Ik denk dat ze gaan wachten tot ze een jaarfactuur kunnen opstellen
facturatieperiode
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb m'n 1ste factuur gekregen (periode 11/12/2024 - 28/02/2025), geen melding gehad via mail. Zag het bij het inloggen op mijn digi
Factuur is straight to the point.
Factuur is straight to the point.
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
- Zorba
- Elite Poster
- Berichten: 901
- Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 68 keer
Nu hebben we eindelijk de factuur, kunnen we nog niet een betalen zeg
Iets integreren dat meteen werkt blijft moeilijk bij Digi

De QR code op de factuur blijkt ook niet te werken. Ouch.Ein Fehler ist aufgetreten! Bitte versuche es erneut!
- nerph
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Blijkbaar heb ik ook een factuur ontvangen voor de periode van 23/12/2024 tot 31/01/2025. Probleem is ik had mijn nummer terug overgezet naar MV op 30/12/2024 en mijn herroepingsrecht gebruikt. Ik dacht dat ik, in het slechtste geval, enkel voor die 7 dagen ging moeten betalen dus.
Bon, heb een mail gestuurd naar Digi om te horen wat ik moet doen (of ik enkel voor die 7 dagen moet betalen, of ook voor de maand januari).
Bon, heb een mail gestuurd naar Digi om te horen wat ik moet doen (of ik enkel voor die 7 dagen moet betalen, of ook voor de maand januari).
-
- Plus Member
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 07 maa 2015, 15:29
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 16 keer
Dat kreeg ik eerst ook, een uur later kon ik ze wel open doen.Tom1977 schreef: 3 maanden geleden @DIGI Belgium
Ik zie in my digi dat er een factuur is, maar heb nog geen mail ontvangen en als ik de factuur wil downloaden krijg ik de foutmelding dat het bestand ontbreekt of dat er geen bijlage is ?
Dus, we kunnen de factuur niet betalen
Heb dat Proximus ook al gehad, als de factuur net verschenen is op hun platform.
Ik zie wel dat ze factureren vanaf de dag van jouw aanvraag, niet vanaf de dag van de nummeroverdracht. Ik weet niet of dat gebruikelijk is?
Al maakt het ook niet zo veel uit: het scheelt maar een paar dagen en op die €5...
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Heb juist een mail gestuurd naar Digi, en volgend antwoordt gekregen :
Beste klant,
Wacht even totdat de informatie in de e-mail komt. Daarna zult u deze kunnen downloaden.
Met vriendelijke groet,
Customer Care
E: [email protected]
DIGI Communications Belgium -Rue de l’Hôpital/Gasthuisstraat 31, 1000 Bruxelles/Brussel
Ik ben benieuwd als/en wanneer ik die email ga ontvangen
Beste klant,
Wacht even totdat de informatie in de e-mail komt. Daarna zult u deze kunnen downloaden.
Met vriendelijke groet,
Customer Care
E: [email protected]
DIGI Communications Belgium -Rue de l’Hôpital/Gasthuisstraat 31, 1000 Bruxelles/Brussel
Ik ben benieuwd als/en wanneer ik die email ga ontvangen
-
- Pro Member
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 37 keer
Ik heb mjin factuur uren geleden zonder problemen kunnen downloaden vanuit de klantenzone (Firefox).
Om manueel te betalen:
IBAN: BE39 3632 4640 7019
Belgische gestructureerde mededeling: je "easy switch ID" voorafgegaan door nullen. In mijn geval 5 nullen gevolgd door 7 cijfers.
Om manueel te betalen:
IBAN: BE39 3632 4640 7019
Belgische gestructureerde mededeling: je "easy switch ID" voorafgegaan door nullen. In mijn geval 5 nullen gevolgd door 7 cijfers.
-
- Pro Member
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 5 keer
men factureert vanaf de dag dat ik de Sim bestelde en dat terwijl ik de SIM een maand later ontving en activeerde ...
voor die paar euro geen zaak van maken, maar eerlijk is anders

