constant zijn en niet van 14 naar 200 ms springen in het wilde weg, mede veroorzaakt door de voip. iemand enige ervaring hiermee??
Als dit het geval is dan wordt de lijn totaal onbruikbaar voor gamers en ander tijdskritische software.


http://reviews.zdnet.co.uk/hardware/net ... 1-1,00.htm


Thx
Topcat
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2006, 21:04

Okay, ziet er niet goed uit..... ik heb intussen al een mailtje gestuurd naar versatel met enkele vragen omdat ik nog de 9 dagen bedenktijd heb.

Heeft iemand ook enig idee hoe het bij scarlet en andere providers verloopt met soortgelijke aanbiedingen?

thx
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

Torpens schreef:
Algemene verkoopvoorwaarden van de dienst "TELE2 ALL IN"

Artikel 4: TELE2 Internet Services

4.5 TELE2 kan zonder kennisgeving elke internetdienst annuleren die door de klant
gedurende meer dan 120 opeenvolgende dagen niet werd gebruikt.
TELE2 kan de toegang tot internet of tot het versturen van berichten via
de SMTP-server blokkeren indien meer dan 50 berichten worden verstuurd
binnen 5 minuten. TELE2 kan de toegang tot bepaalde internetpoorten,
waarvan de lijst is weergegeven op het portaal
, blokkeren of
beperken. Deze lijst kan gewijzigd worden. TELE2 kan de toegang tot
bepaalde internetpoorten of -adressen die de wet niet respecteren, blokkeren
of beperken. TELE2 kan de toegang tot internet of tot een of meerdere
diensten deactiveren of annuleren volgens de Netiquette-regels die
beschikbaar zijn op het portaal.

Heeft iemand deze lijst gevonden?


Nopez
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”