gnomezor schreef: 3 maanden geledenik denk dat de situatie in Oekraïne is zoals ze nu is en dat het land afstevent op een nederlaag (waarbij talloze doden en onmenselijk leed voorkomen hadden kunnen worden). Ze dreigen alles te verliezen waarvoor ze al zo lang vechten. Als mijn mening al ‘tig keer doorprikt’ is, terwijl de laatste actualiteiten juist lijken te bevestigen wat Oekraïne te wachten staat, hoe waardeloos is die dan? Laten we het er dan maar op houden dat we van mening verschillen.
Ik weiger mee te gaan in persoonlijke aanvallen maar wil wel reageren op deze.
Ik wil je zelfs gelijk geven in de gedachte dat Oekraïne richting de afgrond aan het gaan is, na het Trump/Vance debacle met Zelensky.
Maar wie is de schuldige hieraan?
Wie legt zijn focus op het uitmoorden van de burgerbevolking?
Wie houd zich bezig met martelpraktijken van diezelfde burgerbevolking?
Wie ontvoerd kinderen bij de duizenden naar Rusland?
Wie verkoopt vastgoed uit Oekraïne aan Russen aan spotprijzen om nadien te kunnen declameren dat het Russische gezinde mensen zijn die in Oekraïne wonen?
Een soeverein land dat word aangevallen heeft het recht om zich te verdedigen, het feit dat Zelensky nog steeds heel populair is onder de burgerbevolking is het bewijs dat hij de wil van het volk blijft respecteren en uitvoeren.
Enig idee hoe laag de populariteitscijfers van Trump ondertussen zijn gezakt?
Ik blijf hopen dat Oekraïne kan blijven bestaan en zelfs mag zegevieren over Rusland, zoniet wie weet is Moldavie of Polen de volgende die moet gezuiverd worden van het nazisme.
Lees zich eens in wat de droom van Poetin is, lees zich in wat hij wil bereiken in zijn leven.
Het is veelbetekenend dat een land als Polen richting 5% aan het gaan is, een cijfer dat zelfs de Amerikanen niet halen.
Waarom, waarom, waarom toch..
fluppie schreef: 3 maanden geledenAls de polls een grote daling v/d populariteit van Trump bevestigen
Die daling net zoals de bevestiging die is er reeds, geen enkele US president ooit zakte zo snel zo laag in de polls zoals Trump nu.
@fluppie denk dat het Jake Broe was die de cijfers deelde in 1 van z'n laatste bijdrages.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,