Laatst gewijzigd door Matthias_VL 3 maanden geleden, in totaal 3 gewijzigd.
- KKS
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 10 keer
Mijn factuur start op 18/12/2024
Mijn nummeroverdracht was pas in orde op 9/1/2025
Ik voelde de bui destijds al hangen en had expliciet gevraagd dat de facturatie pas zou starten vanaf succesvolle nummeroverdracht:
Update
telefonisch contact gehad: wachtmuziek - probleem uitgelegd en klantnummer gezegd - wachtmuziek - 2€ compensatie
niet zo vriendelijk deze keer ivm andere keren dat ik contact had.
Mijn nummeroverdracht was pas in orde op 9/1/2025
Ik voelde de bui destijds al hangen en had expliciet gevraagd dat de facturatie pas zou starten vanaf succesvolle nummeroverdracht:
Hun antwoord, zwart op wit op mail (31/12/2025):Zou ik jullie wel mogen vragen de facturatieperiode pas te starten zodra het technisch probleem is opgelost en de nummeroverdracht effectief in orde is?
Anders ben ik op 2 plaatsen een mobiel contract aan het betalen, wat uiteraard niet de bedoeling is.
Niet dus!ik wil u geruststellen dat uw Digi-abonnement pas zal starten zodra uw nummer volledig is geactiveerd en de overdracht succesvol is afgerond. Wij houden het proces goed in de gaten en zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt.
Update
telefonisch contact gehad: wachtmuziek - probleem uitgelegd en klantnummer gezegd - wachtmuziek - 2€ compensatie
niet zo vriendelijk deze keer ivm andere keren dat ik contact had.
-
- Pro Member
- Berichten: 408
- Lid geworden op: 13 apr 2017, 08:02
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 36 keer
- Recent bedankt: 2 keer
11 x SMS naar internationale nummers voor meer dan 1€ 

Vraag me af wat dat in godsnaam is. Stuur geen sms’en.
Meer detail zou wel welkom zijn als het gaat over dingen buiten bundle.
Vraag me af wat dat in godsnaam is. Stuur geen sms’en.
Meer detail zou wel welkom zijn als het gaat over dingen buiten bundle.
Laatst gewijzigd door charlez 3 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16261
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik heb een SDD geactiveerd, dus ik moet niets manueel betalen:
Bij mij is het de activatiedatum en niet de besteldatum die gebruikt wordt om de periode af te bakenen.You`ve chosen to pay via direct debit, so you have nothing to worry about.
The amount will be automatically withdrawn on 21/02/2025.
-
- Plus Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 21 keer
Heb je een iPhone? Activatiesms’en voor iCloud, iMessage en Facetime worden (voor Belgische klanten) naar een +44-nummer gestuurd. Vrijwel alle providers rekenen je die niet aan. Ik heb er 27, sommige daarvan heb ik wel bewust gestuurd, maar echt geen 27. Ben benieuwd of dat er dus iets mee te maken heeft, want het heeft wel lang geduurd voor dat geactiveerd is geraakt bij mij. Tenzij ik erover kijk, vind ik geen detailweergave.
Dat gezegd hebbende loopt mijn facturatieperiode ook al van 29/12, terwijl de nummeroverdracht ergens midden januari was.
- nerph
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ja, die internationale SMSen zijn iMessage en Facetime activatie berichten, ik ben ook hiervoor aangerekend. Ik had een probleem met activatie van iMessage/Facetime toen ik DIGI klant werd.
Wel jammer dat ze deze aanrekenen, aangezien ik niets aan die probleem kon doen (ligt oftewel bij DIGI of bij Apple).
Wel jammer dat ze deze aanrekenen, aangezien ik niets aan die probleem kon doen (ligt oftewel bij DIGI of bij Apple).
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik heb een factuur voor 3 maanden ontvangen maar een SIM heb ik nooit aangekregen, volgens hen 2x verstuurd.
Ze zijn het daar wel heel bruin aan het bakken.
Nou ja..ze sturen maar een aanmaning, ga ik vragen voor welk telefoonnummer omdat ik nog steeds klant ben bij Orange nu.
Ze zijn het daar wel heel bruin aan het bakken.
Nou ja..ze sturen maar een aanmaning, ga ik vragen voor welk telefoonnummer omdat ik nog steeds klant ben bij Orange nu.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Plus Member
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 06 jun 2023, 19:43
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 27 keer
Eindelijk......Je nieuwe factuur is nu beschikbaar via MyDIGI en als bijlage van deze e-mail.
This invoice covers the period from 13/12/2024 to 28/02/2025 for a total amount of € 11.94.
Let op: Omdat dit je eerste factuur is, bevat ze de kosten voor december en/of januari én de voorschotfacturatie voor februari.

