ik zie hier geen graten in hoor , maar ik begrijp het als het niveau/ antwoord u niet ligt ....Dizzy schreef: 4 maanden geleden Bedoel je de komende 4 jaar? Schrijven gaat blijkbaar ook al achteruit![]()

ik zie hier geen graten in hoor , maar ik begrijp het als het niveau/ antwoord u niet ligt ....Dizzy schreef: 4 maanden geleden Bedoel je de komende 4 jaar? Schrijven gaat blijkbaar ook al achteruit![]()
dat is iets voor de jongere generatie ...
Niks met empathie te maken , alleen niet meehuilen met de wolven in het bos hier
Of erger nog, er zijn er al die de ring hebben gekust ondertussen en helemaal om zijn. (alles voor de kijkcijfers)
Ben je daar weer? We wachten nog altijd op jouw bronnen. Nochtans is het merendeel van wat hier gepost wordt ook rechtstreeks gezegd door Trump & co. Of ga je nu beweren dat alles deepfake is? Ah neen, want je interesseert je zelfs niet in het inhoudelijke (want ik heb je nog geen enkele post over inhoud weten doen).Electribe schreef: 4 maanden geleden Het is inderdaad ongelooflijk dat er mensen zijn die zelfstandig kunnen denken en niet blindelings alles geloven wat de mainstream media hen voorschotelt. Hoe durven ze!![]()
Toch een paar zaken opmerken:technieker schreef: 4 maanden geleden Zoals ik al eerder had geschreven : de veroordeelde pussygrapper wordt duidelijk een Dictator van de ergste soort. Samen met die andere gek.
Ongelooflijk dat de media stil blijft hierover.
Dat snap ik wel. Mensen hebben nog weinig geloofwaardigheid in "klimaatakkoorden" waar uiteindelijk niets beslist wordt, en waar regeringsleiders met hun privé-vliegtuig naartoe gaan. Dat ligt heus niet enkel aan Trump.
Musk houdt het geen 4 jaar uit bij Trump. 1 jaar zou al veel zijn.Petrikske schreef: 4 maanden geleden Het is maar de vraag hoelang Musk in beeld zal blijven ... al hun privé data op straat is komen te liggen.
Nee, klopt niet. selecteer het stukje tekst dat je wil quoten en klik op "quote".
Los van het feit dat dit gewoon een misdaad zou zijn tegen de mensheid, soevereiniteit is zo belangrijk... dit zet dan wel de deur op een kier of volledig open zoals je wil, voor andere landen. Dan kijk ik naar China en Taiwan. Trump kan het niet maken om zijn oorlogsvloot in te zetten in de Gazastrook. Dit zou de USA en ons op termijn blootstellen aan allerlei conflicten.cptKangaroo schreef: 4 maanden geleden Trump die Gaza voor zichzelf wil is eigenlijk niet zo verwonderlijk gezien het christelijk nationalisme dat achter Project 2025 zit. Die "christelijke" zieltjes willen wat lebensraum nabij Jeruzalem hebben, natuurlijk.
Dat zijn zaken die overal al eens gebeuren, na onderzoek zal wel duidelijk worden waar de fout lag. JAL te ver opzij getaxied? Delta niet ver genoeg naar voor gestaan? ATC verkeerde instructies gegeven?Petrikske schreef: 3 maanden geleden En opnieuw een vliegtuigongeval onder Trump, de nieuwe door Trump aangestelde baas (Sean Duffy) bakt er precies niet veel van.
The number of Republicans who want Musk and Doge to have “a lot” of influence in the Trump administration has fallen significantly to 26%, according to the Economist/YouGov poll conducted this week, reported by the Hill.
The same poll taken in the days immediately following Trump’s November election win revealed that enthusiasm among Republicans for Musk’s role stood at 47%.
The disquiet also appears to have spread to a number of Republican senators, who have begun voicing alarm at Musk’s tightening grip.
Begrijpbaar.
Kan raar klinken maar ik hoop vooral dat hij 300% verder blijft bulldozeren, des te sneller zijn we ervan verlost.
Het was niet de bedoeling van de makers van idiocracy om het nu al uit te voeren, dat was pas voor over 500 jaar...Dizzy schreef: 3 maanden geleden Grappig die video's maar minder grappig is dat president Camacho ondertussen verkozen is![]()