Werd eens tijd

Groeten Joop.
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
-
- Plus Member
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 07 maa 2015, 15:29
- Locatie: Rivierenland
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 16 keer
^^Bij mij is er nog een overdracht bezig (gisteren aangevraagd) en staat er een tijdelijk Digi nummer op de factuur. Dus let op dat ze dat niet als antwoord geven.
Op de Digi website staan rond de 100 vacatures open, ik kan me voorstellen dat ze het daar met minder dan het minimum doen.
Wat geen excuus is, ze hadden beter vermeldt dat je de eerste maanden proefkonijn bent, dat zou mensen teleurstellingen besparen. En kwaliteit verkoopt later zichzelf wel...
Op de Digi website staan rond de 100 vacatures open, ik kan me voorstellen dat ze het daar met minder dan het minimum doen.
Wat geen excuus is, ze hadden beter vermeldt dat je de eerste maanden proefkonijn bent, dat zou mensen teleurstellingen besparen. En kwaliteit verkoopt later zichzelf wel...
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik zie inderdaad onderaan de factuur een telefoonnummer staan beginnende met 45
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Heb je een inlog voor de website Karine?
Want die heb ik destijds (december) wel aangemaakt.
Want die heb ik destijds (december) wel aangemaakt.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Moderator
- Berichten: 18369
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 20 keer
Wow, what a mess
Als iedereen nu voor 1-2€ een klacht indient, die ze een voor een manueel moeten gaan behandelen, dan zullen ze nog een extra 100 medewerkers nodig hebben ...
Jammer zo'n valse start ...

Als iedereen nu voor 1-2€ een klacht indient, die ze een voor een manueel moeten gaan behandelen, dan zullen ze nog een extra 100 medewerkers nodig hebben ...
Jammer zo'n valse start ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Niet meer.Petrikske schreef: 3 maanden geleden Heb je een inlog voor de website Karine?
Want die heb ik destijds (december) wel aangemaakt.
Ik had mij ingeschreven maar door de wachttijd terug uitgeschreven en heb daar ook bevestiging van ontvangen. Mijn sim die ik tenslotte toch nog aankreeg ook nooit geactiveerd. Tenslotte nog een mail van sorry dat je ons verlaat. Intussen al bijna 3 maand tevreden klant bij Hey telecom.
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ksnap nie da mensen wakker liggen voor een euro of 2 amai..philippe_d schreef: 3 maanden geleden Wow, what a mess![]()
Als iedereen nu voor 1-2€ een klacht indient, die ze een voor een manueel moeten gaan behandelen, dan zullen ze nog een extra 100 medewerkers nodig hebben ...
Jammer zo'n valse start ...
Pas op of heel je bankrekening is leeg
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Er gaan daar blijkbaar wel heel veel simkaarten verloren.
Toch raar dat de facturen wel mooi arriveren.
https://nl-be.trustpilot.com/review/www.digi-belgium.be
Toch raar dat de facturen wel mooi arriveren.
https://nl-be.trustpilot.com/review/www.digi-belgium.be
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5117
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Moest je veel geduld hebben om binnen te geraken Karine?
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Geen geduld, ik kreeg onmiddellijk een medewerker aan de lijn.
Maar die mensen zitten daar ma-zo van 08u tot 22u.
Maar die mensen zitten daar ma-zo van 08u tot 22u.
Laatst gewijzigd door karine 3 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.